Бензин, Газ, Дизел и Метан - митове и реалности
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 02 Май, 2024, 10:00:50 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Анкета
Въпрос: Какво гориво най-често използвате?
Бензин - 19 (23.2%)
Дизел - 39 (47.6%)
Пропан-бутан - 20 (24.4%)
Метан - 3 (3.7%)
Друго - 1 (1.2%)
Нямам мнение - 0 (0%)
Общ брой гласове: 81

Страници: 1 2 [3] 4 5   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Бензин, Газ, Дизел и Метан - митове и реалности  (Прочетена 53843 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
!na
Потребител герой
*****

Рейтинг: +385/-20
Неактивен Неактивен

Пол: Жена
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1171
Теми: 17



Активност
0%

Devoted to trucks. Devoted to Volvo.


WWW
« Отговор #30 -: Сряда, 21 Декември, 2011, 21:37:38 »
ОтговорОтговор

А вярно ли е, че мощността се увеличава?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

My truck runs on diesel, I run on 100% passion
Форум на българските шофьори
« Отговор #30 -: Сряда, 21 Декември, 2011, 21:37:38 »

 Активен
velizar
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +48/-37
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 203
Теми: 17



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #31 -: Сряда, 21 Декември, 2011, 23:22:08 »
ОтговорОтговор


Олиото го вземам по 80 стотинки и минимизирам експлоатационните разходи .

80 ст за отработено олио от фритюрник или ново?  И аз изпробвах MB 100 D с олио от близката кръчма. Работи дори малко по-меко от дизела , но и пропушва. Аромата е на пържени картофи  Намигване Разхода е 9 л на 100км  само с олиото . Цена на литър  40 ст  Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #31 -: Сряда, 21 Декември, 2011, 23:22:08 »

 Активен
Дамян Йончев
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +36/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 247
Теми: 12



Активност
0%


Дамян Йончев
WWW Ел. поща
« Отговор #32 -: Сряда, 21 Декември, 2011, 23:46:01 »
ОтговорОтговор


Олиото го вземам по 80 стотинки и минимизирам експлоатационните разходи .

80 ст за отработено олио от фритюрник или ново?  И аз изпробвах MB 100 D с олио от близката кръчма. Работи дори малко по-меко от дизела , но и пропушва. Аромата е на пържени картофи  Намигване Разхода е 9 л на 100км  само с олиото . Цена на литър  40 ст  Ухилен


Не го карай на чисто олио ще съсипеш разпръсквачите. Един приятел така го съсипа на сила. поне на 20 литра олио 5-6 литра дизелче Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2390/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #33 -: Четвъртък, 22 Декември, 2011, 10:25:51 »
ОтговорОтговор

Познавам един майстор от Благоевград, който има дизелова Тойота Корола 2.0 D. Та той ми е казвал, че я има от над 10 години и през цялото време си я кара със смес от 50% нафта и 50% нерафинирано чисто олио, което си купува от фирма за преработка на олио.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Механик-водач
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +60/-10
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 214
Теми: 11



Активност
0%


« Отговор #34 -: Четвъртък, 22 Декември, 2011, 20:42:14 »
ОтговорОтговор

Отработило ,разбира се . Ако е от магазина мисля ,че няма нужда и от филтър.А по принцип олиото смазва по-добре от нафтата ,да не говорим за качествата и в България.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Беден е не този, който има малко, а този, който иска да има повече.
Никога не спори с глупак. Хората може да не разберат кой е умният!
morskia86
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +27/-5
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 227
Теми: 13



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #35 -: Четвъртък, 16 Февруари, 2012, 16:43:06 »
ОтговорОтговор

Имал съм коли на бензин, дизел и пропан-бутан.За мен по-добро от газта няма.Зимата доста често дърпам дизелчета.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +404/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #36 -: Четвъртък, 16 Февруари, 2012, 23:18:30 »
ОтговорОтговор

Имал съм коли на бензин, дизел и пропан-бутан.За мен по-добро от газта няма.Зимата доста често дърпам дизелчета.


Добре, колите на газ палят най-добре в зимни условия.  Ухилен
В Русия има ли коли на газ ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
georgi87
Потребител герой
*****

Рейтинг: +107/-257
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 8



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #37 -: Четвъртък, 16 Февруари, 2012, 23:23:01 »
ОтговорОтговор

Има.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ИванТ
Потребител герой
*****

Рейтинг: +959/-25
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 46



Активност
0%

Категории: В, В+Е, С, С+Е, D, D+E, М, Ткт


« Отговор #38 -: Четвъртък, 16 Февруари, 2012, 23:24:55 »
ОтговорОтговор

Ако горивоподкачващата помпа в резервоара не работи, то двугоривният автомобил има възможността да използва, изцяло самостоятелно, инсталацията за пропан-бутан. Но и на която при неблагоприятни климатични условия не може да се разчита.
И понеже темата е формулирана с ясна конкретика, аз използвам само бензин А95 в личния си автомобил.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!
morskia86
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +27/-5
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 227
Теми: 13



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #39 -: Събота, 18 Февруари, 2012, 00:25:47 »
ОтговорОтговор


Добре, колите на газ палят най-добре в зимни условия.  Ухилен
В Русия има ли коли на газ ?

В момента карам Рено Лагуна и пътувам всеки ден . Работи само на газ и нямам проблеми с паленето.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
dimich87
Старши потребител
****

Рейтинг: +82/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 456
Теми: 5



Активност
0%

« Отговор #40 -: Събота, 18 Февруари, 2012, 00:39:32 »
ОтговорОтговор

Пропан-бутана работи в зимата, но за паленето не във всички условия е подходящ. Пропана стой течен при -42градуса, а бутана при -2 градуса. Съотношението е 60:40 през зимата, но ако караш дълго време и бутилката е извън купето, след като свърши пропана и е под -2, няма да върви. Следващо зареждане може да има, но пак само пропана ще се консумира. Така бутилката може да стане пълна само с бутан и да не иска да върви. Това съм го виждал на един познат с едно пикапче, миналата година. И се чудим какво става. Не иска да напълни никак газ, а не иска и да работи на газ. Какво чудене беше. Като отидохме в сервиз да ги питаме какво става. Тоя тва ни обясни. А бутилката беше постоянно на студено. Като се стопли, започна да работи на газ.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2390/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #41 -: Събота, 18 Февруари, 2012, 08:49:33 »
ОтговорОтговор

Аз пък от съвсем скоро карам на метан. Няма почти никаква разлика при вървенето спрямо бензина. А цената е просто невероятно ниска - 10 лева на 100 км. Иначе преди капах дизел, но с тази цена на нафтата просто няма смисъл.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Mandor
Потребител герой
*****

Рейтинг: +529/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 740
Теми: 33



Активност
0.2%


« Отговор #42 -: Събота, 18 Февруари, 2012, 09:23:20 »
ОтговорОтговор

А вярно ли е, че мощността се увеличава?
Намалява с около 4% при пропан-бутан.
http://kamioni.bg/adetails/6/132/1/1955

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #43 -: Събота, 18 Февруари, 2012, 10:20:24 »
ОтговорОтговор

Всичко зависи от настройките.
 То в днешно време с промяна на софта може да се използва един двигател в бус и  лек автомобил ,очаква се в бъдеще да може и на мотор, а малко след това и на камион. Смотан

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Mandor
Потребител герой
*****

Рейтинг: +529/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 740
Теми: 33



Активност
0.2%


« Отговор #44 -: Събота, 18 Февруари, 2012, 13:42:58 »
ОтговорОтговор

В линка, който съм дал става въпрос за фабрично пригодена за пропан-бутан автомобил. Ако променяме настройки могат да се постигнат много неща, въпроса вече опира и до ресурс на този двигател. А в заводе това е смятано и проверявано многократно. И би трябвало да са оптималните настройки.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.
Етикети:
Страници: 1 2 [3] 4 5   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!