Аз не искам да налагам мнението си,което е че открай време италианските коли са недооценени,особено в България,а и съм сигурен че хората плюещи ги,повечето от тях,само са се водили по чуждо определение за тези коли,без дори да са ги имали...почетете малко книжки и литература за автомобилното инжинерство през последните 80-100 години :)И искам да кажа още за немските коли...немско-качествено,за мене това важи само за Мерцедес и отчасти за БМВ,всичко останало се оповава на приказки от махалата,че немското си е немско!
Хора мислете логично!
При леките Тойота е първа по продажби в цял свят,Хонда е на второ място и т.н.
Например Корола 1992-94,а комбито е до 95 е отличник в Германия по-техни данни/Тюв и А.Д.А.С/3 на всеки 1000 автомобила са получили дефекти! От тогава до сега се са си в първата тройка и по здравина. Докато Крайслер фалира,концерн Фиат също се доближи до банкрута.
При камионите същото можем да кажем за Волво и Сканиа!
Относно Мерцедес те бяха най-силни края на 70-те и началото на 80-те/при всички видове МПС-та/през 90-те имаха колебания и оттогава до сега плавен спад надолу./който е имал 123-ка напълно ще се съгласи с мен/
Относно БМВ те през 60-те години/ако не се лъжа/са на крачка от фалита,но се развиват.
От 2000г. нататък в Германия-най-големия автомобилен пазар в Европа БМВ изпреварва по продажби Мерцедес всака година!
Да ви задам един въпрос защо италиански автомобили не могат да ги продадат извън Европа?