Транспорт с Фриго
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 16 Май, 2024, 15:01:41 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 2 [3]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Транспорт с Фриго  (Прочетена 32955 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
Re:
« Отговор #30 -: Понеделник, 22 Февруари, 2016, 10:26:57 »
ОтговорОтговор

Ма явно си спрел де не требе за да ти го изключи колегата . Има такива дет не се усещат и спират у средата с фригото , масово са испанци ала бг или ро шофери Намигване

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

Пп. Темата е много полезна , браво за единственото полезно нещо писано в тоя форум от доста време.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
Re:
« Отговор #30 -: Понеделник, 22 Февруари, 2016, 10:26:57 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #31 -: Понеделник, 22 Февруари, 2016, 21:54:17 »
ОтговорОтговор

Щом ти е полезна.... ще ти налея малко безплатно.  Проблема е не в температурата. А във влагата.
Ако има влага агрегата не насмогва щото му пада капацитета(мощността) заради натрупаният лед по питата. От там електрониката отчита повишаване на температурата и дава газ на мотора... и вместо да охлажда само трупа лед. Получава се омагьосан кръг.  В един момент даже отказва да се форсира и  само боботи и показва, че охлажда а дефакто температурата скача.  Спасението е да завъртиш термостата на над показваните градуси на коша и да накараш хладилника да почне да топли. Като разтопи леда и изтече водата. Ако не си пръснал компресора междувременно. Това за хладилника.
Сега за стоката. .. не е толкова опасно да не отговаря температурата.  Ябълките ако ги оставиш на масата не загниват веднага. Месото подържа размразяване, но ако има влага там се развиват бактерии, гъби и почва процеса на гниене съчетан с миризма. Втората опасност е от попилата влага в кашоните, хартията омеква и става на палцал.  Най важната функция на фригото е да вади влагата, охлаждането ев последствие. Щото както казах по-горе ако има влага не може да функционира правилно.  За това се изисква стоката да е предварително охладена, и тежкият процес на охлаждане и вадене на влага да е преминал в камерата на товарача.  
 Примерно се изисква да возиш ябълки на 6-8 а ги караш на 10градуса... за стоката не е проблем. За клиента предпоставка да те резне, но няма да върне стоката. Карал съм месо на-20 и от терикатлъци го закарах на -7  като най-ниската темп. Измерена на разтоварването беше -13.
 Навара е късметлия, че товари предварително охладена стока. Бие копчето и си свирка. Но ако стоката не е охладена може да се получи филм на ужасите...може да гръмне компресора ако не разбереш, че си замразил питата и продължиш да си чакаш да охлади само фригото.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #31 -: Понеделник, 22 Февруари, 2016, 21:54:17 »

 Активен
m_a_rtins
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +24/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 111
Теми: 6



Активност
0%

« Отговор #32 -: Вторник, 23 Февруари, 2016, 21:13:12 »
ОтговорОтговор

до loshdancho - много си прав с коментарите и опита си  ,, според мен навара се опитва да ръси опит а според мен не го притежава все още . темата е започната точно затова да споделим трудностите през който минаваме а не да се самоизтъкваме . И един съвет от мен за навара - самонадеяният и горд шофъор рано или късно допуска необратими грешки който костват животи .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
m_a_rtins
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +24/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 111
Теми: 6



Активност
0%

« Отговор #33 -: Вторник, 23 Февруари, 2016, 21:25:39 »
ОтговорОтговор

loshdancho да те попитам ако е удобно ,,, товарил си плодове или зеленчуци както ми се струва от написаното от теб та въпроса ми е на документите който ти дава изпращача написана ли ти температурата на съхранение на стоката преди предаването и на превозвача ? . Сигурен съм че е написана температурата при която трябва да бъде доставена ( превозена ) стоката . Надявам се да формулирал добре въпроса си .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +202/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 834
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #34 -: Четвъртък, 25 Февруари, 2016, 18:16:52 »
ОтговорОтговор

рифер, пиле кажи рифер
reefer

и най-важното е да не ти изгасне за нафта
в резервоара може да слагаш червена нафта (off road diesel)

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +533/-57
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 861
Теми: 17



Активност
0%


« Отговор #35 -: Четвъртък, 25 Февруари, 2016, 21:41:35 »
ОтговорОтговор

Системата работи горе -долу така:
Има клапа която затваря потока на въздуха “  при принудителното размразяване “ за да не затопляш целия кош ,която я затваря ел магнит а я държат отворена пружини ! Проверявай се да не са откачени и след дефроста да остане затворена  !!! Прави се лесно : включваш принудителен дефрост и като изключиш се чува едно “ думкане“  ама не като си натоварил вече Усмивчица
Товародателя е длъжен да ти даде укаже температура на транспорт “ иначе си возиш както брезент Ухилен“ обикновено никой не пише как е съхранява !
Прав е Лошия че най опасна е влагата , затова много стоки не се гасят защото се получава конденз  и си чаооо!! отгоре прави веднага плесънче.
От близо 15 години не карам Бръмчалници , ама си спомням че и докато спя го чувах като сменяше режимите Ухилен
А замразено месо на -18 ,от Германия му щтраквах копчето и го палех на Базарган  за доктора ! А и нафтата там беше без пари Ухилен
Абе всичко си зависи от стоката...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
m_a_rtins
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +24/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 111
Теми: 6



Активност
0%

« Отговор #36 -: Четвъртък, 25 Февруари, 2016, 22:17:24 »
ОтговорОтговор

МЕРСИ за отговора (цецодебел) Колеги искам да ви почерпя една песен - http://vbox7.com/play:e3aaacd1a7   ..... НАЗДРАВЕ ,,, лек път и здрави гуми .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #37 -: Петък, 26 Февруари, 2016, 04:22:30 »
ОтговорОтговор

Прав е Цецо за клапата чува се как буфка.  А за температурата... някога имаше митници, ветринари, агрономи, сертификати.... и все някъде пишеше температурата. Но ми се е случвало на постояни клиенти и товародатели да пропустнат. Рутината понякога се казва думата... но е имало и обратното.  Да зрееш стоката в ремаркето: банани на+17 или да натовариш презряла стока и изрично да те предупредят фригото с 2-3градуса надолу.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +533/-57
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 861
Теми: 17



Активност
0%


« Отговор #38 -: Петък, 26 Февруари, 2016, 11:34:43 »
ОтговорОтговор

Абе най добре да се пита на място и да не разчиташ на техния  “професионализъм“ Последно нещо са все по ветърничиви !!!Както ти писах ,връзвай си гащите , пиши на каква темп. товариш,термо лента винаги, поне докато не се изспедепсаш както се вика!
Всяка стока си има тънкости. Мандарини, портокали ги возеха на отворени люкове ?? с агрегат малаките  ,абе фригото си е беля!
В Италия ме натовариха с месо в кашони на пале. Отвън ок.ама като изгасиш за 10 минути отива в коша над нулата . На разтоварването отвън кашоните замръзнали ,в средата на палето текат! спаси ме термолентата!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2409/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
Re:
« Отговор #39 -: Петък, 26 Февруари, 2016, 12:34:37 »
ОтговорОтговор

Да споделя и аз нещо. Само веднъж съм управлявал хладилник. Релацията беше Гърция - Великобритания, а стоката плодове нар. Нямам представа с каква температура са били плодовете при товаренето, но в документите имаше зададена стойност за превозването им. Бяхме двойка с колега и съответно зададохме исканата температура. Чак в Германия агрегата успя да постигне зададеното. Възможно е да не е бил в ред или ние да не сме направили нещо както трябва. Резултатът беше смачкани кашони в последните 6 палета, вероятно от влагата. Лента не са ни търсили, но ни спаси това, че наровете са сравнително трайна стока.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +533/-57
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 861
Теми: 17



Активност
0%


« Отговор #40 -: Петък, 26 Февруари, 2016, 13:02:21 »
ОтговорОтговор

Да споделя и аз нещо. Само веднъж съм управлявал хладилник. Релацията беше Гърция - Великобритания, а стоката плодове нар. Нямам представа с каква температура са били плодовете при товаренето, но в документите имаше зададена стойност за превозването им. Бяхме двойка с колега и съответно зададохме исканата температура. Чак в Германия агрегата успя да постигне зададеното. Възможно е да не е бил в ред или ние да не сме направили нещо както трябва. Резултатът беше смачкани кашони в последните 6 палета, вероятно от влагата. Лента не са ни търсили, но ни спаси това, че наровете са сравнително трайна стока.
Еми то Данчо го е написъл : сваля се през градус и разкрежаваш! Иначе агрегата вие и не вкарва нищо . Много по лесно е с стока в касети не на блок. И като товариш кашони никога на пода ,ако не на палета поне скари. Много фирми проверяват хладилниците си така : щом пали значи е о.к. ама има ли фреон Ъ?  в целата фирма нема един който може да ти каже . Да не се обиди някой !!! В Пазарджик се сърдеха защо не им даваха хладилници Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
m_a_rtins
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +24/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 111
Теми: 6



Активност
0%

« Отговор #41 -: Петък, 26 Февруари, 2016, 21:06:29 »
ОтговорОтговор

  И според мен когато започне така нареченото БОБОТЕНЕ ( много точна дума ) ако шофъора има минимален опит с хладилници не може да обърка звука .,,, хладилника който возех дори и когато влезеше в нормална работа точно  преди самоизключването  променяше оборотите си . Приятно ми беше с хладилната композиция да правя почивките при преминаване през планински райони .  GPSа  на камиона отчита всичко но не и околната температура .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Tsecko
Начинаещ
*

Рейтинг: +4/-4
Неактивен Неактивен

Публикации: 22
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #42 -: Неделя, 20 Ноември, 2016, 00:55:39 »
ОтговорОтговор

Много полезна тема !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!