Запитване за Рено Премиум
Форум на българските шофьори
Петък, 17 Май, 2024, 05:48:11 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Запитване за Рено Премиум  (Прочетена 15668 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Yordan
Младши потребител
**

Рейтинг: +26/-5
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 88
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #15 -: Вторник, 30 Юли, 2013, 13:31:24 »
ОтговорОтговор

Ами при нас горе долу на тези км. шефа ги сменяше.
Вчера се видях с един бивш колега и стана дума за тези камиони. Той каза, че това с диференциала била някаква партида с този дефект. Следващите били малко по-здрави  Усмивчица
Както и да е аз лично имам малко резерви към Рено. Последните Рена дето имахме бяха Lander 460cv автоматик. Наистина бяха по-издръжливи но да зацепят водната помпа на ремъка  Ъ?, за сметка на това мотора държелив на температурни натоварвания. От опит ви го казвам  Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Като погледнеш трезво на някои неща и разбираш, че трябва да пийнеш...
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Вторник, 30 Юли, 2013, 13:31:24 »

 Активен
monterei
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 208
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #16 -: Четвъртък, 08 Август, 2013, 22:41:53 »
ОтговорОтговор

Вземи си новия Актрос:). Вече има и втора употреба.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Четвъртък, 08 Август, 2013, 22:41:53 »

 Активен
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-3009
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #17 -: Четвъртък, 08 Август, 2013, 23:07:28 »
ОтговорОтговор

  Използвам това, че става дума за марката "Рено", модел "Премиум" за да си задам въпроса и да разбера впечатленията на колеги, които имат опит с това. Та: Преди 2-3 години шофирах Рено-Премиум 440к.с. Беше оборудвано с РЕТАРДЕР и при по-голям наклон и по-сериозен товар издаваше отчетлив, свирещ звук. Не, че забавяше кой знае колко, ама все пак...В сегашно време от няколко седмици пак ме огря "щастието" да работя с такъв камион, ЕВРО5, 460к.с. с двигател ВОЛВО, абе - всичко си е същото като на предишния. ДА, ама НЕ! РЕТАРДЕРА, или, може би, ИНТАРДЕРА, хич го няма. Не ги разбирам тези системи, но доколкото знам при ИНТАРДЕРА турбината е вградена вътре в скоростната кутия. Мисля, че в моя случай е именно така, защото характерния свирещ звук при употреба в наклони липсва. Но неприятното е, че и забавянето е доста символично и трябва да си помагам със скоростите и спирачките. Не мисля, че е техническа неизправност, камиона е почти нов. Но преди него карах СТРЕЛИС 500 к.с. ЕВРО5 и като дръпнех лостчето на ретардера направо забиваше предницата. Та моля да споделите опита си със забавителя на тази марка.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2411/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #18 -: Петък, 09 Август, 2013, 01:02:23 »
ОтговорОтговор

  Използвам това, че става дума за марката "Рено", модел "Премиум" за да си задам въпроса и да разбера впечатленията на колеги, които имат опит с това. Та: Преди 2-3 години шофирах Рено-Премиум 440к.с. Беше оборудвано с РЕТАРДЕР и при по-голям наклон и по-сериозен товар издаваше отчетлив, свирещ звук. Не, че забавяше кой знае колко, ама все пак...В сегашно време от няколко седмици пак ме огря "щастието" да работя с такъв камион, ЕВРО5, 460к.с. с двигател ВОЛВО, абе - всичко си е същото като на предишния. ДА, ама НЕ! РЕТАРДЕРА, или, може би, ИНТАРДЕРА, хич го няма. Не ги разбирам тези системи, но доколкото знам при ИНТАРДЕРА турбината е вградена вътре в скоростната кутия. Мисля, че в моя случай е именно така, защото характерния свирещ звук при употреба в наклони липсва. Но неприятното е, че и забавянето е доста символично и трябва да си помагам със скоростите и спирачките. Не мисля, че е техническа неизправност, камиона е почти нов. Но преди него карах СТРЕЛИС 500 к.с. ЕВРО5 и като дръпнех лостчето на ретардера направо забиваше предницата. Та моля да споделите опита си със забавителя на тази марка.

За Премиум нямам никаква информация, но съм карал Магнум с ретардер и мога да споделя само положителни впечатления. С 24 тона товар на магистралата А2 в Гърция само на едно от спусканията не можа да удържи на последната степен и се наложи да ползвам и спирачка.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-3009
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #19 -: Петък, 09 Август, 2013, 07:24:23 »
ОтговорОтговор

За Премиум нямам никаква информация, но съм карал Магнум с ретардер и мога да споделя само положителни впечатления. С 24 тона товар на магистралата А2 в Гърция само на едно от спусканията не можа да удържи на последната степен и се наложи да ползвам и спирачка.

   Тъй като шофьорската неволя ме беше качила преди време и върху това техническо чудо с кабина като на дизелов локомотив наречено Магнум, ще коментирам, че там нещата са твърде различни - двигателят на Магнум-а е Рено, а на някои модели - някаква кавър-версия на Мак, скоростите пък кой знае какъв сбиротак са, така, че пряко сравнение едва ли може да се прави. Освен това в моя случай с Магнума много ми вдигаше температурата на антифриза при продължително използване на ретардера. Който редовно е спускал наклона от Монако към Ница с 24-25тона, знае за какво става дума.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ziladjiata
Младши потребител
**

Рейтинг: +9/-188
Неактивен Неактивен

England England

Публикации: 73
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #20 -: Събота, 24 Август, 2013, 02:05:11 »
ОтговорОтговор

Така относно коментарите на някой от вас искам за това че Премиума било по добрата алтернатива от Мерцедеса мога да кажа че това са пълни глупости.Незнам колегата от къде си е купувал Мерцедеса и в кво състояние е бил и как го е потдържал може и да е улучил лоша серия с някакъв производствен дефект.Но това не значи че Мерцедеса е боклук разбирасе същото не мога да кажа за Реното което за мене заедно със Ивекото не са и никога немогат да бъдат камиони.Карал съм Мерцедес Актрос МР1 МР2 и МР3  модели 1843 1840 1844 с мегаспейс кабина и с по-малката дето има тунел над двигателя и мога да кажа че това е много здраво желязо.А сега от два месеца карам един МР2 1841 с по-малката кабина автоматик и той също никъкви проблеми не ми е създавал даже ме изненадва колко е икономичен хем на всякъде не зависимо от тонажа примен се кара с пълна газ няма да ви казвам до сега колко нафта съм продал даже и повече от колкото ми е дал и пак я избива са например от България товарих за Швейцария 4500кг и от Франция за Испания пак 4500кг с хладилник и до момента е близа 200л икономия.Па вие си ми ги фалете тия премиуми с еротичната емблема.Баце зими Премиум как ти казват ще видиш голем аир да знаеш.Наще по-миналата зима сичките се строшиха в Казахстан и ги довлекоха на буксир а при Мечо нема назад.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1925
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #21 -: Събота, 24 Август, 2013, 03:23:50 »
ОтговорОтговор

Сега ще звънна на шефа ти да ти свали нормата ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
ziladjiata
Младши потребител
**

Рейтинг: +9/-188
Неактивен Неактивен

England England

Публикации: 73
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #22 -: Събота, 24 Август, 2013, 04:11:03 »
ОтговорОтговор

Сега ще звънна на шефа ти да ти свали нормата ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
      Звъни ако щеш и на Арменския поп на мене ми дреме на пуловера как вика дедо ни не съм се венчал за никой.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #23 -: Събота, 24 Август, 2013, 11:02:45 »
ОтговорОтговор

      Звъни ако щеш и на Арменския поп на мене ми дреме на пуловера как вика дедо ни не съм се венчал за никой.
Колега,има ли нужда да говориш за норми и икономии...е за тва после ревеме...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Yordan
Младши потребител
**

Рейтинг: +26/-5
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 88
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #24 -: Събота, 24 Август, 2013, 12:04:20 »
ОтговорОтговор

Колега,има ли нужда да говориш за норми и икономии...е за тва после ревеме...

 Зарежи няма смисъл

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Като погледнеш трезво на някои неща и разбираш, че трябва да пийнеш...
ziladjiata
Младши потребител
**

Рейтинг: +9/-188
Неактивен Неактивен

England England

Публикации: 73
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #25 -: Събота, 24 Август, 2013, 12:14:46 »
ОтговорОтговор

Баце ревете си колкото искате аз не съм писал колко мие нормата но след като фирмата ми поставя норма и 1 литър да съм преразход ми го спира аз па нема да и остава и 1 литър икономия когато има такава.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #26 -: Събота, 24 Август, 2013, 13:54:14 »
ОтговорОтговор

Баце ревете си колкото искате аз не съм писал колко мие нормата но след като фирмата ми поставя норма и 1 литър да съм преразход ми го спира аз па нема да и остава и 1 литър икономия когато има такава.
Е за такива изказвания,един ден,че ти турат норма,къде и без да си си взел,пак че плащаш!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ziladjiata
Младши потребител
**

Рейтинг: +9/-188
Неактивен Неактивен

England England

Публикации: 73
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #27 -: Събота, 24 Август, 2013, 14:22:22 »
ОтговорОтговор

Добре бе специалист ти можеш ли да си сложиш ръка на сърцето и да кажеш че никога не си точил нафта от камион когато си бил икономия.Аз съм сигурен че такъв “честен“ шофьор още се не е родил у наща мила родина дето да не си е дръпнал поне 20 килца на курс за леката си кола да не говорим за продажба на по-големи количества.Са има фирми не много често срещани дето са без норма кво покаже компютъра това е и нема ядове ама пак казвам при положение че газдата тура норма и спира пари за преразход ква икономия да му остави човек когато има.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #28 -: Събота, 24 Август, 2013, 14:35:14 »
ОтговорОтговор

Явно не аз съм специалиста ;)Ти си много напред с далаверите,требва да ходиме на пуц при тебе... Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1925
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #29 -: Събота, 24 Август, 2013, 20:58:13 »
ОтговорОтговор

Голяма уста = проблем.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
Етикети:
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!