Вече сме 8 милиарда, първата ни мисъл е, че сме много. Хубаво е да се понамали, нали? Явно чудесно е да се започне от нормалните хора, вярно плащат данъци и издържат все още малцинството от различни и паразитни мангали. Но пък роптаят, недоволстват имат ценности, включително и патриотични. Жените отдавна ги еманципираха и рядко се размножават, въпреки че са много "умни" и "поставят" всеки мъж на място.
В една държава, в която едва 10% говорят английски я превръщат във втората по населени говорещи английски - Индия 150 милиона.
Най-голямата страна говореща испански е САЩ. Може би са около 70 милиона.
Относително е за тролеите. Ако преди 10 години можеше да се придобие правоспособност на 18 години. А да не говорим за мнението на големи специалисти, с малко познания, малко интелект, най-общо малко можещи - шофьори на тролеите, въобще не са шофьори. Категория можеше да бъде почти самостоятелна обозначаваше се "Ттб", "подаряваха" към нея категория "М" и не малко от каращите тролеи са били само с нея. Може би много под 10%, но реално съществуващи.
Сега едва ли има промяна на тези "великите", колко не са шофьори. Ама документално и официално са много променени. Караш първо "В" поне 18 години, после "С" на 21, с възможност и за 18 години, после "D" на 24 години и поне 2 години стаж със "С". След изминаване на този път, чак тогава се кара курс за тролей и евентуално завършване с вписването срещу категория "D" с код 103.
И какво се оказва, че най-сложна е тази категория и единствено може да липсва "СЕ", всички други са задължителни преди придобиването й. Ако тези с тролеите ползват и атлас, направо нямат стигане. Нали помните, че имам глобуси за повече държави? Това май е едно ниво над "атласаджиите". Те силно препоръчват атлас, но ако въобще са карали по атлас някога е било 8-мото чудо на света.