Майсторство при управление на прицеп
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 16 Май, 2024, 22:03:30 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2 3 4   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Майсторство при управление на прицеп  (Прочетена 33121 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
комбайнер
Гост
« -: Петък, 22 Юли, 2011, 12:32:08 »
ОтговорОтговор

Ако начинаещия шофьор е ваш близък, какви съвети бихте му дали?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Петък, 22 Юли, 2011, 12:32:08 »

 Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #1 -: Петък, 22 Юли, 2011, 20:06:28 »
ОтговорОтговор

Баце нали съм бавно нагреващ ,та са чак разбрах въпроса ти.
То даже не е и въпрос де,та имаш впредвид какво ще му кажа та да различи майстору от чираку  Намигване е аз съм скръндзав и нищо няма да му мъцна.
Но че му мъцна,,баце зоро е първият път да мине ,после се ядва,, Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Петък, 22 Юли, 2011, 20:06:28 »

 Активен
комбайнер
Гост
« Отговор #2 -: Петък, 22 Юли, 2011, 21:21:49 »
ОтговорОтговор

Става дума за споделяне на опит /даване на акъл/. Не е като да го копнеш и подадеш, трябва да дойде от теб. Ако някой се смята за майстор, може да го докаже със практичен съвет. Мохабета "на мен никой не ми е казвал..." е тъп за съфорумци и бъдещи синдикалисти. Темата е изключително ясна - специфичните неща при управление на прицепа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #3 -: Петък, 22 Юли, 2011, 21:32:13 »
ОтговорОтговор

Става дума за споделяне на опит /даване на акъл/. Не е като да го копнеш и подадеш, трябва да дойде от теб. Ако някой се смята за майстор, може да го докаже със практичен съвет. Мохабета "на мен никой не ми е казвал..." е тъп за съфорумци и бъдещи синдикалисти. Темата е изключително ясна - специфичните неща при управление на прицепа.
Малиииии мноо си Серьожа бре бацин,вземи мъцни ти ,аз че спамна па некой пич де ги разбира нещата ще ни светне и двамата.Частта с бъдещи синдикалисти мноо ме кефи  Усмивчица Усмивчица Усмивчица Усмивчица
Баце дъдрим си простотии бре,усетих се,че съм сгрешил и за тва сори няма да спамим поече.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Петък, 22 Юли, 2011, 21:37:53 от НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ » Активен
комбайнер
Гост
« Отговор #4 -: Петък, 22 Юли, 2011, 21:38:47 »
ОтговорОтговор

Втресе ли те от страх,а? Не се бой, ами кога имаш време бутни нещо.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
BoBy_BoY
Потребител герой
*****

Рейтинг: +140/-55
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Netherlands Netherlands

Публикации: 825
Теми: 45



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #5 -: Събота, 23 Юли, 2011, 11:01:40 »
ОтговорОтговор

Втресе ли те от страх,а? Не се бой, ами кога имаш време бутни нещо.

  Малиииииа
 
 „Комбайнерчее", кво общо има „синдикализма" в темата ти?
 Сори, но опита се трупа с времето си! Кога се захващах със „занаята" „старото драйвър" ме питаше на къде е север, юг, изток и запад Намигване.  Бъди сигурен, че със сегашните технологии няма да има смисъл за този акъл! Що се отнася до „синдикализма", ами админа беше бутнал една фраза в темите-„Робът се бори за свобода, а свободният за съвършенство!"
 Кога човек се захване с някой процес на действие, било то дори и работа, трябва да знае и да се само оцени за крайния резултат след финала! Си реч, за кви стотинки джитка!
  Ако питанката ти е за маневрите, курвите или гепената нафта , или други подобни, е това се не вписва в пред ставите ми, за сега! Усмивчица Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Неделя, 24 Юли, 2011, 11:37:09 от BoBy_BoY » Активен
комбайнер
Гост
« Отговор #6 -: Понеделник, 25 Юли, 2011, 10:23:19 »
ОтговорОтговор

Не е необходимо да си Шерлок Холмс, за да видиш статистиката. Там по темата "Игри с камиони" има над 1800 посещения за няколко месеца. По темата "майсторство при управление на прицеп", за няколко дни
има стотина разглеждания. Или търсенето  е дори по-голямо. Дали са членове или гости на форума? Със сигурност са настоящи или бъдещи шофьори. Те търсят и очакват информация в темата и ......не я намират.
А защо лека - полека да не се оформи такава информация? Майтапите не са за изхвърляне, но липсва същественото.
Колеги, очаквам да си поразвържете кръпетата! Обещавам също да вземам участие!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #7 -: Понеделник, 25 Юли, 2011, 16:08:11 »
ОтговорОтговор

Баце или аз бъркам с очото или немоем да четем,но темата се зове ,,Майсторство при управление на прицеп" тъй че ,я ко да мъцнем не съм майсторче,а проста бичкия,са ако криво лево требва се мъцне как криво лево се връща прицеп или полуремарке ,мое се понапънем малко,но обикновенно не ми се отдават инструкторските лекции тъй че мислим да паснем.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
godji
Потребител герой
*****

Рейтинг: +132/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 652
Теми: 10



Активност
0%

трактор автоматик


Ел. поща
« Отговор #8 -: Сряда, 27 Юли, 2011, 23:05:06 »
ОтговорОтговор

Ако начинаещия шофьор е ваш близък, какви съвети бихте му дали?


Пускаш го да мине Беклемето и му даваш съвет да не се качва на мантинелите  Ухилен ако се върне със здраво ремарке и огледала , не му трябват съвети  Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #9 -: Петък, 05 Август, 2011, 20:52:27 »
ОтговорОтговор

Ако начинаещия шофьор е ваш близък, какви съвети бихте му дали?


Пускаш го да мине Беклемето и му даваш съвет да не се качва на мантинелите  Ухилен ако се върне със здраво ремарке и огледала , не му трябват съвети  Усмивчица
Баце свали цензо де нек е нещо по така.
Иначе те ви бегло подобие:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=4RnyNzHYmy0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=4RnyNzHYmy0</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2410/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #10 -: Петък, 05 Август, 2011, 21:00:22 »
ОтговорОтговор

Пускаш го да мине Беклемето и му даваш съвет да не се качва на мантинелите  Ухилен ако се върне със здраво ремарке и огледала , не му трябват съвети  Усмивчица

Може и по стария път за Игуменица да го пуснат. Ако се върне, не му трябват никакви съвети. Смотан

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #11 -: Петък, 05 Август, 2011, 21:53:55 »
ОтговорОтговор

Съветите  са за това, да не се изпълняват .Всеки млад  шофьор трябва да счупи поне един камион   до като се научи.....Цинично е но е така!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
antoniyu
Старши потребител
****

Рейтинг: +105/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 441
Теми: 10



Активност
0%

ТЕ,искат да се съгласим с ужасяващите снимки върху


Ел. поща
« Отговор #12 -: Събота, 06 Август, 2011, 00:05:28 »
ОтговорОтговор

Съветите  са за това, да не се изпълняват .Всеки млад  шофьор трябва да счупи поне един камион   до като се научи.....Цинично е но е така!

Е с това не съм съгласен.До сега не съм чупил камион(надявам се и да не счупя),за мен важно е вниманието,ако си внимателен няма да се случи нищо.
Първият ми курс на камион(прицеп,международен) беше с Шкода Европа с огледала от ЗИЛ,за Гърция,дори си нямах и представа от документация(ТИР,ЧМР,митница и т.н) и за първи път карах прицеп,но един колега ми каза да внимавам за всичко изнасяне,паркиране и т.н и ми беше доста трудно,но се свиква само не трябва да се страхуваш и да си внимателен,дори нищо да не знаеш,когато питаш всеки ще ти помогне.
Един пресен случай от вчера:Един шофьор от Дискордия ме помоли да му кажа как да стигне от Ротердам до Белгия и да си намери адресите,нарисувах му карта с адресите и магистралите които трябва да гони,но човекът беше в неведение за какво му говоря и не го оставих на мира докато не се убедя,че ме е разбрал.
Няма нищо срамно да попиташ.     

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

цигарените кутии?
А защо няма снимки на гладуващи деца върху опаковките на McDonald's?
Защо няма снимки на измъчвани животни върху опаковките на козметични продукти?Защо не поставят снимки на жертви на пияни шофьори,върху бутилките с алкохол ?Защо да няма снимки на нечестни и крадливи политици.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #13 -: Събота, 06 Август, 2011, 00:37:54 »
ОтговорОтговор

Под счупване не се разбира  буквално да го разнесеш.  А опита да те научи , как да го пазиш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
комбайнер
Гост
« Отговор #14 -: Сряда, 10 Август, 2011, 22:59:44 »
ОтговорОтговор

НАПРИМЕР

Не забравяй, че камиона не е твой.

Не си мисли, че си голям шофьор. Вредно е. Бъди по-скромен – справям се.

Не спускай по инерция.

Спазвай ограничението за максимална скорост.

Помни, голям камион – голям зор при спирането.

Не бързай да тръгваш, провери дали полуремаркето е закачено стабилно, с помощта на спирачките му.

Не бързай да тръгваш, помисли и си укрепи  стабилно товара.

Не бързай да тръгваш, провери и си осигури необходимите документи.

Не бързай да тръгваш, преди да си набелязал маршрута и места за почивка.

Носи си резервни кабели и маркучи за връзка влекач-полуремарке.

Спазвай времето за почивка и управление.

Провери каква е височината на композицията.

Не презорвай, щади камиончето и то няма да ти създава ядове.

Бива да се преглежда правилника периодично – не е вредно.

Регулирай си огледалата – осигури си максимална видимост.

Не се кара лека кола, постояно да се следи полуремаркето.

Ползването на моторната, ретардера, ръчната на хлъзгав участък е опасно.

Не отказвай помощ от колега, при маневри с липса или недостатъчна видимост.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1] 2 3 4   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!