Напрежение на бушоните.
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 16 Май, 2024, 09:16:51 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 2 [3]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Напрежение на бушоните.  (Прочетена 12785 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #30 -: Събота, 15 Февруари, 2014, 22:11:02 »
ОтговорОтговор

Има и преобразовател под   панела с пепелниците, и кабел трябва да има към буксата но явно някой го е използвал за друго или просто е  заврян по надълбоко от някой "специалист".
И бушон има.
Разглоби  средното табло с пепелниците- там е преобразувателя.
  Горе на мястото на станцията също трябва да има кабел за 12V. Ако взимаш ток трябва да е от  бялата букса за 12V стига да го намериш (шото явно някой преди теб го е ползвал за  нещо).
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #30 -: Събота, 15 Февруари, 2014, 22:11:02 »

 Активен
Rammbon
Потребител герой
*****

Рейтинг: +287/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1424
Теми: 107



Активност
0%


« Отговор #31 -: Събота, 15 Февруари, 2014, 23:32:59 »
ОтговорОтговор

Горе за радиостанцията нама кабели за захранване. Долу между пепелниците няма преобразовател, но намерих 1 кабел , слаган допълнително. Води към + на единия акумулатор, но май е прекъснат някъде. Покрай него пуснах втори , сложих предпазител 10А и вързах техниката.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Форум на българските шофьори
« Отговор #31 -: Събота, 15 Февруари, 2014, 23:32:59 »

 Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +166/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #32 -: Неделя, 16 Февруари, 2014, 08:07:14 »
ОтговорОтговор

Колега лесничко е просто нямаш преобразувател,ако имаш такъв щеше да видиш кабелите те излизат от големия сноп с кабели.За които имат такъв преобразувател за Тга той се намира зад двата панела с копчета над радиото до кутията на парното вижда се кафява кутийка,за Тгх преобразувателя се намира зад пластмасовата кора под бушоните,а иначе аз и не съм се ровел за бушон но както каза Илчев автоматично изключва ако се даде на късо,оригинално горе до тахографа няма 12волта.Даже мисля че има писано по тази тема в друг раздел Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2283/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2135
Теми: 136



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #33 -: Неделя, 16 Февруари, 2014, 09:39:15 »
ОтговорОтговор

Горе за радиостанцията нама кабели за захранване. Долу между пепелниците няма преобразовател, но намерих 1 кабел , слаган допълнително. Води към + на единия акумулатор, но май е прекъснат някъде. Покрай него пуснах втори , сложих предпазител 10А и вързах техниката.

     Не е най-добрият варианта. Така единия акумулатор ще се черпи повече, а зареждането и на двата е еднакво. Сещам се, явно оттам тръгва приказката, че по-близкия акумулатор се зареждал по-добре и единия ток бил по слаб!!! Което няма научна стойност.



Колега лесничко е просто нямаш преобразувател,ако имаш такъв щеше да видиш кабелите те излизат от големия сноп с кабели.

Даже мисля че има писано по тази тема в друг раздел Ухилен

     Тук го търсих и при мен: http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=2386.0

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Етикети:
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!