Проблем при Скания 164
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 16 Май, 2024, 17:26:03 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Проблем при Скания 164  (Прочетена 26868 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
toshshko
Начинаещ
*

Рейтинг: +10/-12
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 12
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« -: Събота, 18 Юни, 2011, 18:51:21 »
ОтговорОтговор

Искам да споделя един проблем.Който има компетентното разбиране-нека да помогне!!!!!!!!!  .Къде  и как да се разреши този проблем и камиона да  си върне живота!!!!.Та.....проблема ми е следния:    Скания  V8 мотор DC16 02  дюза-помпа .Имаше недобра работа на двигателя(2ри и 5и цилиндър прекъсваха),и вместо само тях да отремонтирам,реших да сваля и осемте за ремонт.Оказа се несполучлив(в Турция),повиши се разхода,а мощността изчезна,появи се и висок шум в кабината,втори път ги свалих(и трети в Гърция)и резултата е нулев.Камиона сякаш умря............Ъ??купих нови дюза-помпа,качихме ги,двигателя заработи много по-добре(но уви...само на място е така)при тестването му --показва че е по-нов от заводски,всичко е перфектно,никакви грешки......ииии....от всякъде е 6.,и турбина,интерколер,,,,и налягане на горивото,,ии всичко.С две-три думи>по-просто казано:няма никакяа мощост,при леко баирче,а и по равното натоварен,давам газ а  той не реагира,сякаш дърпа назад,.кадето съм питал-никой не знае какво му е,гледат на компютъра и вярват на него-при диагностика.А като трагна-всичко се обръща на опъки."по-зле е и от шкода".ако някой е имал такъв проблем,МОЛЯ да сподели,и ако знае решението му-също.!!!БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ОТЗОВАЛИ СЕ!!!!!!!!!!!!!!!!

Причина за редакция: Забранено е използването на изцяло главни букви в заглавието и в публикацията!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Сряда, 14 Декември, 2011, 00:16:58 от toshshko » Активен
Форум на българските шофьори
« -: Събота, 18 Юни, 2011, 18:51:21 »

 Активен
jonsan69
Младши потребител
**

Рейтинг: +13/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 51
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #1 -: Събота, 18 Юни, 2011, 20:13:50 »
ОтговорОтговор

Здравей колега същия проблем го имаше сканията която карам 144L V8 на компютара всичко беше точно без ремаркето също но като закачех ремаркето все едно някой ме дърпаше назад.Накрая се оказа вуздушния филтър свалих го един ден и карах 50км. без него камиона стана друг сложих нов оригинален и досега машинката си върви без проблем.Пробвай този вариянт и дано се окаже филтъра и да ти тръгне машинката.Сканията е супер камион това е от мен дано да ти помогна успех. Смотан

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Събота, 18 Юни, 2011, 20:13:50 »

 Активен
toshshko
Начинаещ
*

Рейтинг: +10/-12
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 12
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #2 -: Събота, 18 Юни, 2011, 22:43:32 »
ОтговорОтговор

здравей колега,Благодаря ти много,ама съм се видял в чудо.И горивния,и възду6ния са чисто нови,заедно с дюзите.сменяме ги ,и трагвам.И тъй като е равно тук,и отидох празен  на 35км  да товаря,не можех д е разбера разликата.И катое натоварих 18-20т. и усмивката ми се обърна,никаква тяга,карах 2 дни, и пак в сервиз,диагностика,тестване на път с 16т.,и на лаптопа всичко е ОК,а не върви Шокиран Ядосан.в понеделник ще отивам София-технотест(препоръчаха ми Гошо).ако не открие къде е проблема ще отида и доСолун.Направо се отчаях.Благодаря ти за съвета,утре ще отида тогава да го сваля,и ще видя и това.Благодаря.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
godji
Потребител герой
*****

Рейтинг: +132/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 652
Теми: 10



Активност
0%

трактор автоматик


Ел. поща
« Отговор #3 -: Неделя, 19 Юни, 2011, 02:04:48 »
ОтговорОтговор

Покарай малко със закачена диагностика и виж какво ще покаже . Желателно е камиона да е натоварен !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !
imter
Потребител герой
*****

Рейтинг: +414/-15
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 987
Теми: 35



Активност
0.2%


Ел. поща
« Отговор #4 -: Сряда, 22 Юни, 2011, 23:21:19 »
ОтговорОтговор

Само в Солун ще ти помогнат,там съм бил 2 пъти и съм много доволен.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
toshshko
Начинаещ
*

Рейтинг: +10/-12
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 12
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #5 -: Петък, 24 Юни, 2011, 23:14:16 »
ОтговорОтговор

Ще ми кажеш ли по-точно къде в Солун??? или телефонен номер!!!........................................................................До някъде се поизясни причината,ама.....все още не се знае,,,,Значи -свалих въздушния  ,и смених горивния с оригинален Скания филтър.И интиресно защо-в тялото на горивния имаше само  три сантиметра нафта на дъното(мисля че трябва да е повече),и от там се осамнявам че не и стига горивото(или е запушено нещо някаде,или помпата не качва колкото трябва,или няма нужното налягане).тръгнах така и се получи малко подобрение,карах така и на другия ден сложих пак въздушния филтър,резултата пак остана същия,следователно не е виновен въздуха,а причината е в горивната система.,и свали разхода с 3-4 литра.утре ще проверявам всичко от резервоара до дюзите,да не е запушено някъде?Ъ?Ъ??? Шокиран Шокиран Шокиран Ядосан Тъжен :'(,,,ще направя това и пак ще пиша,а между другото слушам и леко свирене на турбото.незнам дали е нормално?Ъ???БЛАГОДАРЯ ти за съвета за Солун, Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
toshshko
Начинаещ
*

Рейтинг: +10/-12
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 12
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #6 -: Неделя, 26 Юни, 2011, 12:51:05 »
ОтговорОтговор

проверих всички тръбички и шлаухки -няма запушено Тъжен.измерих налягането на горивото-5,5-6 бара е(добро).а е започнал да харчи помного масло Тъжен Ядосан Шокиран Ъ?.на какво се дължи всичко това Ъ?.от една смяна на дюзи с нови-загуби мощността,повиши разхода на гориво,а и сега и масло гори Ъ?Ъ?Ъ?Ъ??а може ли да е от малка компресия?...или ...вече не знам какво да мисля!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #7 -: Неделя, 26 Юни, 2011, 13:01:55 »
ОтговорОтговор

Баце ба го у дръгела нали 5 основни ремонта му направи или поне така четох по-нагоре мислим,то се оказва че е свършил курса мислим,масло баце мое да гори не от компресия или клапани ,а от турбина баце ако е свършила курса нема масло нема сила нема нови дюзи нема помпата ми е у ред.Баце ти започна темата,че диагностиката показва,че всичко е у ред ,а дръгело мъртвец аз не съм много технически запознат ма да те питам кво показва като показатели на какво таз диагностика че всичко ти е у ред,чувал съм,че диагностиката си пеее много неща като помпа момпа,дюзи или съмнение че не бачкат ,съотношение въздух нафта,налягания от помпи момпи и други,та бах уж е у ред ма неще да мъцне да пойде ми баце погледни си търкалата бре или па ремаркето или па лагери или па бем ли го кво.Само да се неокаже,че дръгело ти толкоз си му душата,че ше паднем от трактора.
Сори ,че ти пишем простотии и сигурно си запалил ма въобще не мое да вденем кво му е у ред и кво не на твоя дръгел не обясняваш хубаво,дай една врътка му врътнем и ако не пометне ,че си покае де го сърби и кво го боли.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
toshshko
Начинаещ
*

Рейтинг: +10/-12
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 12
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #8 -: Неделя, 26 Юни, 2011, 13:52:31 »
ОтговорОтговор

Баце,значи сега пък турбото ли да сменям?Ъ?Ъ?Ъ?Ъ?Ъ????И това ще направя ---па да видим Тъжен Ядосан Шокиран

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #9 -: Неделя, 26 Юни, 2011, 14:02:00 »
ОтговорОтговор

Баце,значи сега пък турбото ли да сменям?Ъ?Ъ?Ъ?Ъ?Ъ????И това ще направя ---па да видим Тъжен Ядосан Шокиран
Баце нищо не сменяй,а мъцни като го палнеш кво се случва тропа ли ,тресе ли,пуши ли какъв пушек изкарва ,въобще пали ли ей такива ми ти работи.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
R560
Старши потребител
****

Рейтинг: +51/-32
Неактивен Неактивен

Sweden Sweden

Публикации: 307
Теми: 9



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #10 -: Неделя, 26 Юни, 2011, 15:01:29 »
ОтговорОтговор

Вземи купи направо нов двигател от някоя морга за 4000/5000 лв...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
toshshko
Начинаещ
*

Рейтинг: +10/-12
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 12
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #11 -: Неделя, 26 Юни, 2011, 15:23:01 »
ОтговорОтговор

пали си нормално,няма да тресе,няма да чука-тропа,не пуши.няма мощност,като дойде леко баирче и веднага умалява,свалям една половинка и трудно наема,докато стане равно.изпуши съвсем леко и после няма пушек никакъв

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
toshshko
Начинаещ
*

Рейтинг: +10/-12
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 12
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #12 -: Неделя, 26 Юни, 2011, 15:27:03 »
ОтговорОтговор

а като стигнат оборотите до 1600-1700,изведнъж дръпне ,сякаш тогава турбината заработва.... Ъ? Ъ? Ъ? Ъ? Тъжен Тъжен Тъжен :'(                                ама не е редно така.    горкия двигател-как се  се мъчи :'( :'( :'(

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #13 -: Неделя, 26 Юни, 2011, 16:27:41 »
ОтговорОтговор

Значи баце режи и у НАДИН там че я оправят  Усмивчица Усмивчица Усмивчица Усмивчица Усмивчица Усмивчица Усмивчица ей ма умрете се ебавате бреееееееееее

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #14 -: Петък, 01 Юли, 2011, 12:38:05 »
ОтговорОтговор

Значи баце режи и у НАДИН там че я оправят  Усмивчица Усмивчица Усмивчица Усмивчица Усмивчица Усмивчица Усмивчица ей ма умрете се ебавате бреееееееееее
Баце гледам замлъкна по твоя проблем та да те светна ,защо съм ти драснал това цитатче горе.
Баце за мен ти се правиш на интересен -разбира се може и да греша ,но да тикажа мойте съображения.
Та писал си,че си врътнал бем ли го колко ремонта на въпросната Скания предполагам за цифра пари ако е истина и чак сега почваш да ровиш елементарните неща,като запушване,филтри милтри и така нататъка,всеки нормален човек прави обратното,апропо не си погледнал инжектора баце  Намигване много важен момент,ако не ми вярваш питай по-разбирачите.Като второ в мойте мисли,че си решил да се гъбаркаш с нас е че започваш с момента,че мотора на дръгела ти е цитирам,,осмак,, само да те светна и шестак да е проблемите са едни и същи и друго да те светна дали е шестак или осмак не значи,че единия е по-як от другия.
Колегите ти посочват правилни насоки с въздушни филтри и т.н. ,щом мотора ти както казваш е добър пък неще да върви,то значи ,че не му стига нещо и това нещо е или въздух или нафта,но ти казваш,че твойта бегачка не пуши е да те светна баце щом не пуши или е у ред или такъв дръгел няма та ако ще нов новеничък от завода е.
Питах те дали пали,защото може всичко да и е у ред ма има там едно му викат предварение,закъснение то важи и за нафтовите печки и ората слагат разни вакуми ,макуми та да го догодат по време на работа ,отделно пък требва и да е зацепено туй онуй с разни там ъгли на изпреварване .
Та баце ти за мен си правиш гаргара с нас ми се струва,аз разбира се съм технически инвалид ,но ми е простенно завършил съм СПТУ по Туризъм с професия готвач,но определенно ми се струва ,че се гъбаркаш с нас.
Дано да греша и да стана аз за смях баце от колко да се окаже,че ти си правиш гаргара.
Ако греша баце приеми изскрените ми извинения и дано ,някой или ти да откриеш проблема на въпросния камион.

Аз изказах само собственното си мнение баце,това е.
Корекцийка:
Баце ако сериозно имаш проблем ети един телефон на според мен добър сервиз в Солун:2310-755-225 или 6944-823-826 търсиш Панайотис-пича не лафи нашенски за жалост
Код как се избира Солун от нашенско не знам баце тъй че ако съм ти от полза е добре ако ли пък не сори,първия е стационарен другия му е GSM

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Петък, 01 Юли, 2011, 13:04:42 от НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ » Активен
Етикети:
Страници: [1] 2 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!