Колеги , дайте някаква информация за лизинг на камион , по конкретно за DAF
Получавам оферти от BAS TRUCK , че работят с Райфайзен банк , но искат 2 годишна
история на фирмата . Как стои въпросът ако е новоучередена ?
Най добра информация ще ти даде самия лизингодател.
Може да погледнеш и тази тема - http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=1083.0
Схемата спомената по-горе се предлага и за всички останали марки.
Здравей колега,да ти кажа и аз какво научих днес.Бях в RENAULT TRUCK на караулката за Панчерево,и там поговорих с мениджера по продажбите.Човека каза работим с всички лизингови компании,повечето са на схемата 25% първоначална и другите разсрочени за 24,36 или 48м.Фирмата минимум една година да е работила и всичко да е точно(без данъчни задължения,лизинги и т.н.) има и вариант на твойта фирма ако е нова да си извадиш всички разрешителни,лиценза и др,а действаща фирма с история на твой познат да ти стане гарант по лизинга за камиона.
Благодаря на всички колеги за информацията . Колега Autista , ти в Испания ли си ???
Аз тази твоя идея я имам от 1 година и имам информация , поне за работата , наистина има доста фирми в Испания,
които търсят engancheta -така им викат на жаргон . Ако искаш да печелиш трябва да имаш камион и твой пари , защото почти всички плащат на 90 дена , а ако ги искаш по рано ти вземат 3% лихва . Ако искаш обади се , но с камионите не е като с автобусите , много изисквания има и много проверки особенно камион с бг регистрация .
Хубаво си помисли за това да работиш със собствен камион към Испанска фирма.Запознат ли си какъв процент от навлото вземат?Минимум 6 процента.И предполагам знаеш в момента колко са паднали цените на навлата? Ако пък и ремарке нямаш сложи си още 900 евро наем на месец за ремарке.На финала ти остават в най добрия случай 4000 евро.Всеки ден разговарям с познат дето има собствен камион и сега го е обявил за продаване.Преди 4-5 години , кога се плащаха хубави навла ставаше, сега е умирачка.
Не се забивай с главата надолу, че после ще ходиш само по къси гащи! Ако нямаш вуйчо-владика дори и не опитвай. Първо покарай вътрешно, опознай се със спедидори от Дания, Швеция. Пък после ако имаш парици, вземи си камион от фирмата - производител и се хвани със спедитор, където няма намесен българин. Ремаркетата са на спедитора при наем 800-900 евро и лизинга на камиона е 1300-1500 евро. За периода на лизинга ще ти остават пари само да си издържаш семейството, но без никакви екстри. Ако се заробиш с БГ спедитор-потънал си тотално! И помни: БЯГАЙ ДАЛЕЧЕ ОТ БГ ЛИЗИНГ И БГ СПЕДИТОР!!!
Колега , Димитров , дай го тоя твой познат да каже калко иска за камиона, работа има , но искат да е испанска регистрация камиона , защото ти дават карти за гориво и магистрали ,и ти плащат 0.95 евро цента на пълно и 0.60 на празно без ДДС .
Има смо една подробност , че не се прибираш поне 2 месеца а и повече , но като барнеш 5,6 евра и си патрон без да слугуваш
на чорбаджийте , дето се мислят за големи дяволета .Това са цени за суха цицтерна без АДР , А ако искаш повече сега е сезона на хладилниците , мога само да ти дам един пример – Валенсиа – Базел 2000 евро , обратно дават 1000 , общо 3000 е, без
ДДС . Разходите са 1800 Е, с редовни шайби се правят 5 курса , смятай ги ти , че сам зле с математиката . Работата е само 7,8 месеца , но ако те харесат може и да ти дават работа и лятото . Има и друг сценарий, 4 курса като намалее работата , но без риск пари несе печелят , така че всеки си преценява сам .
Утре ще говоря с него, но имай в предвид, че камиона е с Българска регистрация, и е на 900 000 км. Волво ФХ12 430 2002 година.
Твърдението, че има изискване камиона да е с испанска регистрация изобщо не е вярно. Не е пречка да се ползват карти на спедицията за гориво и плащане на аутобани. Проблемът е, че при използването на такива карти спедицията забавя плащанията докато не дойде справката. Така беше доскоро. Сега вече май всичко се получава в реално време.
Испанските фирми, дават карти и за камиони с българска регистрация, но плащат, след като им дойде справката за горивото и пътните такси, в повечето случай се зарежда на техния терминал, така мой колега поне работи няколко месеца, докато не се усъмни в количетсвото гориво, което го зареждат на терминала, оказа се, че му изписват малко повече от реално зареденото
Цитат на: heler - Четвъртък, 16 Февруари, 2012, 14:04:27
Испанските фирми, дават карти и за камиони с българска регистрация, но плащат, след като им дойде справката за горивото и пътните такси, в повечето случай се зарежда на техния терминал, така мой колега поне работи няколко месеца, докато не се усъмни в количетсвото гориво, което го зареждат на терминала, оказа се, че му изписват малко повече от реално зареденото
За мен е трудно да си обясня как може да става това. Мога да споделя собствения си опит. Зареждах на терминал на транспортна фирма "ЕХИТ" - ALKOY. При зареждане си следях показанията на брояча на помпата, а те ми издаваха документ за зареденото количество. Не виждам как би могло да има разминаване.
от базата тръгва камиона фулиран, като с картата зарежда само ако му се наложи и с нея си плаща пътните такси - за три месеца разхода на гориво на камионите му се повиши с 6 %, като преди това е карал по същите дестинации с идентичен тонаж, колонката е ведомствена, изключваме вероятността да се краде нафта - това са фактите, но като се замислите за три камиона за три месеца повишение на разхода с 6 % е страшно много
Колега draiver 1 , как така разбра за коя фирма говоря , и ако има такива които ти дават карти , може и да има , аз поне незнам . По въпроса с нафтата , че не излиза , това е публична тайна в Испания . Преди 6 години работих за една испанка с 2 камиона и зареждах в фирмата в която беше дала камионите. Имаше две колонки , но всеки гледаше да сипва на номер 2 . Един ден сипвам на 1 и идва един румънец , които има собствен камион и ми вика " сипвай на 2 , че по малко лъже"
Тази фирма и до ден днешен не си оправя колонките , с цел да не пипат шофьорите , а и така работи и частниците , знаят го всички , но се правят на луди . Поне фирмата е добра и плаща редовно . Казва се Monfotr
Знам я Monfort, имат гараж в района на Castellon. Добра фирма. А това, че колонката не мери точно е лесно доказуемо. Има си сертифицирани органи, които са упълномощени да извършват контрол на такива измерителни уреди.
По принцип идеята ми беше, че като се зарежда на ведомствена колонка - не е изгодно - според мен и в Люксембург има разлика, интересно ми е мнението Ви по въпроса за Люксембург
Люксембург - Вавилонско стълпотворение от тирове на всички нации заради по-евтиния дизел. Ама бързо се зарежда - за около час.
И много кражби на лични вещи - също като на Джункуера
Ако си оставиш камиона отворен-ще те окрадат, дори и да си другаде. Един гледа сватба, а друг - брадва! Съвет: не си мислете, че сте най-умните - заключвайте си кабините!
Цитат на: Don Marino - Сряда, 15 Февруари, 2012, 21:26:55
Колега , Димитров , дай го тоя твой познат да каже калко иска за камиона, работа има , но искат да е испанска регистрация камиона , защото ти дават карти за гориво и магистрали ,и ти плащат 0.95 евро цента на пълно и 0.60 на празно без ДДС .
Има смо една подробност , че не се прибираш поне 2 месеца а и повече , но като барнеш 5,6 евра и си патрон без да слугуваш
на чорбаджийте , дето се мислят за големи дяволета .Това са цени за суха цицтерна без АДР , А ако искаш повече сега е сезона на хладилниците , мога само да ти дам един пример – Валенсиа – Базел 2000 евро , обратно дават 1000 , общо 3000 е, без
ДДС . Разходите са 1800 Е, с редовни шайби се правят 5 курса , смятай ги ти , че сам зле с математиката . Работата е само 7,8 месеца , но ако те харесат може и да ти дават работа и лятото . Има и друг сценарий, 4 курса като намалее работата , но без риск пари несе печелят , така че всеки си преценява сам .
Горивото и пътните такси сам ли ги покриваш,колега?