Америчките модели ;)
VOLVO VN 730 Cummins (550 HP)
(http://www.autoevolution.com/images/truck_models/VOLVO_VN-730-2007_main.png)
Модел 2006г.
VOLVO VN 430 D16 (535 HP)
(http://www.autoevolution.com/images/truck_models/VOLVO_VN-430-2007_main.png)
Модел 2002г.
VOLVO VN 630 D16 (535 HP)
(http://www.autoevolution.com/images/truck_models/VOLVO_VN-630-2007_main.png)
VOLVO VN 780 D16 (535 HP)
(http://www.autoevolution.com/images/truck_models/VOLVO_VN-780-2007_main.png)
Гама моторетки ;) ,гамата важи за сите модели ;)
Cummins (385 HP)
Cummins (565 HP)
D11 (325 HP)
D11 (405 HP)
D13 (335 HP)
D13 (485 HP)
D16 (450 HP)
D16 (535 HP)
Данни технически за D16 (535 HP)
Type: D16, 6 Cylinder in line, Diesel
Displacement: 16.1 L
Horsepower: 399(535) hp/RPM
Torque: 1851.3 lb-ft/RPM (2510 Nm/RPM)
Скорости:
Gearbox: Automatic Transmission, 12 Speed
Front Axles: VF 12 / VF 14
Rear Axles: Meritor 20.0t
Отвътре е по-интересно!
Готин е камиона,само тоя ролбар отпред не му отива.
(http://img195.imageshack.us/img195/1583/dsci0801k.jpg)
(http://www.lkw-infos.eu/archiv/images/lkw_hersteller/volvo/nh-hauber/teil-1/NH%20Hauber%20Teil%201/slides/Volvo-NH12-Reiche-Marschner-090604-1.jpg)(http://www.lkw-infos.eu/archiv/images/lkw_hersteller/volvo/nh-hauber/teil-1/NH%20Hauber%20Teil%201/slides/Volvo-NH12-Stute+Anhalt-Marschner-090604-1.jpg)(http://www.lkw-infos.eu/archiv/images/lkw_hersteller/volvo/nh-hauber/teil-1/NH%20Hauber%20Teil%201/slides/Volvo-NH-Parade-Marschner-090604-1.jpg)(http://www.lkw-infos.eu/archiv/images/lkw_hersteller/volvo/nh-hauber/teil-1/NH%20Hauber%20Teil%201/slides/Volvo-NH-Parade-Marschner-090604-2.jpg)(http://www.lkw-infos.eu/archiv/images/lkw_hersteller/volvo/nh-hauber/teil-2/NH%20Hauber%20Teil%202/slides/Volvo-NH12-Dewender-Marschner-090604-2.jpg)
Все ми се струва, че това не е VN a е модела NH.
Тоест европейското братче с по-малката кабина.
(http://www.lkw-infos.eu/archiv/images/lkw_hersteller/volvo/nl-hauber/teil-1/slides/Volvo-NL-blau-Haas-261004-1-B.jpg)(http://www.lkw-infos.eu/archiv/images/lkw_hersteller/volvo/nl-hauber/teil-1/slides/Volvo-NL12-Rolf-040805-01.jpg)(http://www.lkw-infos.eu/archiv/images/lkw_hersteller/volvo/nl-hauber/teil-1/slides/Volvo-NL12-Nadort-deKoning-291007-01.jpg)(http://www.lkw-infos.eu/archiv/images/lkw_hersteller/volvo/nl-hauber/teil-1/slides/Volvo-NL12-Bol-vMelzen-041005-02.jpg)(http://www.lkw-infos.eu/archiv/images/lkw_hersteller/volvo/nl-hauber/teil-1/slides/Volvo-NL12-blau-250605-01.jpg)(http://www.lkw-infos.eu/archiv/images/lkw_hersteller/volvo/nl-hauber/teil-1/slides/Volvo-NL12-blau-250605-03.jpg)
???Всички са много красиви! :-X
Здравейте колеги искам да попитам дали някои е имал възможността да кара моделите на Volvo VN , VNL и ако е така какво впечатление имат.
Зимата с тия американските изпълнения,дали е по добре?
Цитат на: ivopifeca - Неделя, 03 Ноември, 2013, 20:50:23
Зимата с тия американските изпълнения,дали е по добре?
Бе кат гледам кака Лиса,що верига метка по сериите,май май си нефелат,напрао я жалим девойката стана кат бат Арни у ръцете с тия вериги.
Колега не знам дали тази Лиса хвърля вериги ама ще е по добре от двуоска на сняг а и като биях в Русия доста колеги караха триосни камиони а до колкото гледах никой не хвърляше вериги.а този камион ще се кара само на север и то със не по малко от 40т товар за това питам колеги които са го карали какво впечатление имат , към тези машини
Цитат на: loshdancho - Понеделник, 05 Август, 2013, 15:16:23
Все ми се струва, че това не е VN a е модела NH.
Тоест европейското братче с по-малката кабина.
Освен че sleeper-ите имат различни големини, предния капак също е два вида. На снимките по-горе е късия капак, такива са предимно daycab, камионите без легло при нас.
Цитат на: knzone - Понеделник, 04 Ноември, 2013, 15:05:53
Колега не знам дали тази Лиса хвърля вериги ама ще е по добре от двуоска на сняг а и като биях в Русия доста колеги караха триосни камиони а до колкото гледах никой не хвърляше вериги.а този камион ще се кара само на север и то със не по малко от 40т товар за това питам колеги които са го карали какво впечатление имат , към тези машини
Ми баце излиза,че не съм ти колега,ко да ти каем ние тракторите гледаме да са двуосни,а не триосни оти с триосните нема мое да буксуваме у браздето.
П.П. Маз е двуосен,но го предпочитам зимата от Камаз БИЛИ ТЕ ПЪЛНИ ИЛИ ПРАЗНИ -туй за усмисляне ако ти се занимава(сори,че па дараци ми идат за пример)