Запитване за Рено Премиум
Форум на българските шофьори
Петък, 17 Май, 2024, 08:26:35 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Запитване за Рено Премиум  (Прочетена 15670 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Илиян85
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 8
Теми: 2



Активност
0%

« -: Понеделник, 29 Юли, 2013, 09:41:56 »
ОтговорОтговор

Здравейте колеги,
с риск да ядосам някой от вас от вероятноста да се повторя с подобна тема,ще попитам какво е вашето мнение за Рено Премиум след 2007 година,с автоматични скорости,евро 4 или 5?Също така искам да ви попитам дали може от 410 да се вдигне на 450 коня и ще има ли някакви последствия за двигател,скорости и тн.
Благодаря на всички предварително.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 29 Юли, 2013, 09:41:56 »

 Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +297/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #1 -: Понеделник, 29 Юли, 2013, 13:43:30 »
ОтговорОтговор

Mного се разбъзиква електрониката след 350 000/400 000 километра започват мъките с кодовете и грешките.Cензорите много бързо горят,нищо че ДВГ,скорости и диференциял са от Волво-Д11.
Hедей да го претоварвате-скоростите са слаби отронват се зъбните колела.Cамо до 38 тона общо тегло. Ако си карал Ивеко с 10308 кубика-това е същата щайга и на разход и на части! 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Понеделник, 29 Юли, 2013, 13:43:30 »

 Активен
Yordan
Младши потребител
**

Рейтинг: +26/-5
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 88
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #2 -: Понеделник, 29 Юли, 2013, 14:07:31 »
ОтговорОтговор

Във фирмата дето работех имаше 10-ина автоматици 440 или 450 коня не си спомням вече. Работеше се по тежък терен а банери (гондоли). За около 2-3 год всичките счупиха диференциал, а таблата им станаха като коледни елхи от разни грешки и лампички дето светнаха.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Като погледнеш трезво на някои неща и разбираш, че трябва да пийнеш...
MIMO MS
Начинаещ
*

Рейтинг: +4/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 44
Теми: 7



Активност
0%


« Отговор #3 -: Понеделник, 29 Юли, 2013, 15:33:57 »
ОтговорОтговор

Френски  КУРНИК

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Илиян85
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 8
Теми: 2



Активност
0%

« Отговор #4 -: Понеделник, 29 Юли, 2013, 20:12:51 »
ОтговорОтговор

Благодаря за информацията,а какво бихте ме посъветвали да взема,преди няколко месеца се отървах от актрос евро 5 и сега ме е страх да не се опаря отново?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #5 -: Понеделник, 29 Юли, 2013, 20:20:00 »
ОтговорОтговор

Благодаря за информацията,а какво бихте ме посъветвали да взема,преди няколко месеца се отървах от актрос евро 5 и сега ме е страх да не се опаря отново?
Актроса проблеми ли ти правеше?По принцип какви са релациите по които пътуваш?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Илиян85
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 8
Теми: 2



Активност
0%

« Отговор #6 -: Понеделник, 29 Юли, 2013, 20:43:33 »
ОтговорОтговор

Ами досега работих в испанска фирма,карах за Италия, Франция, Германия, но сега мисля да пробвам в ди ес ви.С Актроса имах много неприятости и под 34-35 не падаше,а един мой приятел кара Рено и е много доволен,за това и аз започнах да ги гледам в нета.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
LKW
Потребител герой
*****

Рейтинг: +200/-87
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 540
Теми: 15



Активност
0%

Teodor Vasilev Stoqnov
Ел. поща
« Отговор #7 -: Понеделник, 29 Юли, 2013, 21:40:26 »
ОтговорОтговор

Много ми е интересно , какви ли неприятности си имал с Актроса.Ако може да споделиш , че ми е много интересно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com
Илиян85
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 8
Теми: 2



Активност
0%

« Отговор #8 -: Понеделник, 29 Юли, 2013, 21:56:01 »
ОтговорОтговор

Да, разбира се,ами от къде да започна;като за начало започнаха леки ремонти като кичета на редукторите,след това имах проблеми с ад блу-то,след това с педала на газта,след това започнаха проблемите с дюзите,веднъж ги ремонтираха в балкан стар- Пловдив,на първия курс гръмнаха и шестте във Франция от което се развалиха и пистонните болтове и още хиляди неща.С една дума кошмар.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1925
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #9 -: Понеделник, 29 Юли, 2013, 23:00:51 »
ОтговорОтговор

Правилно си се ориентирал към Премиум Евро 5,,,,,,,,,  можеш да се посмееш само на приказките на "Разбирачите" ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
MIMO MS
Начинаещ
*

Рейтинг: +4/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 44
Теми: 7



Активност
0%


« Отговор #10 -: Вторник, 30 Юли, 2013, 00:23:35 »
ОтговорОтговор

Правилно си се ориентирал към Премиум Евро 5,,,,,,,,,  можеш да се посмееш само на приказките на "Разбирачите" ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Кажи кое се е орентирал толкоз.Актроса по-лош ли е от Френския кенефа?НЕ МИ ОТГОВАРЯЙ!!!!!!!!!!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Илиян85
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 8
Теми: 2



Активност
0%

« Отговор #11 -: Вторник, 30 Юли, 2013, 09:41:39 »
ОтговорОтговор

Не знам дали е по-хубав,точно затова съм тук,не искам пак всичките си пари да давам по сервизи,ясно ми е че без подръжка не може,но това не се издържаше,а и гореше здраво.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1925
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #12 -: Вторник, 30 Юли, 2013, 10:48:46 »
ОтговорОтговор

Казаха ми да не отговарям, на пак ще ти повторя, че това е правилния избор,,,,,,,,,,,,,, разбирачи.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
Илиян85
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 8
Теми: 2



Активност
0%

« Отговор #13 -: Вторник, 30 Юли, 2013, 12:28:59 »
ОтговорОтговор

Надявам се да си прав. Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #14 -: Вторник, 30 Юли, 2013, 12:36:18 »
ОтговорОтговор

Във фирмата дето работех имаше 10-ина автоматици 440 или 450 коня не си спомням вече. Работеше се по тежък терен а банери (гондоли). За около 2-3 год всичките счупиха диференциал, а таблата им станаха като коледни елхи от разни грешки и лампички дето светнаха.
Аз съм виждал в Германия влекачи със самосвална хидравлика и гондола единия на около 250 000му направили основен ремонт,втория и третия след 300 000 пак основен ремонт.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1] 2 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!