АЛФА РОМЕО със задно предаване
Форум на българските шофьори
Петък, 03 Май, 2024, 16:28:36 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: АЛФА РОМЕО със задно предаване  (Прочетена 17578 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #15 -: Вторник, 06 Май, 2014, 20:10:49 »
ОтговорОтговор

И аз да спамна малко по тази тема. Някой Алфи(мисля, че 33 1.7 16v, 73 и т.н за 75 не знам) със задно предаване имат едно леко не ремонтнопригодно качество, а именно смяната на задни спирачни накладки, а пък за спирачните дисковете си е малко приключение сравнено с друга кола или друга Алфа с предно предаване. Ето за какво говоря :
Предполагам виждате, че спирачните дискове и апарати са буквално залепени за дифа и смяната на "тротоара пред къщи" си е голяма "заигравка". Тази технология е взаимствана от спортните автомобили от онова време и на пръв поглед изглежда безумна и прекалено усложнена, но точно това разположение на спирачните апарати и дискове предпазва при екстремно спиране с висока скорост от усукване задните полуоски(полу валове ако искаме да бъдем до край изчерпателни  Смотан ) .
 По този въпрос ще ви разкажа и една забавна история. Един колега преди години така се беше прецакал с пазарлъка за смяна на задни спирачни дискове и накладки. Собственика на въпросната мисля 33-ка го попитал ,,Колко ще му вземе за смяната на задни спирачни дискове и накладки ? " и колегата без много да му мисли му казал ,, Ами ще ти взема 30 лв. за труд" . На другия ден пристигнала въпросната Алфа, аз като отидох при колегата да го видя какво прави "часпром" след работа, той вече псуваше себе си за недоглеждането си, както псуваше и до 9-то коляно италианските автомобилни инженери, че хвана и мен да поизцапа  Смотан Ухилен Смотан .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* Rearbrakes003.jpg (115.76 KB, 800x600 - видяно 532 пъти.)

* images.jpg (6.64 KB, 275x183 - видяно 419 пъти.)
Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Вторник, 06 Май, 2014, 20:10:49 »

 Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #16 -: Вторник, 06 Май, 2014, 20:33:44 »
ОтговорОтговор

И аз да спамна малко по тема. Някой Алфи(мисляче 33 1.7 16v, за 75 незнам) със задно предаване имат едно леко не ремонтнопригодно качество, а именно смяната на задни спирачни накладки, а пък за спирачните дисковете си е малко приключение сравнено с друга кола или друга Алфа с предно предаване. Ето за какво говоря :

Колега,едно уточнение-Алфа 33 със задно няма,те са на предно предаване,и нямат нищо общо със алфите на задно.Дори моторите-те са боксери,наследяват ги от алфа-Суд,както и цялата механика.Снимката която си постнал е от трансаксиален модел на Алфа Ромео-скорости ,диференцял,дори и съединителя е на задния мост,дисковете са на диференцяла-с цел посукване при спиране,при състезания на писта-дано ме разбираш.Също по този начин, живота на каретата на полуосите е почти вечен.Този тип задвижване-трансаксиално,го въвежда за пръв път Алфа ромео  Алфетта при марката през 70 -те не помня точно годината.Алфетта,Джулиетта,90-ката и 75-цата са напълно еднакви коли по отношение на механика и задвижването,с тази разлика,че при последните модели на 75 се вгражда и Туинспарка.Всичко това се произвежда до 92 гидина без явни изменения.След 92 истинска Алфа няма!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Вторник, 06 Май, 2014, 20:33:44 »

 Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #17 -: Вторник, 06 Май, 2014, 20:48:28 »
ОтговорОтговор

Колега,едно уточнение-Алфа 33 със задно няма,те са на предно предаване,и нямат нищо общо със алфите на задно.Дори моторите-те са боксери,наследяват ги от алфа-Суд,както и цялата механика.Снимката която си постнал е от трансаксиален модел на Алфа Ромео-скорости ,диференцял,дори и съединителя е на задния мост,дисковете са на диференцяла-с цел посукване при спиране,при състезания на писта-дано ме разбираш.Също по този начин, живота на каретата на полуосите е почти вечен.Този тип задвижване-трансаксиално,го въвежда за пръв път Алфа ромео  Алфетта при марката през 70 -те не помня точно годината.Алфетта,Джулиетта,90-ката и 75-цата са напълно еднакви коли по отношение на механика и задвижването,с тази разлика,че при последните модели на 75 се вгражда и Туинспарка.Всичко това се произвежда до 92 гидина без явни изменения.След 92 истинска Алфа няма!
Така, е не споря, че е Алфата беше 33, тогава не бях много запален по Алфите, само си спомням, че беше с задно и  в спомените са такива задни стопове като 33-ката, но поне за мен Алфите от онези години задниците са им много сходни(макар, че се мисля че едно време имаше 4х4 т.е със задно, но съм бил доста малък и тогава бях далече от възрастта за шофиране и ровичкане по колите) може и 75 да била щом казваш, че и 75-цата е със същото у-во на спирачния механизъм.
А за усукването съм съгласен, даже съм го написал и в моя пост. Дори спортните модификации на  Ситроен(DS21 1958 г.) са същото разположение на дисковете , но този модел е с предно, дори мисля, че почти всички Ягуари до 90 години на 20 век (преди да ги купи Форд) са с такива спирачни механизми.
Значи моята Алфа не била Алфа(156) с предно, че и дизел  Усмивчица Намигване Смотан

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #18 -: Вторник, 06 Май, 2014, 21:01:42 »
ОтговорОтговор

Е,не се обиждай,хубава кола е...но отдавна Алфа не е произвеждана.Просто е един разкрасен Фиат Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #19 -: Вторник, 06 Май, 2014, 21:48:58 »
ОтговорОтговор

Е,не се обиждай,хубава кола е...но отдавна Алфа не е произвеждана.Просто е един разкрасен Фиат Усмивчица
  Разбира се, че не се засягам  Усмивчица 156-цата наистина си е Фиат с по-качествени материали и по-сериозно окачване и по-яки мотори от Фиата. Просто идеята на 156 е била да измъкне концерна Фиат от кризата и го прави успешно, но на цената на компромиси с класическата идея на Алфа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #20 -: Сряда, 07 Май, 2014, 19:58:58 »
ОтговорОтговор

Първата полу-Алфа,полу-Фиат излиза през 1987 година.Това е Алфа 164,ползва една платформа с Фиат Крома,Ланча Тема,и Сааб 9000.Казх полу...,защото единственото нещо което е останало от Алфа ромео са двигателите.Останалите части са-сваляш от Алфата,качваш на Фиата и т.н.,само за Сааб не зная.Същото е и с модела 155,който наследява последната Алфа-75-цата.Единственото истинско нещо пак е мотора,който вече е напречно разположен :'(Алфа 155=Фиат Темпра=Ланча Дедра.Дори в последните години на производство 155-цата ползва вече блок от Фиат за двигателите си.....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Dilyan_Zagorchev
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +21/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 201
Теми: 8



Активност
0%


Dilyan Zagorchev LinguaTertiiImperi LinguaTertiiImperi
Ел. поща
« Отговор #21 -: Сряда, 07 Май, 2014, 23:25:51 »
ОтговорОтговор

само за Сааб не зная.....Алфа 155=Фиат Темпра=Ланча Дедра
Взимаш врата от СААБ и слагаш на Фичо,щото е по-врата от другите.
Алфа 155=Фиат Темпра=Ланча Дедра-равно и на Фиат Типо.Всъщност те са на платформата на Типо

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
динко
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-12
Неактивен Неактивен

Italy Italy

Публикации: 204
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #22 -: Сряда, 07 Май, 2014, 23:45:52 »
ОтговорОтговор

Ивчо всичко в Италия и преди и сега е FIAT.Влизам редовно във фабриките им-компоненти от които се сглобява автомобила идват от цял свят само от БГ произведени части не съм карал,може и да има нещо но...А и много части за Опел, VW групата и френските производители караме,имат пазар правят, ние втора ръка автомобили и там нещата са квото ти се падне,поддържан ще се движи още ,от моргата с няколко бай паса чакаме донор за трансплантация и така сиромашия.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Dilyan_Zagorchev
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +21/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 201
Теми: 8



Активност
0%


Dilyan Zagorchev LinguaTertiiImperi LinguaTertiiImperi
Ел. поща
« Отговор #23 -: Сряда, 07 Май, 2014, 23:58:21 »
ОтговорОтговор

Има такава фирма в Казанлък и прави маслени помпи за Магнети Марели за автоматици.Работил съм там

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
динко
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-12
Неактивен Неактивен

Italy Italy

Публикации: 204
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #24 -: Четвъртък, 08 Май, 2014, 00:34:52 »
ОтговорОтговор

Добре ама комшиите имат фабрики на FIAT,но темата за спортния модел на марката,те така си е царе са на нови и нестандартни решения но не могат да ги опапат без дойчо и другите големи,даже шефове на поточни линии има и от нациите които нямат тия наши отклонения и затова съвременните им коли не отстъпват по нищо на останалите-но мен ме кефи по старото производство в него имаше душа а сега пластмаса.Оспамихме хубавата тема,пишете си за алфите и ланчите момчета.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +194/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 833
Теми: 40



Активност
0.2%

General Lee


« Отговор #25 -: Четвъртък, 08 Май, 2014, 05:31:01 »
ОтговорОтговор

В БГ съм имал Крома, доста хубав спомен имам от нея, тъмно синя, пастирана. Бях и сложил едни много лъскави 15" джанти и бях отрязал по една навивка от пружините за да я сваля долу. Амаче гЪзара бях !!!
Пък и млад Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #26 -: Четвъртък, 08 Май, 2014, 12:36:29 »
ОтговорОтговор

Взимаш врата от СААБ и слагаш на Фичо,щото е по-врата от другите.
Алфа 155=Фиат Темпра=Ланча Дедра-равно и на Фиат Типо.Всъщност те са на платформата на Типо
Типо си е Темпра,както Голф и Джета.А Алфите 145,146 са на същата платформа,също.Врата от Сааба,не става на крома,пробвано,има малка разлика.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Dilyan_Zagorchev
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +21/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 201
Теми: 8



Активност
0%


Dilyan Zagorchev LinguaTertiiImperi LinguaTertiiImperi
Ел. поща
« Отговор #27 -: Четвъртък, 08 Май, 2014, 21:45:09 »
ОтговорОтговор

Нъл тъй разпраят у нашите форуми,че Типо е първообраза на платформата и по него останалите

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +194/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 833
Теми: 40



Активност
0.2%

General Lee


« Отговор #28 -: Събота, 10 Май, 2014, 04:15:16 »
ОтговорОтговор

saab 9000 е като Croma-та

Иначе сега иди да търсиш разликите между Lancia Thema и Chrysler 300





Иначе, едно време преди мнооого години, един съсед като докара една Lancia Thema 8/32 ни разби всички Усмивчица
познайте какво има тя под капака ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #29 -: Събота, 10 Май, 2014, 10:12:08 »
ОтговорОтговор

saab 9000 е като Croma-та

Иначе сега иди да търсиш разликите между Lancia Thema и Chrysler 300





Иначе, едно време преди мнооого години, един съсед като докара една Lancia Thema 8/32 ни разби всички Усмивчица
познайте какво има тя под капака ?
Под капака пише Ферари.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!