В последно време въпросната фирма пак започна с извънземните оферти. За мен 1400 евро е подигравка с всяко живо същество упражняващо тази професия ,вярно че е фирма с предимно учебна дейност, но всичко си има граници .Остава черна фирма и затова все повече се забелязва ,че започнаха да поглеждат към азиатския пазар, но и там кладенеца ще пресъхне.
Преди много години, мисля че българи започнаха около 2008 година при обявена основна 1400 евро (струва ми се няколко години по-късно) взимаха доста отгоре. Авторът на темата, въпреки че е много гнусно и противно същество изкара много време в нея. Поне пари е имало, дори и при неприемливи условия на работа. Поне към онзи момент (преди 6-7 години). Един приятел работеше много отдавна и по някое време ограничиха скоростта на 85 или 83 км/ч. Имаше някакъв курс като го правеше с 4 часа и 32 минути без прекъсване, ама нали някаква икономия идва на нафта.
Когато някой камион изглежда ужасно се казва: или му е много пробега или са му много шофьорите! При много шофьори на един камион може ли да изглежда по друг начин освен ужасно?
При тези "чергарски" условия с пътуване между камиони и квартира и не особено впечатляваща заплата, остава и да не я дават редовно!
И колко пари се докарват към днешна дата?