Американски камиони
Форум на българските шофьори
Сряда, 15 Май, 2024, 09:42:56 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 4 5 [6]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Американски камиони  (Прочетена 65364 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #75 -: Петък, 08 Април, 2016, 15:10:07 »
ОтговорОтговор

   Скоро лафих с едни братушки и те ми разправят защо има толкова много инциденти с американските камиони и какви са разликите с европейските.Американските камиони имат 2 предимства по-леки са/триосен влекач тежи 7,5тона/и са по издържливи/по-голям пробег от евроаналозите/.Всичко останало са само недостатъци/красотата е субективно мнение/:
   -по-старите до 2002-2004година са най-здрави защото нямат почти нищо електронно, по-новите имат АддБлу и ЕГР, а най-новите половината модели са еднакви с европейските Евро4,5 и 6. Например Детроит Дизел фактически е МП4, Паккар си е Даф ,Мак и Волво вече е само волво с 6 или 8 цилиндъра.
    Братушките много съжаляват,че вече не съществува Волво двигател за американския пазар,защото изкарвал по над 3 милиона километра, докато евроверсията с около 400000по-малко. Също вече не съществува Мерцедес двигател за американския пазар,заради еко изискванията. Той се слага на Фрайдлайнер познава се по фаровете от МЛ-клас и волан. Къминс-а е станал голям боклук и дава грешки в компа.
   -Мерцедес двигател за американския пазар е рядко срещан и трудно се намират части. Той е най-безшумния от всички американски двигатели,но въпреки това,е по-шумен от който ида е еврокамион.Шумът идва от всякъде/двигател,скорости,свалени стъкла,ако дърпаш хладилно полуремарке и зад теб/Следва разглобяване на табло и тапицерия,после слагане на дунапрен и пяна за изолация.
   -Кабината е алуминий и пластмаса, тоест живееш в панелка/лятато-горещо зимата студено/. Ако стъпиш на пода през лятато ще си изпържиш кожата. Но през зимата ще замръзнеш затова допълнително се поставя печка една по 3 или 4 киловата.
   -Инсталацията е 12волта, а не 24 и се преправя за полуремаркето. Заради дапълнителните консуматори слагаш трети акумолатор,ако си по на север ще ти трябва четвърти такъв./Това съм го чувал много пъти и не е ЕШК/
   -Спирачките нямат много общо с европейските,освен това налягането е различно и в резултат има много клипчета с катастрофи.
   -Дългото междуосие влошава управляемостта-по-лесна отиваш в канафката или насрещното. Тук се реже и скъсява шасито за да не станеш извънгабаритен.
   -Блокировките на диференцяла и полуоските трябва да се преправят, защото ако ги забравиш блокирани и бързо потеглиш се чупят.
   -Оригиналните фарове са майка си и баща си, затова се слагат руски.
   -Трябва да се провери предавателното отношение за да знаеш кога колко газ да дадеш и да не съкратиш живота на двигателя.
   -Частите са най-евтини в регионите на Санкт Петербург и Владивосток, защото има редовни контейнерни линий. В приволжието е ной-изгодно да караш Камаз. Специализираните сервизи и най-вече майстори са ограничени.
   Имаше и други проблеми, но не мога да се сетя какви са.
  Някой от изброените дефекти се избягват като си купиш "канадка". Тя има двойни стъкла, шумо и топло изолирана кабина, подгряване на двигателя, резервоарите и другото е по-поръчка.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #75 -: Петък, 08 Април, 2016, 15:10:07 »

 Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 4 5 [6]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!