Скромното ми мнение - Грозен ( субективно мнение ) , ужасно тесен ( няма кой да ме обори ) , ОБАЧЕ.... --> икономичен до степен да поставя рекорди, недостижими от повечето ( не всички) конкуренти.
Ниска собствена маса, относително нисък център на тежестта, много добре напаснати предавателни отношение и въобще всичко по "driveline" от коляновия вал до гумите = общ резултат - отлична и учудващо добра пъргавина и поведение.
Стегната, но много добре оразмерена ходова част -отличен баланс с акцент към по-спортно усещане ( доколкото въобще може да се използва тази дума за ...камион :-) ) .
Техника от "татко" Волво ( в по-голямата си част). "Малък" обем мотор, но с голямо сърце
.
Липса на авариен режим, дори и след индикаций за проблем. Апропо - тройно дублиране на сигналите от КАН. Едва при 3-ти сигнал отчита грешка и има ефект = липса на "пресилени" и безмислени предупреждения.
Неотрално към АДБлу ремап ( в повечето , но да, не във всички случай). Проблема там е, че компютъра се шашка след неправилно изолиране и му се взима акъла от "преизчисления". Дълга тема, но като цяло е "либерален" към тази процедура камион.
Много важно уточнение - много евтин!!! Конкурират се със Стралис в това отношение :-).
Пак субективно мнение, но преди време когато се занимавах..... сравнявайки го със Стралиса по отношение на фирмите които го експлоатират и респективно продават.... все ми се струваше, че шефовете които имат Рена, са МНОГО по добре, отколкото тези индивиди експлоатиращи Стралис. Разбирате какво искам да кажа, въпреки, че е извън темата.
По принцип, не съществува друг камион, който може да бъде купен за такива пари и да има такива експлоатационни разходи, естествено включително и гориво. Друг е въпроса за "боксониерата във Владиславово" на Премиум, в сравнение с .... "резиденция Евксиновград" на батко Магнум
.
Нота - Запомнете нещо много важно според мен! Версийте Lander и Route, в 95% от случайте идват от съседна рязанландия!!! И го имайте на предвид!!!