Въпрос за Рено Премиум
Форум на българските шофьори
Събота, 18 Май, 2024, 10:47:22 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Въпрос за Рено Премиум  (Прочетена 10429 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« -: Неделя, 20 Септември, 2015, 20:40:36 »
ОтговорОтговор


 Скромното ми мнение - Грозен ( субективно мнение ) , ужасно тесен ( няма кой да ме обори ) , ОБАЧЕ.... --> икономичен до степен да поставя рекорди, недостижими от повечето ( не всички) конкуренти.
 Ниска собствена маса, относително нисък център на тежестта, много добре напаснати предавателни отношение и въобще всичко по "driveline" от коляновия вал до гумите = общ резултат - отлична и учудващо добра пъргавина и поведение.
 Стегната, но много добре оразмерена ходова част -отличен баланс с акцент към по-спортно усещане ( доколкото въобще може да се използва тази дума за ...камион :-) ) .
 Техника от "татко" Волво ( в по-голямата си част). "Малък" обем мотор, но с голямо сърце  Плезещ се .
 Липса на авариен режим, дори и след индикаций за проблем. Апропо - тройно дублиране на сигналите от КАН. Едва при 3-ти сигнал отчита грешка и има ефект = липса на "пресилени" и безмислени предупреждения.
 Неотрално към АДБлу ремап ( в повечето , но да, не във всички случай). Проблема там е, че компютъра се шашка след неправилно изолиране и му се взима акъла от "преизчисления". Дълга тема, но като цяло е "либерален" към тази процедура камион.

 Много важно уточнение - много евтин!!! Конкурират се със Стралис в това отношение :-).
 Пак субективно мнение, но преди време когато се занимавах..... сравнявайки го със Стралиса по отношение на фирмите които го експлоатират и респективно продават.... все ми се струваше, че шефовете които имат Рена, са МНОГО по добре, отколкото тези индивиди експлоатиращи Стралис. Разбирате какво искам да кажа, въпреки, че е извън темата.

 По принцип, не съществува друг камион, който може да бъде купен за такива пари и да има такива експлоатационни разходи, естествено включително и гориво. Друг е въпроса за "боксониерата във Владиславово" на Премиум, в сравнение с .... "резиденция Евксиновград" на батко Магнум  Ухилен .


 Нота - Запомнете нещо много важно според мен! Версийте Lander и Route, в 95% от случайте идват от съседна рязанландия!!! И го имайте на предвид!!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
Форум на българските шофьори
« -: Неделя, 20 Септември, 2015, 20:40:36 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!