Разход на печката
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 16 Май, 2024, 23:12:32 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Разход на печката  (Прочетена 19694 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2410/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« -: Понеделник, 07 Март, 2011, 16:01:39 »
ОтговорОтговор

Интересува ме какъв е разхода на печките в камионите?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 07 Март, 2011, 16:01:39 »

 Активен
BoBy_BoY
Потребител герой
*****

Рейтинг: +140/-55
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Netherlands Netherlands

Публикации: 825
Теми: 45



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #1 -: Понеделник, 07 Март, 2011, 16:12:28 »
ОтговорОтговор

Интересува ме какъв е разхода на печките в камионите?
  Аз съм с водна и е нещо различно! Един път питах в сервиза и ония ми казаха около 2-3,5 на час! Ама и акумолаторите цедят много!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Понеделник, 07 Март, 2011, 16:12:28 »

 Активен
imter
Потребител герой
*****

Рейтинг: +414/-15
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 987
Теми: 35



Активност
0.2%


Ел. поща
« Отговор #2 -: Понеделник, 07 Март, 2011, 20:21:15 »
ОтговорОтговор

Ако не се лъжа беше 0,600-0,800 гр. на час,но не съм на 100 % сигурен.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
antoniyu
Старши потребител
****

Рейтинг: +105/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 441
Теми: 10



Активност
0%

ТЕ,искат да се съгласим с ужасяващите снимки върху


Ел. поща
« Отговор #3 -: Понеделник, 07 Март, 2011, 20:24:37 »
ОтговорОтговор

MAN TGA суха 600мл на час на максимум така казаха от сервиза в Австрия

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

цигарените кутии?
А защо няма снимки на гладуващи деца върху опаковките на McDonald's?
Защо няма снимки на измъчвани животни върху опаковките на козметични продукти?Защо не поставят снимки на жертви на пияни шофьори,върху бутилките с алкохол ?Защо да няма снимки на нечестни и крадливи политици.
kRisss
Младши потребител
**

Рейтинг: +11/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 55
Теми: 8



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #4 -: Понеделник, 07 Март, 2011, 23:57:54 »
ОтговорОтговор

За другите камиони не знам,но на Актроса гори 300мл на час.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2410/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #5 -: Събота, 12 Март, 2011, 14:23:00 »
ОтговорОтговор

Интересува ме какъв е разхода на печките в камионите?
  Аз съм с водна и е нещо различно! Един път питах в сервиза и ония ми казаха около 2-3,5 на час! Ама и акумолаторите цедят много!

А не е ли много 2-3.5 литра на час? Ти ако правиш 45 часа пауза с такъв разход, по-добре на хотел да отидеш. Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +404/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #6 -: Събота, 12 Март, 2011, 14:25:35 »
ОтговорОтговор

Интересува ме какъв е разхода на печките в камионите?
  Аз съм с водна и е нещо различно! Един път питах в сервиза и ония ми казаха около 2-3,5 на час! Ама и акумолаторите цедят много!

А не е ли много 2-3.5 литра на час? Ти ако правиш 45 часа пауза с такъв разход, по-добре на хотел да отидеш. Усмивчица

Не е възможно печката да харчи 3 кила на час , колегата е прав че просто не е рентабилно.
Аз до колкото знам на Мановете е 200-300 грама на час , не е просто възможно да е по няколко кила освен ако печката няма проблем нещо.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
BoBy_BoY
Потребител герой
*****

Рейтинг: +140/-55
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Netherlands Netherlands

Публикации: 825
Теми: 45



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #7 -: Събота, 12 Март, 2011, 23:01:07 »
ОтговорОтговор

Интересува ме какъв е разхода на печките в камионите?
  Аз съм с водна и е нещо различно! Един път питах в сервиза и ония ми казаха около 2-3,5 на час! Ама и акумолаторите цедят много!

А не е ли много 2-3.5 литра на час? Ти ако правиш 45 часа пауза с такъв разход, по-добре на хотел да отидеш. Усмивчица

 Шефче, мъцкам за водна печка! Слагат ги на ДАФ-вете с голямата кабина. Това е испробвано в сервиза на кръстовището за Лозен. За това пича-мойсторчето ми каза като спра и пускам веднага. Един път истина ли водата гюмка с все сила повече и от час. Тука пак съм с такава печка-много топли, но е душманин на нафтата и акумолаторите.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
miki07
Младши потребител
**

Рейтинг: +13/-5
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 57
Теми: 6



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #8 -: Вторник, 15 Март, 2011, 21:12:37 »
ОтговорОтговор

Колеги, водната печка е много нерентабилна, голям разход. Сухата печка е истината. Последно пътувах с "Волво". Печката му беше доста икономична. За 3 дни изхарчи около 4 литра.

Основание за редакция: Писането на кирилица е абсолютно задължително!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Сряда, 16 Март, 2011, 02:48:32 от admin » Активен

scania,volvo forever
BoBy_BoY
Потребител герой
*****

Рейтинг: +140/-55
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Netherlands Netherlands

Публикации: 825
Теми: 45



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #9 -: Петък, 18 Март, 2011, 00:52:30 »
ОтговорОтговор

Зависи дали е суха или мокра печка.....И двете си имат плюсове и минуси........

Зависи и колко киловата са......По памет сухите са от 2 до 4 КВ , мокрите от 3 до 6...

И двете имат релета за градуси..по високи градуси по-голям разход естествено...
На корпуса има фабрично монтирана табелка с данните..колко КВ-та е и какъв е мин. и макс. разход.........

Най икономична е когато само поддържа температурата , тоест спираш, кабината е топла и веднага я включваш...
Ако я вкл сутринта, когато кабината се е вдървила от студ ,нито ще ти изгори по-малко, нито ще те стопли....
И за двете трябва да имаш здрави акумулатори.....при всички положения сухата гори по-малко и дърпа по-малко ток....
Тъй де отплеснах се........от опит Вебасто суха 2 кв. макс. разход 0,3 литра на час......при положение че работи плътно един час...
Според мен ,ама само според мен мократа е хубава когато:
-----шефа ти е баровец
-----дава ти пари за хотел
-----не ти пука за горивото
-----директно си вързан за ТЕЦ,ВЕЦ,АЕЦ или друг енергиен източник

   Значи, ако ти имам дар словото ще се хвана с психология, верно! Ама ти да си кьоркал ДАФ с голяма кабина и оригинал суха печка? Аз, не! Кога купува камиона да си е задал въпроса дали е баровец? Дали той би стоял в студ от -20 градуса с виелица без да си пуска калорифера? В дома си колко плаща за климатик посред зима?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2410/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #10 -: Петък, 18 Март, 2011, 14:24:59 »
ОтговорОтговор

Карам DAF XF 105 с голяма кабина и на - 10 градуса в Германия не съм имал проблеми с топлината. Печката си е обикновена суха.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
BoBy_BoY
Потребител герой
*****

Рейтинг: +140/-55
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Netherlands Netherlands

Публикации: 825
Теми: 45



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #11 -: Петък, 18 Март, 2011, 15:46:47 »
ОтговорОтговор

Карам DAF XF 105 с голяма кабина и на - 10 градуса в Германия не съм имал проблеми с топлината. Печката си е обикновена суха.
  Такава са ти я поръчали! Аз преди 2 години спах на Simanovci (касите преди Белград, от Батровци като идеш). Сутринта като станах на камиона термометъра показваше –28. В самия град е било –36. Врътнах си стартерчета и запали. Верно е че цяла вечер бумкаше печката, но немах проблеми с паленето. Знаете за такаво температура за какво става дума с нафтата. Нема да ви кажа по пътя какво става за замръзнала нафта, парафин и други подобни. Сега пак съм с водна печка, един път закъсах за акмулатори и веднага като се прибрах нови! За такива температури става дума!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
BoBy_BoY
Потребител герой
*****

Рейтинг: +140/-55
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Netherlands Netherlands

Публикации: 825
Теми: 45



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #12 -: Петък, 18 Март, 2011, 16:01:03 »
ОтговорОтговор



Аз че психолог няма да стана , то е ясно

ама че съм философ също е ясно....

Дафина с такава кабина не съм карал ...тази зима я изкарах с МАН кабина ХХЛ и суха печка  ..
много съм доволен.. и в най-големите студове рядко съм я усилвал до край.......

В предишния си пост не исках да защитавам или опровергавам някого ...
   Не бой се, има такива де ги жалят и нема да казвам в студове седат само и само за икономията!
   И аз съм бил на Манчо и съм много доволен от него. Мене ако питаш-чорбаджията си е направил сметката колко ще спечели-с печка или без печка!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1924
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #13 -: Четвъртък, 14 Април, 2011, 09:25:00 »
ОтговорОтговор

Вебасто е номер 1 ,,, идея си нямам колко харчи а и честно никога не ме е вълнувало,,,, единственото което знам,че изобщо не я гаса,,,,обичам да ми е топличко ;-)))

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2284/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2135
Теми: 136



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #14 -: Четвъртък, 05 Май, 2011, 23:58:05 »
ОтговорОтговор

  Приятел, който работеше в електрокарния, в много далечни времена и в Плевен имаше доста работещи заводи. Казваше, че някой мотокари се поръчват, със суха печка, разхода беше около 340 милилитра/час. За тези на камиона знам около 300-400 мл/ч. Направих пресмятания, при 300 мл/ч печката ще е с близо 3 кВт полезна топлина (КПД го приемам за 80-90% мисля е там някъде).
Цитат
Зависи и колко киловата са......По памет сухите са от 2 до 4 КВ , мокрите от 3 до 6...
  Колегата к100, доста пълно е отговорил, интересно, защо си е изтрил публикацията.
  Това е един малък калорифер. Така, че мисля тези 300-400 мл/ч са при много голям студ. Ако някъде чакаш, неопределено време за обратен товар, тогава 24х0,3 е 7-8 литра. Палиш два пъти по половин час и разхода е над 10 л/ден и ако стоиш 20 дена защо имаш 200 литра преразход. Водната печка на градски автобус, Мерцедес Конекто, мисля е около 7-8 кВт и е с разход 1-1,5 л/ч. Пресмятал съм, от -20 до +60 градуса е необходимо най-много 1 литър за загряване на 80 литра антифриз.
Цитат
Аз съм с водна и е нещо различно! Един път питах в сервиза и ония ми казаха около 2-3,5 на час! Ама и акумолаторите цедят много!
  Това е невъзможно, вероятно има грешка в десетичната запетая - 0,2 до 0.35 л/ч. Преди години карах до Англия нов Скания R 500, борд компютъра даваше, при празен ход на двигателя около 2 л/ч.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Етикети:
Страници: [1] 2 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!