Колега,каръл съм дукато 2.5 и 2.5тди,точно този модел не съм но съм чувал че са доста сполучливи като мотор само от към ходова час са малко лабави
дано да съм бил полезен.
Колега предполагам, че става дума Дукато/Боксер/Джъмпер(и трите буса с 2.8 мотор са напълно еднакви само емблемите са различни, но другите им мотори са различни има френско 2.5 д/тд същия като на Ситроен XM/Пежо 605, само че без балансиращите валове, има си и 2.5 д/тд на Ивеко който мотор се вгражда и от французите в Боксер/Джъмпер, едновременно с тяхното 2.5, а бе до като не минах от другата страна(т.е от "зад волана" в "сервиза", чак тогава има хванах "спатиите"
) 1-во поколение? По принцип 2.8 мотора на Ивеко във всичките си вариации 2.8 di,2.8 dtdi и 2.8 комънрейл е железен, 2.8 мотора е разновидност на 2.5 само, че с по-променен(увеличен) обем и малко по различна цилиндрова глава.
Наистина ходовата им е част е малко "лабава"
, ама и Деилито не е цвете за мирисане откъм предница.
Карал съм почти всички марки бусове(дори и бус Даф
) и колкото да съм пристрастен към французи и италианци за мен оптималния вариант като надеждност/цена на сервизна поддръжка си остава Мерцедес 814D Vario, вярно не "бяга" като Дейлито, но за мен е поне една класа над него.
Весели празници на всички!