Форум на българските шофьори
Понеделник, 13 Май, 2024, 12:51:09
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
>
Специализирани превози
>
Хладилни превози
Страници:
1
2
[
3
]
4
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Хладилни превози (Прочетена 42289 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-723
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Хладилни превози
«
Отговор #30
-:
Петък, 30 Март, 2012, 11:57:55 »
Отговор
Цитат на: heler в Вторник, 27 Март, 2012, 11:51:15
Относно цветята, фургон с агрегат само на +
Горе долу почва да ми се изяснява разликата между -хладилник за месо и за цветя:
За месо:
-Темп. минус 20С
-Изолация 80мм по стандарта на БМД
-В определени случай греди в стените и тавана за да носят окаченият товар.
Имаше нещо от стандарта за поддържане на темп. като време при изгасен мотор (тъй нареченият AТР).
За цветя:
-По-тънка и слаба изолация.
-Наличието на падащ борд в определени модификации.
-Етажи в ремаркето за по-голяма вместимост .
-Агрегат с "по-малък" температурен диапазон.
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
Re:Хладилни превози
«
Отговор #30 -:
Петък, 30 Март, 2012, 11:57:55 »
Активен
heler
Младши потребител
Рейтинг: +15/-0
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 53
Теми: 1
Активност
0%
Re:Хладилни превози
«
Отговор #31
-:
Петък, 30 Март, 2012, 20:58:55 »
Отговор
Казвали са ми за един колега дето кара цветя и е с фургон дрехарка, с агрегат, вероятно е с по малка изолация, за инфо карат само двойки до Белгия или Холандия и обратно, на третия ден сутринта са в България
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Хладилни превози
«
Отговор #31 -:
Петък, 30 Март, 2012, 20:58:55 »
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-723
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Хладилни превози
«
Отговор #32
-:
Петък, 30 Март, 2012, 23:27:51 »
Отговор
Един от най-експресните превози са цветята, поне от това което съм виждал(на ферибота Бари-Игуменица).
Не се спазваше нищо , дори се хвърляха шайби.
Направи ми впечатление това , че хладилника е на 2 етажа и е пълен с колички.
Но не ми е минавало през ум да се заглеждам в агрегата и изолацията.
В ф-ма Кари-Кар имаше даже хладилник хенгер с агрегат само на 380V с огромен генератор въртян от мотора на камиона.
Както за ремаркето така и за камиона отиваше кабел с 380V, той също беше за цветя но с темп макс -5С.
Но цветя не се возеха с него и тогава си мислех , че колегите се бъзикат за цветарските хладилници, защото нямаше такъв товар във фирмата за возене.
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
driver1
Потребител герой
Рейтинг: +621/-3002
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 1766
Теми: 26
Активност
0%
JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!
Re:Хладилни превози
«
Отговор #33
-:
Събота, 31 Март, 2012, 01:31:34 »
Отговор
Специализирани цветарски камиони вероятно се използват в Холандия, Италия, изобщо - страни изнасящи отрязани от корена цветя. От Испания съм возил многократно с обикновено хладилно ремарке, цветя в саксии за Лидъл - Франция, подредени на колички-етажерки на колелца. Не е имало някакви специални изисквания, а транспортната температура е 10-12 гр.
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-723
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Хладилни превози
«
Отговор #34
-:
Събота, 31 Март, 2012, 04:16:21 »
Отговор
Разбира се ,че цветята може да се возят и в хладилник за месо даже , щом може да поддържа исканата температура и събира стоката .
Но не съм споменал , че камиона (хенгера) беше към 100-110куб/м джамия.
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
popov74
Начинаещ
Рейтинг: +8/-0
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 27
Теми: 0
Активност
0%
Re:Хладилни превози
«
Отговор #35
-:
Сряда, 25 Април, 2012, 11:59:22 »
Отговор
Здравейте,
по повод снимката на 7-осната композиция: дължина 25.25м товар до 35т нето. Такива имаше в фирмата до нас, возят сирене Швеция–Норвегия
Лек път на всички.
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-723
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Хладилни превози
«
Отговор #36
-:
Сряда, 25 Април, 2012, 16:14:12 »
Отговор
Е тука имаш +1 за информацията.
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
popov74
Начинаещ
Рейтинг: +8/-0
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 27
Теми: 0
Активност
0%
Re:Хладилни превози
«
Отговор #37
-:
Сряда, 25 Април, 2012, 16:26:46 »
Отговор
Благодаря
и забравих да допълня, че и четирите оси са завиващи. Правят "пета" по лесно от прицепа
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-723
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Хладилни превози
«
Отговор #38
-:
Вторник, 01 Май, 2012, 09:56:23 »
Отговор
Подобна цигания беше и в Гърция на "Лаханагора" (борсата) В Атина, Някой ходил ли е там скоро ...дали си е все още така.
http://www.youtube.com/watch?v=5xgPdabuQac
И един въпрос от мен :
- Как стоят нещата с цистерна фриго? Какво се вози и как се кара(експлоатира)?
http://www.youtube.com/watch?v=vLI9KSEyTPc
«
Последна редакция: Вторник, 01 Май, 2012, 10:12:24 от loshdancho
»
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
MB Actros
Пълноправен потребител
Рейтинг: +28/-1
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 162
Теми: 1
Активност
0%
Re:Хладилни превози
«
Отговор #39
-:
Вторник, 01 Май, 2012, 14:30:42 »
Отговор
Здравейте колеги,карам хладилник с агрегат Кариер и имам един проблем.Като е на дизел работи безупречно,включва изключва прави дефрост всичко е нормално,но като го включа на ток стига зададената температура +15градуса не изключва а почва да ги реди ту топло ту студено не иска да прави дефрост и така примерно един час и после както каза Данчо става ад отива на -5 -10 градуса давам ръчно дефрост светва лампата но не разкрежава.Чува се някакво щракане и това е.
П.П. Данчо този клапан където казваш да го чукнем с дръжката на чука той не работили и на дизел и на ток.
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-723
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Хладилни превози
«
Отговор #40
-:
Вторник, 01 Май, 2012, 15:13:12 »
Отговор
Каква е зададената температура, каква е температурата на стоката, постепенно ли сваляш термостата с един два градуса или от веднъж задаваш точната температура,
При +15 няма да включи дефрост.
Той включва от 6/10 градуса., До тогава сваляй постепенно температурата през час с един градус и изчаквай сам да обърне на топло и да потече вода.
По някой път когато замръзне питата може да мине и половин час докато я размръзне с дефрост.
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
MB Actros
Пълноправен потребител
Рейтинг: +28/-1
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 162
Теми: 1
Активност
0%
Re:Хладилни превози
«
Отговор #41
-:
Вторник, 01 Май, 2012, 15:46:52 »
Отговор
Караме шоколади на +14 +16 градуса директно задавам температурата и го включвам, на термометъра показва +18гр.Ще пробвам както каза да я сваля постепенно,но ми е чудно защо на дизел него прави.
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-723
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Хладилни превози
«
Отговор #42
-:
Вторник, 01 Май, 2012, 15:54:41 »
Отговор
Я загледай посоката на въртене на ремъците...
Да няма обърната фаза и да върти на обратно.
Знам глупаво звучи...но при старите хладилници и сатрите щепсели има такава вероятност.
Не знам при новите дали може.
Чакай малко..
Шоколад...
За какво ти е дефрост на шоколад? В него няма влага.
Няма да потече вода никога!
Нормално е да се чува щракане -затваря клапата и после обръща на топло.
На ток няма да изключва...щом си обръща на топло и студено не го пипай.
Проблема е че ти отива на студено и не обръща а изстудява....
Звъни на майстор да ти каже какво да правиш.
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
vaskoto
Начинаещ
Рейтинг: +1/-0
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4
Теми: 1
Активност
0%
Re:Хладилни превози
«
Отговор #43
-:
Сряда, 31 Октомври, 2012, 00:01:14 »
Отговор
Цитат на: MB Actros в Вторник, 01 Май, 2012, 14:30:42
Здравейте колеги,карам хладилник с агрегат Кариер и имам един проблем.Като е на дизел работи безупречно,включва изключва прави дефрост всичко е нормално,но като го включа на ток стига зададената температура +15градуса не изключва а почва да ги реди ту топло ту студено не иска да прави дефрост и така примерно един час и после както каза Данчо става ад отива на -5 -10 градуса давам ръчно дефрост светва лампата но не разкрежава.Чува се някакво щракане и това е.
П.П. Данчо този клапан където казваш да го чукнем с дръжката на чука той не работили и на дизел и на ток.
Колега аз дърпам кариер максима 1300,не прави дефрост защото няма лед,вижте темп.датчици. Попринцип до +8 агрегата не прави дефрост.
«
Последна редакция: Сряда, 31 Октомври, 2012, 00:08:15 от МИНКО ИЛЧЕВ
»
Активен
MB Actros
Пълноправен потребител
Рейтинг: +28/-1
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 162
Теми: 1
Активност
0%
Re:Хладилни превози
«
Отговор #44
-:
Сряда, 31 Октомври, 2012, 20:11:05 »
Отговор
Отдавна оправихме проблема беше едно реле, за сега бачка перфектно.
Активен
Етикети:
Страници:
1
2
[
3
]
4
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...