Мнения за автобуси Мерцедес Tourismo 350 и 404
Форум на българските шофьори
Петък, 17 Май, 2024, 07:02:01 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Мнения за автобуси Мерцедес Tourismo 350 и 404  (Прочетена 6527 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
dilyanp
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« -: Неделя, 29 Септември, 2013, 19:57:31 »
ОтговорОтговор

Здравейте.
Интересувам се за Вашето мнение за тези автобуси.
За ЕВРО 2 381 V8 и ЕВРО 3, V6 с 420 кс. двигателите като цяло, ако имате наблюдения за разхода на гориво, поддръжка, консумативи и др.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Неделя, 29 Септември, 2013, 19:57:31 »

 Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #1 -: Неделя, 29 Септември, 2013, 23:25:03 »
ОтговорОтговор

350, 403 и 404 с ЕВРО 1 или 2 са последните от най-здравите автобуси,защото електрониката е сведена до минимум. ЕВРО 3 са ЦДИ и непрекъснато нещо се разваля,поддръжката е скъпа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Неделя, 29 Септември, 2013, 23:25:03 »

 Активен
Rammbon
Потребител герой
*****

Рейтинг: +287/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1424
Теми: 107



Активност
0%


« Отговор #2 -: Неделя, 29 Септември, 2013, 23:40:12 »
ОтговорОтговор

За моделите 403 и 404 ...
Двигателите им са много здрави, издържат и без ремонт до към 900000км. Има 5 ремъка, 3 един размер и 2 друг.   Предните стъкла са само с поръчка, 1700лв с ДДС, педала на газта е с реостат,  на ремонт неподлежи. Смяната му с нов е 2100лв. Резервната гума е зад предната броня. Въглавниците стават и от Сетра и ит ДАФ 105. Разходам е към 33л/100км с нашата нафта. Големи, удобни за каране, возят меко. Някои имат и водни печки.
Слаби места, ако се кара по лоши пътища с много дупки, се пука предното стъкло в някой от горните ъгли, шасито се цепи пред двигателя.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

dilyanp
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #3 -: Понеделник, 30 Септември, 2013, 13:07:18 »
ОтговорОтговор

Също така, се интересувам кои са слабите им места, и за какво трябва да гледам при покупка на автобус.
интересувам се също за алтернативни автобуси на които може да се разчита в този клас.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #4 -: Понеделник, 30 Септември, 2013, 18:16:52 »
ОтговорОтговор

  Гледай да няма сажди от аспуха по задната броня. Изпробвай някой от седалките и погледни пода/колко е улющен/ и степенките за краката-така ще прецениш на колко милиона километра е. Ако са износени силно значи е поне на 3 милиона.
  При положение,че туризмото е с мокра печка-заводска най-вероятно е внесено от Германия или Бенелюкс.
  Алтернативни автобуси за българските реалности Неоплан,може и ЕОС или ВанХул с Ман двигател Д2866. Сетра серия 200 е класика в жанра,но за да е запазена трябва да е 90-те години зелена от армията или полицията на някоя западноевропейска държава. Бова Футура с Дав двигател съшо е вариант,въпреки че този дизайн е досаден.
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!