Renault Magnum
Форум на българските шофьори
Петък, 17 Май, 2024, 08:37:28 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Анкета
Въпрос: Харесва ли ви кабината и камиона?
Карал съм и ми харесва
Карал съм и не ми харесва
Не съм карал и ми харесва
Не съм карал и не ми харесва

Страници: 1 ... 5 6 [7]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Renault Magnum  (Прочетена 42858 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ziladjiata
Младши потребител
**

Рейтинг: +9/-188
Неактивен Неактивен

England England

Публикации: 73
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #90 -: Понеделник, 04 Март, 2013, 00:38:25 »
ОтговорОтговор

Моите впечатления са само положителни 10 месеца съм карал Магнум 480 коня 2005г автоматик Евро 3 Волво мотор вървеше на пушка за разход не съм смятал защото нямах норма и карах винаги с пълна газ без притеснения от тонажа разбира се в синьото поле на регистрацията не пишеше BG. Правил съм една кирия с Магнум 2003 444 коня МАК мотор на повече от милион километра също без проблем, но конете бяха бая изморени и беше със скоростен лост на който се минаваше от бавни на бързи и обратно с т.нар шамар бутане на лоста на дясно или ляво. И сега пресен случай за Нова година се прибирах с попътна кола от D за BG пак Магнум Евро 5 460 коня Волво мотор със скоростен лост, обаче на него от бавни към бързи и обратно се минаваше с копче на лоста и той също вървеше на пушка.  Като цяло съм доволен от тия машини, също на скоро карах един Премиум Евро 5 450 коня от Видин до София, но беше соло влекач и не мога да кажа нищо освен, че ми хареса интардера и не ми хареса кабината струва ми се прекалено тясна и неудобна, а съм виждал колеги да бачкат на двойка вътрешно с такъв Премиум не знам как живеят.


магнум
евро 3
волво
bg
мак
видин
софия
немога
струвамисе
тесна

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Четвъртък, 28 Март, 2013, 01:14:45 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #90 -: Понеделник, 04 Март, 2013, 00:38:25 »

 Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #91 -: Вторник, 23 Април, 2013, 20:41:49 »
ОтговорОтговор

Премиум 2 Евро 5 450 коня e 10837 кубика и върви колкото Stradalis 350-450  коня.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #91 -: Вторник, 23 Април, 2013, 20:41:49 »

 Активен
Дамян Йончев
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +36/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 247
Теми: 12



Активност
0%


Дамян Йончев
WWW Ел. поща
« Отговор #92 -: Вторник, 23 Април, 2013, 23:29:17 »
ОтговорОтговор

Много пъти съм го казвал,,,възможно най-удобната кабина от европейските камиони,,, а и като гледате по пътя камион с вдигнати кабини, замислете се дали сте виждали Магнум закъсал на пътя,,,,,,,,,,


Наистина е удобна за почивка равен под висока кабина горе долу широко и удобно легло. само във завоите се клати като патка но се свиква. Усмивчица + от мен.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #93 -: Петък, 26 Април, 2013, 12:08:38 »
ОтговорОтговор

Премиум 2 Евро 5 450 коня e 10837 кубика и върви колкото Stradalis 350-450  коня.

На Премиум 2 много бързо горят сензорите и електрониката се разбъзиква. Най-вероятно шведите са го направили тия ДВГ, скорости и диференциял, колкото да ги пробутат на французите и да вземат комисионната!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Васисуалий_Лоханкин
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 31
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #94 -: Сряда, 30 Юли, 2014, 13:27:42 »
ОтговорОтговор

Има стотици по-добри варианти  Ухилен ...а относно Сценик-а, май идва по-евтино да караш S-класа  Ъ?

Съжалявам, не се сдържах. Проявявам остри алергични реакции към френски и италиански повече-от-двуколесни.
Oще преди да изкарам категориите постоянно се заглеждах по Магнум, щото много ме кефи кабината, никога не съм се качвал на такова нещо обаче. Малко след това, след 6 години каране на TOYOTA проявих глупостта да си взема рено 21 и... желанието за магнум се изпари.А колкото до италианските, след като предадох изгнилата си киа за скрап, по неведоми пътища се сдобих с пунто 55 от първата генерация, което мислех да разкарам веднага, но все още но вози с жената, обиколихме половин Европа с него, вече е на 18 години и никъде не ме е предал.Само тойотата го биеше по надежност, от което аз самият съм изненадан.Аме все едно, това е извън темата. Та и аз изпитвам алергия към френски возила, а и 95% от колегите карали товарни рена казват, че са шит.


Качването ще го измислиш някак и в пияно състояние. Обаче при слизането има големи рискове и опасности. Смотан
Абсолютно вярно!С тая стълбичка изнесена зад вратата и ако не си му свикнал... Ухилен


Обединени публикации!!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Четвъртък, 31 Юли, 2014, 13:31:48 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен
Васисуалий_Лоханкин
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 31
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #95 -: Сряда, 30 Юли, 2014, 13:33:21 »
ОтговорОтговор

...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Четвъртък, 31 Юли, 2014, 13:32:27 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен
Dilyan_Zagorchev
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +21/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 201
Теми: 8



Активност
0%


Dilyan Zagorchev LinguaTertiiImperi LinguaTertiiImperi
Ел. поща
« Отговор #96 -: Неделя, 10 Август, 2014, 15:40:11 »
ОтговорОтговор

Да споделя и аз впечатленията си.Карахме 2 Магнума 500ДХИ автомат и 460ДХИ ръчка.И двата Евро 5 2009 година.Първия на 80000км другия на 615000км.За 1 човек е идеален,но 2 както бяхме се усеща малко тясно,но пак има място.Много върви,много икономичен,по баирите не се дава без бой,изключително тих камион.Като сменяте крушка не вдигате кабината като ДАФинка.Озвучаването е добро.Не ми хареса издадената средна част на таблото,която пречи да минаваш от седалка на седалка.Ако е ръчка няма къде да сложиш 1 чаша,за бутилки има място по вратите и джоба зад паркинга.Малките огледала грешно са ги сложили отгоре,където лайсната между двата прозореца малко пречи.Хладилника е под леглото,разбирайте че се вдига леглото,за да стигнеш до него.Няма маса,поне нашия нямаше,колеги по паркингите казваха че имат.Скоростите на автомата са само 12 и са нещо сбъркани(или се е нуждаел от профилактика)и се усеща липсата на половинките.Позицията на водача е много високо и е удобна,въпреки че волана не се навежда като на автомобил,както Волво и Скания.Като пече се усеща липсата на пердета,щорите не могат да свършат тази работа.Може да се качвам и слизам като в локомотив,но ЧМР или други документи не съм перфорирал Ухилен.Просто ги оставям на пода до вратата и като сляза ги взимам.На шофьорската тераса и под стълбата има удобни кутии за инструменти или други работи.Минус е,че са само те.Магнум с малки предни гуми изглежда мноо грозно,ма нашия с 385/65/22,5 си беше хубавец.На таблото пред пътника има удобна стойка да си сложи краката,а може и върху самото табло,което е ниско в тази си част.Определено ми допада камиончето

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #97 -: Неделя, 10 Август, 2014, 17:08:39 »
ОтговорОтговор

Не се обиждай, но е доказано, че 12 скорости са по-добри.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Dilyan_Zagorchev
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +21/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 201
Теми: 8



Активност
0%


Dilyan Zagorchev LinguaTertiiImperi LinguaTertiiImperi
Ел. поща
« Отговор #98 -: Понеделник, 11 Август, 2014, 01:15:33 »
ОтговорОтговор

Не се обиждам,няма проблеми.По-скоро съм склонен да мисля,че нашия специално е бил за обслужване или ремонт

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #99 -: Понеделник, 11 Август, 2014, 10:16:42 »
ОтговорОтговор

Може и така да е било. Иначе пре 12скорости се получава по-добро изтискване на камиона по-малко превключвоне по малко загуба на инерция.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Етикети:
Страници: 1 ... 5 6 [7]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!