Форум на българските шофьори
Петък, 17 Май, 2024, 00:41:41
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Разни
>
Майстори
>
А и Б на професията шофьор
Страници:
1
[
2
]
3
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: А и Б на професията шофьор (Прочетена 30252 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
petar1991
Младши потребител
Рейтинг: +7/-117
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 71
Теми: 11
Активност
0%
кат: A2,B,C,M,TKT
Re:А и Б на професията шофьор
«
Отговор #15
-:
Сряда, 15 Февруари, 2012, 22:24:35 »
Отговор
Добра информация.
Активен
http://www.yellow333.com/opencms/opencms/menu/bg/
Форум на българските шофьори
Re:А и Б на професията шофьор
«
Отговор #15 -:
Сряда, 15 Февруари, 2012, 22:24:35 »
Активен
LKW
Потребител герой
Рейтинг: +200/-87
Неактивен
Spain
Публикации: 540
Теми: 15
Активност
0%
Re:А и Б на професията шофьор
«
Отговор #16
-:
Четвъртък, 16 Февруари, 2012, 23:17:57 »
Отговор
Понеже мразя полувинчатите работи.Към колегата O4ilatia.
Има влекачи които и задния и предния мост е на ресори.При тези влекачи ,след като се откачи ремаркето задния мост малко штръква.Такива влекачи примерно са Волво Ф10 ,Мерцедес "каска"(старите "каски") и др.Ако питаш дали има влекачи с въздушно окачване на задния мост ,но нямат дистанционно за командване.Има и такива.Възглавниците им се командват с копчета на таблото.При Рено Премиум е така.
Активен
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com
Форум на българските шофьори
Re:А и Б на професията шофьор
«
Отговор #16 -:
Четвъртък, 16 Февруари, 2012, 23:17:57 »
Активен
mylord56
Старши потребител
Рейтинг: +97/-10
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 308
Теми: 36
Активност
0%
Re:А и Б на професията шофьор
«
Отговор #17
-:
Събота, 18 Февруари, 2012, 01:28:08 »
Отговор
Цитат на: LKW в Четвъртък, 16 Февруари, 2012, 23:17:57
Понеже мразя полувинчатите работи.Към колегата O4ilatia.
Има влекачи които и задния и предния мост е на ресори.При тези влекачи ,след като се откачи ремаркето задния мост малко штръква.Такива влекачи примерно са Волво Ф10 ,Мерцедес "каска"(старите "каски") и др.Ако питаш дали има влекачи с въздушно окачване на задния мост ,но нямат дистанционно за командване.Има и такива.Възглавниците им се командват с копчета на таблото.При Рено Премиум е така.
При "Рено Премиум" си има "вафла". Колко пъти съм защипвал спиралния кабел с вратата...Само не знам за по-старите модели.
Активен
Когато правя крачка назад, това не е повод да се радваш, човече - просто се засилвам !
LKW
Потребител герой
Рейтинг: +200/-87
Неактивен
Spain
Публикации: 540
Теми: 15
Активност
0%
Re:А и Б на професията шофьор
«
Отговор #18
-:
Събота, 18 Февруари, 2012, 03:56:21 »
Отговор
До колкото аз знам от ляво на седалката на Премиума има поставка за шише.А копчетата за регулиране на моста са от ляво на таблото точно под духалката на парното.Друг е въпроса ако въпросния модел е допълнително поръчан с дистанционо.Става въпрос за ново Рено Премиум.Също и лоста за моторната спирачка е от ляво на волана.
Активен
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com
dino412
Старши потребител
Рейтинг: +126/-8
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 472
Теми: 5
Активност
0%
Re:А и Б на професията шофьор
«
Отговор #19
-:
Понеделник, 26 Март, 2012, 11:57:00 »
Отговор
Айде да напиша и Аз как се прикачва само че ремарке.Колегите с хенгери доста често са се зблъскали предполагам с тоя проблем. Още повече че когато на ремаркето теглича е с омекнали пружини и той не стой хоризонтално прикачването без помощ от друг човек е цяло приключение.Та Аз след някой мъчни прикачвавия вече го правя доста по-лесно.
Увисналия теглич
го подпирам с една щанга на височината на буфера
застопорявам едно задно колело с подръчни матеряли за да не се мести ремаркето при прикачването
и тогава връщам камиона да закачи теглича
връзвам въздуси масло и ток прибирам щангата и съм готов.По тоя начин не ангажирам никой и може да го откачам и закачам колкото и когато и където си пойскам без опастност да пострада непросветен и невнимателен помощник.
Активен
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
bad_kras
WWW.SBPS.EU
Потребител герой
Рейтинг: +216/-106
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 1020
Теми: 65
Активност
0%
Всеки живот добре преживян, е дълъг живот!
Re:А и Б на професията шофьор
«
Отговор #20
-:
Понеделник, 26 Март, 2012, 15:47:48 »
Отговор
Привет колега dino412. Нямаш ли регулатор за пружините на теглича. Да го натегнеш и ще се изравни на положението на камиона. Ако пък е натегнат докрай , пружини има по почти всички магазини за части за земеделски машини (трактори , плугове и т.н.). Сменяш си ги регулираш и си шест. Така с подобна щанга или дърво и аз съм имал доста ядове преди години , понякога докато само се допре до буфера теглича и ако не е точно пада щангата и се изкриви буфера и айде всичко отначало. Най добре си е , да е както са го измислили фабрично , не е много сложно да се сменят пружините. Просто мое мнение!
Активен
>>>www.sbps.eu<<<
*** СБПШ ***
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1858/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
0%
Старши некадърник
Re:А и Б на професията шофьор
«
Отговор #21
-:
Понеделник, 26 Март, 2012, 20:41:17 »
Отговор
Баце аз ползвах счупена дъска от ремаркето беше си точнио размер
,ма един ден я затрих нейде и наш ли колко ми беше кофтинджос.
Крас тва е идеята бре,от мързел да се научиш да го целиш от раз,не го ли уцелиш гимнастика ,но уцелиш го няма,бе предразполага към научване за целене от раз инак мъка 10 кила отслабване минимум.
Активен
bad_kras
WWW.SBPS.EU
Потребител герой
Рейтинг: +216/-106
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 1020
Теми: 65
Активност
0%
Всеки живот добре преживян, е дълъг живот!
Re:А и Б на професията шофьор
«
Отговор #22
-:
Понеделник, 26 Март, 2012, 20:48:59 »
Отговор
Цитат на: Бригадира в Понеделник, 26 Март, 2012, 20:41:17
Баце аз ползвах счупена дъска от ремаркето беше си точнио размер
,ма един ден я затрих нейде и наш ли колко ми беше кофтинджос.
Крас тва е идеята бре,от мързел да се научиш да го целиш от раз,не го ли уцелиш гимнастика ,но уцелиш го няма,бе предразполага към научване за целене от раз инак мъка 10 кила отслабване минимум.
Ха ха , точно и ясно Бригадир...самата истина си е.
Активен
>>>www.sbps.eu<<<
*** СБПШ ***
dino412
Старши потребител
Рейтинг: +126/-8
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 472
Теми: 5
Активност
0%
Re:А и Б на професията шофьор
«
Отговор #23
-:
Вторник, 27 Март, 2012, 01:52:49 »
Отговор
Цитат на: bad_kras в Понеделник, 26 Март, 2012, 15:47:48
Привет колега dino412. Нямаш ли регулатор за пружините на теглича. Да го натегнеш и ще се изравни на положението на камиона. Ако пък е натегнат докрай , пружини има по почти всички магазини за части за земеделски машини (трактори , плугове и т.н.). Сменяш си ги регулираш и си шест. Така с подобна щанга или дърво и аз съм имал доста ядове преди години , понякога докато само се допре до буфера теглича и ако не е точно пада щангата и се изкриви буфера и айде всичко отначало. Най добре си е , да е както са го измислили фабрично , не е много сложно да се сменят пружините. Просто мое мнение!
Една седмица най-много две и новите пружини са на същото дередже като старите.Просто самия теглич е тежък но пък иначе е як.Щангата е на височината на буфера пък и спирам близо да може да уцеля височината.Случвало се е да откачам и закачам по 10-15 пъти на ден както се е случвало и да не нацела буфера и некоя лула за въздух или букса за ток да даде фира.Ноооо това са рисковете на професията няма безгрешни.Апетита идва с яденето опита идва с работата.
Активен
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
Rammbon
Потребител герой
Рейтинг: +287/-23
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 1424
Теми: 107
Активност
0%
Re:А и Б на професията шофьор
«
Отговор #24
-:
Четвъртък, 29 Март, 2012, 18:35:39 »
Отговор
Имам един въпрос. Ако стана международен шофьор, мога ли да си нося и личното бойно оръжие с мен или ще трябва да го оставя в касата си в BG ?
Активен
http://www.portbulgariawest.com/
admin
Администратор
Потребител герой
Рейтинг: +2410/-787
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 7182
Теми: 538
Активност
0%
Re:А и Б на професията шофьор
«
Отговор #25
-:
Четвъртък, 29 Март, 2012, 19:11:46 »
Отговор
Цитат на: Rammbon в Четвъртък, 29 Март, 2012, 18:35:39
Имам един въпрос. Ако стана международен шофьор, мога ли да си нося и личното бойно оръжие с мен или ще трябва да го оставя в касата си в BG ?
В разрешителното не пише ли дали е валидно за чужбина?
Активен
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
driver1
Потребител герой
Рейтинг: +621/-3008
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 1766
Теми: 26
Активност
0%
JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!
Re:А и Б на професията шофьор
«
Отговор #26
-:
Четвъртък, 29 Март, 2012, 19:15:48 »
Отговор
Абе, как ги взимате тези разрешителни за оръжие, като не сте научили условията и правилата за носенето му?
Активен
Rammbon
Потребител герой
Рейтинг: +287/-23
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 1424
Теми: 107
Активност
0%
Re:А и Б на професията шофьор
«
Отговор #27
-:
Четвъртък, 29 Март, 2012, 21:17:23 »
Отговор
На разрешителното пише, че важи само за BG , но има вериянт да важи и за ЕС . Интересно ми е, дали ще се заяждат тук там? Все пак в кабината няма каса за съхранение и ще трябва да го нося в кобура си , а това е видимо, дори и под мишницата. Няма ли да всявам страх и ужас сред колегите , макар че е респектиращо и досега не съм имал неприятности с крадци .
Активен
http://www.portbulgariawest.com/
driver1
Потребител герой
Рейтинг: +621/-3008
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 1766
Теми: 26
Активност
0%
JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!
Re:А и Б на професията шофьор
«
Отговор #28
-:
Четвъртък, 29 Март, 2012, 21:34:55 »
Отговор
Приятелю, никога не съм имал оръжие, но според мен е абсурд да имаш право да го изнесеш извън границата, без специални условия. Като частно лице мисля, че е невъзможно, не си прави експерименти. А и има служба КОС в която можеш да попиташ.
Активен
SEMPER
Потребител герой
Рейтинг: +282/-100
Неактивен
Germany
Публикации: 1266
Теми: 10
Активност
0%
Re:А и Б на професията шофьор
«
Отговор #29
-:
Четвъртък, 29 Март, 2012, 21:44:30 »
Отговор
Цитат на: Rammbon в Четвъртък, 29 Март, 2012, 21:17:23
На разрешителното пише, че важи само за BG , но има вериянт да важи и за ЕС .
Ти у ред ли си, ще си най големия късметлия ако се разминеш само с глоби, но си мисля че няма да ти се размине панделата ако опиташ.
В повечето държави самото носене на късо оръжие е приравнено на опит за престъпление което може да извършиш с него.
А има много бюрократичен и сложен ред за пренасяне на оръжие през граница, е абсурд да получиш "добро" за такова ако не можеш да дадеш твърде смислено обяснение.
Активен
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
Етикети:
Страници:
1
[
2
]
3
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...