Въпрос относно ограничител на скоростта
Форум на българските шофьори
Неделя, 12 Май, 2024, 17:03:49 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Въпрос относно ограничител на скоростта  (Прочетена 14281 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-3001
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #15 -: Събота, 18 Август, 2012, 10:43:14 »
ОтговорОтговор

Отворко, бех решил оттук нататък само да ти гледам сеира, ма понеже ако не ти отговоря след последното писание ще почнат разни спекулации, та...
 Викаш, в България шофьорите се познаваме? Да, така е и не съм аз виновен, че бръмчиш по нивите. Това, дали имам достатъчно приятели сред тях не е твоя работа, но във всеки случай критерият ми за колегиалност и приятелство е много различен от твоя - колко бири сте изпили и колко простотии сте изрекли. Има и друго ниво на отношения и общуване и макар, че е недостижимо за теб, има, вервай ми.
   По съществото на спора, понеже искаш да ме "проверяваш": В "Биомет" ме познават всички колеги постъпили и работили в периода от създаването и през 1993г. до есента на 2004г. прякора ми беше Валери-дългия. Работихме с всеизвестните близнаци, с Валери Белев (от Перник, и до днес е във фирмата, на хладилниците), Данчо-бригадира, също от Перник, Джуджето, Румен-полковника от Златица, Жоро Берковски (от Берковица), Кирил Манчев (заедно сме започнали с него, а е кръстник и на децата ми, после се премести за няколко години на автовозите в "Бец", но после се върна и работи на автобусите, а сега е на цистерните.), Иво-брадата,(сега в Испания) много колеги от Монтана, които се изсипаха в "Биомет" след фалита на "Агропромстрой", мнозина от "Транскапитал"  които бяха сериозна  конкуренция тогава. И още, и още...Повечето са напуснали вече, някои са тук, в Испания, но фирмата си има история и имената се помнят от по-отдавнашните колеги. Имената на повечето колеги на автобусите от този период за съжаление съм позабравил, но и до днес на автобусите работи Тошко, който в началото беше монтьор в гаража ни в Мрамор също и Коце. Доста народ се е извървил оттогава, все пак са 8г. откакто напуснах за да замина за Испания. А като казах, че по друга линия имам общо с автобусния транспорт в "Биомет" имах предвид, че жена ми беше касиерка на Централна автогара (още преди да бъде построена новата дори, а беше паркинг на Столична Митница, още от закупуването на първите 5 автобуса през 2000г. та докато напусна за да дойде в Испания през 2005) Вили се казва и всички автобусни шофьори от този период отлично я познават, както и чия жена е. Шеф на гаража е Цецо Василски, началник по сигурността във фирмата е огромния Иван Бояджиев(ако не е напуснал), най-стария монтьор е Румен от Ихтиман. В офиса в "Лозенец" най отдавнашни служителки са Мариана Бижева - гл. счетоводител, Надето Тотева - касиер, Тони Димитрова, бивша служителка на "Комко", а понастоящем - зав. личен състав. Доколкото знам и тук има колега, който е настоящ шофьор на хладилниците  в "Биомет", така, че можеш да се допиташ до него дали инфото, което ти давам е вярно.
  Не смятам за важно, но само за твое сведение аз също имам няколко месеца трудов стаж на ведомствен автобус към "ЦКС-Комбинат" в Илиянци, непосредствено преди да постъпя в "Биомет", но това дори не си го пиша в биографията, защото ме е срам от съчленената бракма, която карах там. За разлика от теб, който не пропусна да се похвалиш, че са те допуснали да разгледаш таблото на един турски боклук и понеже той нямал ограничител (откъдето тръгна спора), значи автобусите нямат! То и моят "Чавдар-DAC-Ikarus" и тахограф нямаше, а вдигаше МАХ 60км.ч., но не съм тръгнал да твърдя, че автобусите са без тахографи, или, че не ползват именно 140 километрови шайби. Опитваш се да бъдеш на всяка манджа мерудия тук, но поне си преценявай възможностите за да не ставаш за смях. Аз не се обаждам по теми от които не разбирам, опитай го и ти...
   А'пропо, наскоро един SEMPER тук щеше да ме прави за резил като ми обясняваше как аутобан А6 в Германия не минавал през Хокенхайм, а през Мюнхен и Щутгарт, или нещо подобно, а си е сложил дори немското знаме на аватара! Ма нищо, изтърпях и това, само дето колегата трайно се покри оттогава. Та така...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Събота, 18 Август, 2012, 10:43:14 »

 Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1851/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #16 -: Събота, 18 Август, 2012, 15:49:18 »
ОтговорОтговор

Фи фиуууууу Биологичният кадтр дишни бре,че получиш сърцетуп бре,добре бе споки бре велик си ,гоУем си ,кротни се.
Са те светем,че си изглежда забравил,че просто си размишлявахме двама ,трима в една тема за едни шайби,що,кво и т..,но забележи ти повдигна некъв вой и аз културно отворих тази тема тук ей така да попитаме,но понеже съм пак аз се хвалим видиш ли да те светнем.
Драйвер ти освен стажа ти при Биологичните друго имаш ли налице бре,дадох ти коз още на въпроса какъв автобус съм карал ,но е видно не ги разбираш автобусите,както и аз не е срамно,но откъв зор гледаш се да се заяждаш по теми дет си глъм повече и от мене.

Слушай са ти шепнем ,аз сутринта си го преместих,ма кат те гледам ти яко заапа .
И я дай продължението на твоето величие при Биологичните,че ми стана интересно.

Само те светнем един рейсаджия да влезе тук и да ми прочете постче едно по нагоре ще се спука от смях,ма ти колегиалният го подмина ,от което ми стана ясно ,че мое те търкалям от задната седалка на рейса и даже немоеш се усетиш.
И само те светнем,че и Иризара е турски боклук по принцип,тва да те Уграмотим по автобусите,малко  Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Събота, 18 Август, 2012, 15:49:18 »

 Активен
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-3001
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #17 -: Събота, 18 Август, 2012, 16:14:02 »
ОтговорОтговор

Фи фиуууууу Биологичният кадтр дишни бре,че получиш сърцетуп бре,добре бе споки бре велик си ,гоУем си ,кротни се.
Са те светем,че си изглежда забравил,че просто си размишлявахме двама ,трима в една тема за едни шайби,що,кво и т..,но забележи ти повдигна некъв вой и аз културно отворих тази тема тук ей така да попитаме,но понеже съм пак аз се хвалим видиш ли да те светнем.
Драйвер ти освен стажа ти при Биологичните друго имаш ли налице бре,дадох ти коз още на въпроса какъв автобус съм карал ,но е видно не ги разбираш автобусите,както и аз не е срамно,но откъв зор гледаш се да се заяждаш по теми дет си глъм повече и от мене.

Слушай са ти шепнем ,аз сутринта си го преместих,ма кат те гледам ти яко заапа .
И я дай продължението на твоето величие при Биологичните,че ми стана интересно.

Само те светнем един рейсаджия да влезе тук и да ми прочете постче едно по нагоре ще се спука от смях,ма ти колегиалният го подмина ,от което ми стана ясно ,че мое те търкалям от задната седалка на рейса и даже немоеш се усетиш.
И само те светнем,че и Иризара е турски боклук по принцип,тва да те Уграмотим по автобусите,малко  Намигване

Освен да те пусна да пасеш, друго не остава. Отговорих ти що-годе подробно защото сам го пожела. Не смятам да обсъждам и цялата си биография с теб, както и ми е безразлично в кой джоб си си го преместил и какво си си помислил. Дали колегите от автобусите ще се спукат от смях...възможно е, особено като прочетат, че недоумяваш защо именно в автобусите се ползват 140километрови шайби, както и за липсата на ограничители на туристическите. Ма проблема си е твой като си се докоснал само до таралясници. Дано с камионите да не е така, ама като те чета и там май е нефела работата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1851/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #18 -: Събота, 18 Август, 2012, 16:27:39 »
ОтговорОтговор

като си се докоснал само до таралясници. Дано с камионите да не е така, ама като те чета и там май е нефела работата.

Таралясник ли е,дайте го на мен,умрем за ветеранче.
Драйвер чуй да ти шепнем,аз не съм изнежена кокона от Биологичните или от Мата,аз съм си просто момче ,което ич не му е зор с къв дръгел си изкарва хляба.
За шайба 140 км/ч не съм чувал ,не съм виждал и ако следеше другата тема щеше да се увериш,че даже казвам грешна шайба или с други думи.
Аз казвам 125 ти казваш 140 ,но как и да е,подробности,целта ти тук е да се позаядеш ,а аз умрем да се дръглям.
Апропо ти си първио кадър на Биологичните с който си правя труда да лафим.
Също така не съм чел нещо от теб освен заяждания.

 Смотан Смотан Смотан Смотан
Или с други думи,не познавам никой от твойте колеги по име,а и ще се постарая никога да не познавам някой от две фирми и те са Биомет и Вили Бетц,те тва е бацин.
 Намигване
Мъцни са нещо,че имам се фуклявим с друго.
Подхвани нещо ,мое и Испания да е.
 Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-3001
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #19 -: Събота, 18 Август, 2012, 16:46:31 »
ОтговорОтговор


За шайба 140 км/ч не съм чувал ,не съм виждал и ако следеше другата тема щеше да се увериш,че даже казвам грешна шайба или с други думи.
Аз казвам 125 ти казваш 140 ,но как и да е,подробности,целта ти тук е да се позаядеш ,а аз умрем да се дръглям.

това чий думи са?

     "Е шом казваш,така да е,ма и техните са на 125 пък некогиш жужаха с по 140 по дарогите  Намигване а кажи ми ти са па тая ква е?"

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1851/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #20 -: Събота, 18 Август, 2012, 16:51:37 »
ОтговорОтговор

това чий думи са?
Тия горе са мойте бре,ти мъцаш тия
Цитат
Дали колегите от автобусите ще се спукат от смях...възможно е, особено като прочетат, че недоумяваш защо именно в автобусите се ползват 140километрови шайби, както и за липсата на ограничители на туристическите.
Аз не че недоумявам,а напрао си незнам кви ползват  Намигване сещаш ли се къде е разликата.
Апропо обаче не съм съгласен и с твърдението,че се ползват 140км/ч шайби ,ма тва да не задираме мно мно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-3001
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #21 -: Събота, 18 Август, 2012, 16:59:00 »
ОтговорОтговор

Тия горе са мойте бре,ти мъцаш тияАз не че недоумявам,а напрао си незнам кви ползват  Намигване сещаш ли се къде е разликата.
Апропо обаче не съм съгласен и с твърдението,че се ползват 140км/ч шайби ,ма тва да не задираме мно мно.


 Не ползват ник'ви вече, а сега да видим ти сещаш ли се защо. А автобусите, както и преди са си спънати на 100км/ч.
 А  въпроса за отношението ти към колегите от големите фирми в транспорта, както и към самите фирми пък ми е съвсем през другия крачол, ама май гроздето е кисело щото е високо...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1851/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #22 -: Събота, 18 Август, 2012, 17:03:38 »
ОтговорОтговор

ама май гроздето е кисело щото е високо...
Смотан Смотан Смотан Смотан само тва ша да е,позна  Намигване Смотан Смотан Смотан Смотан Смотан

Арно бре на 100км са спънати ,айде мир да има,мое да цъкнем едно клипче ако ме премързи да го търся,но то е фотомонтаж  Намигване тъй че........100км/ч тва е Седларов ако щеш поече няма.
ОПАЛЯНКА я кво клипче открих
http://vbox7.com/play:b5247fec&al=2&vid=2781750
Аре па ако открия и другото няма да го цъкам

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #23 -: Събота, 18 Август, 2012, 18:19:24 »
ОтговорОтговор

Ииииии ще се спукам от смях...
Та да запитам?.....
Автобус, произведен в или не страна от ЕС и предназначен за страна от не ЕС какъв ограничител трябва да има?....
Коя година България влезе в ЕС и от кога трябва да отговарят българските ППС на европейските изисквания?...
Ако автобуса или камиона е произведен в Турция или Китай и не се кара в ЕС трябва ли да има ограничител ?.....
Та повечето от вас са доста по големи на години от мен и на това отдавам забравянето на минали факти, но май беше много скоро, когато и на Камазите искаха да има ограничител, нищо че той заводски си развива 65км/ч. Защо се получи така?....
 Ех Европа, Европа до какви странни спорове ни докара.

П.П. Софта на ограничителя е детска игра да се пререгулира(от специалист).

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
MB Actros
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +28/-1
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 162
Теми: 1



Активност
0%

Асен Костадинов
Ел. поща
« Отговор #24 -: Неделя, 19 Август, 2012, 13:30:11 »
ОтговорОтговор

То това клипче е снимано по нанадолнище,и е нормално да ги олабват до към 110км. Преди няколко месеца се заговорих с шофьори от Юнион Ивкони и те казаха ,че техния изключва на 110км. Във фирмата имаме Мерцедес 18 местен и е ограничен на 100км. би трябвало и големите автобуси да са до 100км ограничени.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Tihomir78
Старши потребител
****

Рейтинг: +32/-7
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 254
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #25 -: Неделя, 19 Август, 2012, 14:32:09 »
ОтговорОтговор

Тоя къде снимал това клипче поне малко да се беше постарал, а иначе какво толкова се чудите както при камионите има копчета така и при автобусите....  Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1851/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #26 -: Неделя, 19 Август, 2012, 15:25:39 »
ОтговорОтговор

За последно да спамна на български де ега ме отберете,та според мен у автобусите е :
no limited fitter

of course ,мое мнение от задната седалка  Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-3001
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #27 -: Неделя, 19 Август, 2012, 20:48:36 »
ОтговорОтговор

"...no limited fitter "    ДА, АМА - НЕ!   Муахахаха! Усмивчица Усмивчица Усмивчица Усмивчица Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1851/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #28 -: Неделя, 19 Август, 2012, 20:50:00 »
ОтговорОтговор

"...no limited fitter "    ДА, АМА - НЕ!   Муахахаха! Усмивчица Усмивчица Усмивчица Усмивчица Усмивчица
Е от задната седалка ,толкоз. Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


LKW
Потребител герой
*****

Рейтинг: +200/-87
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 540
Теми: 15



Активност
0%

Teodor Vasilev Stoqnov
Ел. поща
« Отговор #29 -: Неделя, 02 Септември, 2012, 01:37:55 »
ОтговорОтговор

Всеки автобус е ограничен с ограничител на 100 км.При много от автобусите с аналогови тахографи няма ограничител но имат документ за такъв.

Дривере случаино някога да си работил в Леонардус?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com
Етикети:
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!