Анкета
Въпрос:
Кое според вас е най-доброто транспортно ремарке ? (Всеки има право на 3 гласа)
Опция 1: Schmitz
Опция 2: Krone
Опция 3: Kögel
Опция 4: Kässbohrer
Опция 5: Schwarzmuller
Опция 6: Fliegl
Опция 7: Fruehauf
Опция 8: FAG
Опция 9: Humbaur
Опция 10: Zorzi
Опция 11: SAMRO
Опция 12: Rolfo
Опция 13: Други
1 .Schmitz
(http://www.picvalley.net/u/1808/7615518412720860311298566265Hd0uKNjHFZifmYS4u2J0.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1808/7615518412720860311298566265Hd0uKNjHFZifmYS4u2J0.JPG)
2. Krone
(http://www.picvalley.net/u/2985/9812333993086764651298566351PjErBSAN37Q0d5jHKVH4.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2985/9812333993086764651298566351PjErBSAN37Q0d5jHKVH4.JPG)
3. Kögel
(http://www.picvalley.net/u/2702/19631223448316327171298566403QKe8cxnRgw0xV4xjRhiV.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2702/19631223448316327171298566403QKe8cxnRgw0xV4xjRhiV.JPG)
4. Kässbohrer
(http://www.picvalley.net/u/2839/26475472414340442051298566461lXU1D3pUBqB2bIgAH9UN.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2839/26475472414340442051298566461lXU1D3pUBqB2bIgAH9UN.JPG)
5. Schwarzmuller
(http://www.picvalley.net/u/2914/150234996216839820311298566509JR0CCfs8X3B29T535nCR.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2914/150234996216839820311298566509JR0CCfs8X3B29T535nCR.JPG)
6. Fliegl
(http://www.picvalley.net/u/1612/60676291215665091251298566572XfGYRC0hw8JED0gAuO46.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1612/60676291215665091251298566572XfGYRC0hw8JED0gAuO46.JPG)
7. Fruehauf
(http://www.picvalley.net/u/2908/1459944283456106131298566653ajmsjdxLbjI9hCM486Oa.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2908/1459944283456106131298566653ajmsjdxLbjI9hCM486Oa.JPG)
8. FAG
(http://www.picvalley.net/u/2227/122060853615370746501298566691C0qBNTbNZfjeuk72HIRT.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2227/122060853615370746501298566691C0qBNTbNZfjeuk72HIRT.JPG)
9. Humbaur
(http://www.picvalley.net/u/2747/13985518294004433601298566824RERAoipA8RYmEVebs4FZ.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2747/13985518294004433601298566824RERAoipA8RYmEVebs4FZ.JPG)
10. Zorzi
(http://www.picvalley.net/u/2426/17300165845381090701298637302PZ5vWZUmapqVaWPrmIAT.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2426/17300165845381090701298637302PZ5vWZUmapqVaWPrmIAT.JPG)
Запишете вота си :)
11. SAMRO
(http://www.picvalley.net/u/2166/79247254014785614901298827000L8VtZKhbetAB5oKwMqpP.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2166/79247254014785614901298827000L8VtZKhbetAB5oKwMqpP.JPG)
12.Rolfo
(http://www.picvalley.net/u/2902/17995575211289848901298827073SmsHgR5UJJUNODqoiQP3.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2902/17995575211289848901298827073SmsHgR5UJJUNODqoiQP3.JPG)
За мен са :
1. Schmitz
2. Kögel
3. Schwarzmuller
Поздравления за анкетата и снимките, но си включил предимно немски ремаркета. Има и хубави италиански марки. Например в гондолите е много добра фирма Zorzi.
Цитат на: admin - Петък, 25 Февруари, 2011, 01:47:53
Поздравления за анкетата и снимките, но си включил предимно немски ремаркета. Има и хубави италиански марки. Например в гондолите е много добра фирма Zorzi.
Мерси , няма проблем да го добавя но са тези ремаркета за сега в анкетата защото са по-известни ;)
Предлагайте и други марки.
Schmitz
Krone
Kögel
Траки,ама забравил си италиянските! За мене няма заначение марката, а какво предлага-щора(таван, стрници),под(ламиниран,плоскост или лента), и тн. Има друго, че за сега само техни и на Кроне(не съм сигурен) им се вдигаше тавана с хидравлика. Има и такива каде в бризента имат метални гредички и самото ремарке няма дъски!
Може да добавим и Samro.
A защо да не добавим и ROLFO- italia
Аз да мъцна по-хубаво от старо Добричко или по -стар стил Толбухинско няма
Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Неделя, 27 Февруари, 2011, 11:36:04
Аз да мъцна по-хубаво от старо Добричко или по -стар стил Толбухинско няма
ПРК- стил и класика от 80 г! Много ретро,бе!
Добавени колеги ;)
Аз съм за Shmitz,Krone,Kogel :)
Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Неделя, 27 Февруари, 2011, 11:36:04
Аз да мъцна по-хубаво от старо Добричко или по -стар стил Толбухинско няма
Да, и съм чувал, че като го завъртиш на "пета" натоварено, и изпадат джантите заедно с главините.
Цитат на: admin - Вторник, 01 Март, 2011, 16:26:02
Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Неделя, 27 Февруари, 2011, 11:36:04
Аз да мъцна по-хубаво от старо Добричко или по -стар стил Толбухинско няма
Да, и съм чувал, че като го завъртиш на "пета" натоварено, и изпадат джантите заедно с главините.
;D
Ето три снимки и от мен на едно необикновено ремарке. Снимах го скоро в Германия.
Колеги,а имате ли впечатление за марката "Швингеншльогел"-на бългаски,защото на немски трудно ще го напиша :).Работих с такава марка ремарке-цистерна и на няколко пъти ми се е налагало да търся различни части за него,като всеки път в магазините ме гледаха с учудване и питаха,дали точно произнасям марката :).
За пръв път чувам за такава марка.
И аз доста се рових в Гугъл и намерих някакви данни,но като цяло се оказва световно неизвестна ;D.
А ето как някои правят транспорт в Германия.
Каква е композицията,трактор с колесар+полуремaрке?
Ами нещо подобно е, но не успях да направя по-хубава снимка.
Цитат на: admin - Неделя, 20 Март, 2011, 14:21:24
А ето как някои правят транспорт в Германия.
Малиии,тази смрад съм я виждал! Ако знаете кво се кара-биологична тор!
Цитат на: boby_yor - Неделя, 20 Март, 2011, 19:33:30
Цитат на: admin - Неделя, 20 Март, 2011, 14:21:24
А ето как някои правят транспорт в Германия.
Малиии,тази смрад съм я виждал! Ако знаете кво се кара-биологична тор!
Напълно си прав. Точно това ремарке не усетих дали мирише, но подобни на него се усещаха от километър. :)
Trabosa Не съм , сигурен да ли точно така се пишеше но е нещо уникално здраво и просто .
Само да ви кава 11 тона тежи само платформата празна, товар 50 тона товароносимост по талон . 100 тона цимент на торби го товарят по арабския свят
И с колко оси е това ремарке, че го товарят със 100 тона?
Цитат на: admin - Понеделник, 28 Март, 2011, 12:57:04
И с колко оси е това ремарке, че го товарят със 100 тона?
Двуосно.През 80-те год.СО МАТ имаше такива рем. в Кувеит....
Влекачите бяха RENO TRH 305...Караше се цимент...
Силно се съмнявам, че двуосно ремарке ще издържи 100 тона. Не само, че натоварването на всяка гума на ремаркето ще е много голямо, но и голяма част от тежестта на товара ще трябва да се понесе от задния мост на влекача.
Не се съмнявай , попитай стари соматаджий .А проблема с натоварването на диференциала е никакъв , защото влекача е 3-оси за претоварване на това ремарке не му пука от 100 тона. задното окачване представлява един огромен вагонен ресьор , на който в двата края на главните лиса са хванати 2-те оси с огромни гуми ( с вътрешни с разглобяеми джанти !!!)размера не го помня но беше нещо от сорта 16 или 18/ 24 някои от иранците ,все още карат с такива гуми на влекачите ти сметни сам за какви товари става дума . 80 -100 тона .
П.П. ремаркето го има горе на снимката
Цитат на: loshdancho - Понеделник, 28 Март, 2011, 15:52:07
Не се съмнявай , попитай стари соматаджий .А проблема с натоварването на диференциала е никакъв , защото влекача е 3-оси за претоварване на това ремарке не му пука от 100 тона. задното окачване представлява един огромен вагонен ресьор , на който в двата края на главните лиса са хванати 2-те оси с огромни гуми ( с вътрешни с разглобяеми джанти !!!)размера не го помня но беше нещо от сорта 16 или 18/ 24 някои от иранците ,все още карат с такива гуми на влекачите ти сметни сам за какви товари става дума . 80 -100 тона .
П.П. ремаркето го има горе на снимката
;D ;DВлекачите също бяха с "вагонни ресьори" Празна композиция возеше по-лошо от лагерна количка....
Пак през 80-те имаше един период на командировки в Девня-циментовия завод .Тогава с двуосен влекач Берлие и двуосно ремарке Фрьоф /много нежно и кекаво/се товареха по 40-50 тона цимент...
Единственото такова ремарке съм виждал в Перник преди 13 год. Незнам по какъв начин бе достигнало до там. но като го видях онемях с 36- 38 тона беше натоварено ( хладилен контейнер ) и не помръдваше от никъде ни гуми ни ресьори , като ги запитах какво е това ремарке отговора беше - Трабоса бе братче ти не си ли виждал такова . Даже ми показа талона да видя колко товароносимост му дават .
След като видях до момента резултатите и това готино видео останах без думи.
За да разнообразя малко темата за ремаркета ви хвърлям в размисли дали е възможно това ??? :
Няма я марката Ванхол,супер яко ремарке,ще дам пример:натоварен съм с 20 тона гранули на ДюПонт като го разкача от влекача и стои право,със същия тонаж Шмиц-а става на дъга едвам измъквам влекача!!!
1. Schmitz
2. Krone
3. Kögel
Малко История за лидера в гласуването :
(http://www.picvalley.net/u/2605/5006460804803394861323205649scj5AD6cIbLpa7dRPfMS.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2605/5006460804803394861323205649scj5AD6cIbLpa7dRPfMS.JPG)
1892 основана от Melchior Schmitz в Altenberge (D)
1935 произведени са първите полуремаркета и автофургони (D)
1969 разширяване и основаване на завода въвVreden (D)
1978 откриване на експортен отдел Export Division TRAILER ENGINEERING in Zug (CH)
1980 нов строеж на завод в Алтенберге (D) и Берлин (D)
1991 присъединяване на завода Harelaw (GB)
1997 основаване на завода Schmitz-Gotha (D)
1999 сателитна концепция, заводи: Toddin (D), Panevėžys (LT), Harelaw (GB)
2002 завод Zaragoza (E)
Цитат на: ico_9595 - Събота, 03 Декември, 2011, 02:12:00
Няма я марката Ванхол,супер яко ремарке,ще дам пример:натоварен съм с 20 тона гранули на ДюПонт като го разкача от влекача и стои право,със същия тонаж Шмиц-а става на дъга едвам измъквам влекача!!!
Чак пък толкова да се огъва Шмитца? Нямам наблюдения да са толкова крехки.
И моите наблюдения са,че Schmitza се огъва доста,когато съм го откачвал пълен с около 20 т.
http://remarketa.wordpress.com/2012/02/09/%D1%85%D0%B5%D0%BD%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%B8/ (http://remarketa.wordpress.com/2012/02/09/%D1%85%D0%B5%D0%BD%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%B8/)
И тези са добри !
:( :( :(Докато тече анкетата някои фалираха...
http://www.logistika.bg/adetails/2/1/1/1177
Цитат на: svet4o - Четвъртък, 09 Февруари, 2012, 20:10:55
http://remarketa.wordpress.com/2012/02/09/%D1%85%D0%B5%D0%BD%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%B8/ (http://remarketa.wordpress.com/2012/02/09/%D1%85%D0%B5%D0%BD%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%B8/)
И тези са добри !
Интересен сайт.
Радвам се, че и в България се произвеждат ремаркета.
Нищо, че са за малък тонаж.
Доста сносно изглеждат. За жалост се вижда, че детайлите са изцяло от внос.
(http://www.picvalley.net/u/2081/156258952251684297613295967628JTbwisGLXF0QEiVkY2s.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2081/156258952251684297613295967628JTbwisGLXF0QEiVkY2s.JPG)
(http://www.picvalley.net/u/2516/19009498629221453881329596311ANIahmEKWG0xs22wMlFI.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2516/19009498629221453881329596311ANIahmEKWG0xs22wMlFI.JPG)
Снимките са на колегата Volvo 480 ;)
Малиииииииииииии тва де се движи бре тъй кат го гледам е къде 17-20 метра .
Във Германия се движи това ремарке снимах го във двора на фирма за производство на кранове ABUS!Инак ако е във ръцете на Бг чорбаджия и те накара да събираш групаж и трябва да отваряш по на 10 места най малко ще ти се вземе акъла нищо че е щора или да вдигнеш покрива с 5-10 см. докато пренастроиш коланчетата от страни на щората и ще ти свърши работния ден! :o :o ;D ;D
Ми на тва по колко колана требва да му се турат.
http://www.tirsan.com.tr/tr/tirsan.aspx Много добро ремарке ,3години карах и сам с добри впечатления .Закачихго ново в Адапазаръ ама в България беше приключения с регистрирането.
то елиценз на Кесборер ,турците дават всички документи и сертификати от английска изпитателна лаборатория ,че ремаркето е направено по всички европейски изисквания ///то всъщност почти всички части са WABCO ; ROR;BPW;.Но в България не признават тези работи като лицензи ,сертификати ,и тем подобни документи и на '' технотест '' беше едно мерене едно чудо и тека 2 седмици докато издадат сертификат ,но през това време изтекоха турските транзитни номера ,и пак мъки .горе долу месец и половина бе нужни за да се сдобие шефа с български номер.
Цитат на: zhzhivko - Неделя, 19 Февруари, 2012, 07:22:42http://www.tirsan.com.tr/tr/tirsan.aspx Много добро ремарке ,3години карах и сам с добри впечатления .Закачихго ново в Адапазаръ ама в България беше приключения с регистрирането.
то елиценз на Кесборер ,турците дават всички документи и сертификати от английска изпитателна лаборатория ,че ремаркето е направено по всички европейски изисквания ///то всъщност почти всички части са WABCO ; ROR;BPW;.Но в България не признават тези работи като лицензи ,сертификати ,и тем подобни документи и на '' технотест '' беше едно мерене едно чудо и тека 2 седмици докато издадат сертификат ,но през това време изтекоха турските транзитни номера ,и пак мъки .горе долу месец и половина бе нужни за да се сдобие шефа с български номер.
Напълно нормално от както сме в Европейския съюз.
Подобен проблем имаше и с МERCEDES закупен от Швейцария нищо ,че е Мерцдес Е5 но пак мина по същата процедура.
Са да Ви мъцна риъл хистори,значи мойто шеф си ареса едно полуремаркенце и си го купи,закачихме го и айде у КАТ да му сменяме талони,собственост и номера,че беш СТ.
Та всичко ок до момента в който служител на КАТ не се запъна,че в талона на полуремаркето издаден в КАТ-Ст.Загора е вписано не полуремарке,а ремарке и се почна една от сорта на бегай на Технотест,та одихме и у Технотест,там го качнахме на кантар и местното специалист преписа тамън всички данни от талона на КАТ-Ст. Загора и табелката на ремаркето взе некой лев на шефчето и айде пак у КАТ-София вече с докимент и от Технотест,арно ама служитело друг и за капак па и шефо на каналите и он там и се почна ,ма за кво Ви е този Технотест требвало е да се обадат в КАТ-Ст.Загора и служебно да ги запитат откъв зор полуремарке,се води ремарке.
Бе купона е пълен ,БГ риалити. :D :D :D :D
И BERGER Ecotaril са много добри.
Маже също да се добавят KEMPF и GT Benalu
http://furgoni.wordpress.com/2011/10/11/%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B3-2011-%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%BE-%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BD%D0%B5-%D0%B4%D0%BE%D0%B1/ (http://furgoni.wordpress.com/2011/10/11/%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B3-2011-%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%BE-%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BD%D0%B5-%D0%B4%D0%BE%D0%B1/)
Тези на БМД Добрич са добри
Понеже темата е за най-доброто ремарке и ако напиша някоя марка току-виж се извие полемика (дотук 4 страници), за мен най-доброто е:
- тристранна щора движеща се много леко отстрани и от горе.
- задължителни алуминиеви капаци (предпочитам цяла щора, пред тристранна без капаци), ако ги нема бегат палетата, гледам по възможност да не хвърлям колани, е като трябва мятам.. няма как за Германия примерно.
- дебел и усилен брезент, вярно, че по-трудно се тегли, ама и държи товара
- задължително отзад да е на врата, че има едни смрадове на брезент и отзад
- Да има здрави амортисьори за да не размества товара
- да има палетари за това-онова
сещам се и за други благинки, но ставам нахален
Еми това е, ако някой знае за коя марка и модел говоря, нека сподели :)
Цитат на: kkkvd - Събота, 03 Март, 2012, 20:59:45
Понеже темата е за най-доброто ремарке и ако напиша някоя марка току-виж се извие полемика (дотук 4 страници), за мен най-доброто е:
- тристранна щора движеща се много леко отстрани и от горе.
- задължителни алуминиеви капаци (предпочитам цяла щора, пред тристранна без капаци), ако ги нема бегат палетата, гледам по възможност да не хвърлям колани, е като трябва мятам.. няма как за Германия примерно.
- дебел и усилен брезент, вярно, че по-трудно се тегли, ама и държи товара
- задължително отзад да е на врата, че има едни смрадове на брезент и отзад
- Да има здрави амортисьори за да не размества товара
- да има палетари за това-онова
сещам се и за други благинки, но ставам нахален
Еми това е, ако някой знае за коя марка и модел говоря, нека сподели :)
Незнам за коя марка и модел на ремарке говориш.От марките ремаркета в анкетата и Schmitz и
Kögel и Grunwald(тия ги няма в анкетата) правят щора плюс отварящт капак.А и на всяка една обикновенна щора може да и наредиш капаци , а и като гледам масово се използват ремаркета само с щори пред тези с отварящи се капаци.
Баце капак на щора за чий ти е?
Я капаци си немам и па не връзвам ,па те палета из пъто не съм садил все още.
Бригадирче, а защо баце се избиха да краднат алуминиеви дъски от ремаркетата и да ги слагат по три на мястото на капаците? Вместо да махам и слагам дъски като луд, вдигам капака и край, стоката е вътре. Като си с капак си спокоен, че нема да се разходи палето да види какво има отвънка. И да мръдне няма да надуе брезента. И такива ремаркета има, вервайте ми, щора с капаци.
А да, добавя, и куки за стягане с колани в областа на триосието също, че масово липсват, както и дискови спирачки и работещ АBS, че като си празен няма спиране... те тва е.
А на LKW отговарям, че това което описах е идеала ми за ремарке. А марката - едва ли е от значение, един вид пошегувах се в темата.
.. глей каква ирония, некой хора имат идеал за жена, кола... аз за ремаке ;D
Баце требе да има идеали независимо какви са.
Баце мое и да си прав,но и по една дървена дъсчица върши работа все пак и помагат поне 4-5 коланчета на щорицата,а ако пък палето твърдо е решило да полега и да се пробва да слиза има вариант му метнеш едно коланче външно през каруцата .
Инак всеки му удобно различно мен без капаци ми е по -арно ,че некогиш пусти капаци беха джелезо и още си ме боли рамото,па колко пъти сме ги налегали с мотокара да се затворят кога некое пале стърчи не е истина,са и да понастърчва малко най-мноо да му не турим дъсче ;) .
Аз така си разсъждавам баце инак е арно да има и бугенце и сандъче па ако са и две сандъчета не е грешка.
Имат и тежкотоварни до 18 т. http://www.bmd-dobrich.com/bg/products/8-%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B0-%D1%82%D0%B5%D0%B6%D0%BA%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8 (http://www.bmd-dobrich.com/bg/products/8-%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B0-%D1%82%D0%B5%D0%B6%D0%BA%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8)
svet4o баце ти само си некой агент от таз фирма,лошо нема ма ми кажи оти поабихте производството на полуремаркета са шехме си сецаме полуремаркенца маде ин Булгерия и си свиркаме,ский ко праат комшийте ,кажи речи 50% сецат TIRSAN.
Малиииииии мноо затрита държава сме.
Здравейте колеги . марката няма да я напиша , а който има интерес ще го намери в нета и ще се убедите че е много удобно за работа . мега щора скас капак , abs и др. , оси на мерцедес .
Аз откога разправям, че тристранна щора с капаци е най-добре, ама кой там спореше.. ;D ;D
У фирмата къде съм сега,полуремаркето ми е PANAV -брезент,досега от тая марка все гондоли и др.специализирани ремаркета бех срещал,но бордово за пръв път ???
Цитат на: ivopifeca - Неделя, 26 Август, 2012, 11:21:04
У фирмата къде съм сега,полуремаркето ми е PANAV -брезент,досега от тая марка все гондоли и др.специализирани ремаркета бех срещал,но бордово за пръв път ???
И какви са впечатленията ти от марката ?
Аз съм виждал хенгер PANAV и ми се струва доста добра изработка.
Не мога да кажа точно,има щора само отгоре,има си буге,горе долу е стегнато,удобно за работа...
Предполагам че, дискусията е предимно за брезентови. Защото някой масови хладилни фургони и шасита за контейнери, въобще не са споменати.
Ремаркетата Schmitz, аз ли нещо не съм следил темата, кое им е толкова хубаво. По-специално, за брезента, мисля че и хладилник не съм карал, други със сигурност. Като колите Форд и Опел, са доста често срещани. Значи ли това че, са хубави, а лично за мен, на Опел не можех да му смогна на поддръжката.
Рекох си, да не бъркам нещо. Питах приятел, вече в пенсионна възраст, работещ още. Каза: "На Schmitz, единствено хубаво е редуктора (повечето, не всички) за навиване на щората, по-надеждни са, от тресчотката."
Щората няма обтегач отпред и понякога е доста неудобно. Често, горната щора, трудно върви. Сега карам такова '99 година и учудващо добре върви!
Питах друг приятел, по-малък от мен, обаче само с камиони се е занимавал. Той отбеляза липсата на места за колани, има 13 куки и до там. За него, най-хубави са, Krone и Kögel. Леки - малка тара, по-леко се дърпат. За Krone, бих добавил и задната броня се вдига и по нашите фериботи е удобно. Преди 4 години, карах такова на DSV, закопчалките на каишките, бяха "гадни" и на ръка, почти не можеха да се закопчаят, използвах малък клин от дърво и с удар ги закопчавах.
Скоро карах около 7-8 месеца Schwarzmuller, на 4 години. Не е лошо, беше с изцяло къси метални закопчалки, много удобно стига, да не е раздут брезента.
На някой хладилни ремаркета, пода им, е грапав като щурка, а на почти всички брезенти е сравнително гладък. По-удобен за товарене, труден за укрепване.
Тристранна щора с капаци , дискове и работещ АБС.
Скоро се засякохме, с бившия ми шеф на ферибота. Отиваше да прави лагер на влекач, Рено Магнум. Двигателя и явно и по ходовата част са от Волво, много недоволства от тази марка. Както каза, претендират да са от първите, а какво се получава, поне Ивеко си мълчат. Питах го за Schmitz и той беше на мнение, че от немските са, най-зле. Обаче на този курс, на прибиране видях българин в Германия, караше "вътрешно", с ново Schmitz. Каза че, има дупки за коланите, а и на по стари е виждал (в предната публикация писах, че нямат). Единствено недоволстваше, че има палетоносач, от най-големите (почти опира в земята). И на мен ми изглеждаше добро. Всичко е относително!
Цитат на: Boroman21 - Четвъртък, 13 Септември, 2012, 16:55:30
Тристранна щора с капаци , дискове и работещ АБС.
+1
И аз съм на това мнение
Цитат на: Boroman21 - Четвъртък, 13 Септември, 2012, 16:55:30
Тристранна щора с капаци , дискове и работещ АБС.
... И да върви само по магистрали!
Явно за брезента всички имат в предвид. Инак не е тайна, на първо място контейнер или такива тип "кутия (box)", отзад само с врати. И който не му пречи шума хладилник, някой го предпочитат на първо място (често може да се движи в забрана, има ядене и други ...). Цистерната също няма укрепване, ама не е съвсем просто. Самосвалните ремаркета, лесно се товарят, обаче винаги претоварени и не е проста работа, разтоварване на гондола. Цистерните за прахообразни товари, като цимент, обаче колко пепеляк! Също много лесно се товарят, автобусите и няма укрепване на товара. Ама колко мрънка, този товар.
;D ;D :o :o Аз мислим колеги, че най-доброто е НОВОТО ремарке! ::) ::)
Здравейте и добро утро. Много ми хареса темата и искам да споделя моето скромно мнение. Най-доброто, което съм дърпал е на Leaci Trailer. Работил съм и на хладилник и на брезент(щора) и на платформа за контейнери много леки и много приятни за работа, ABS, EBS, дискови спирачки, мостовете мисля бяха немски, ама не съм сигурен. За мен беше удоволствие да работя с такова ремарке, дърпал съм и други Schmitz, например също не са лоши, ама като Leaci няма, т'ва разбира се си е мое лично мнение. Приятен ден и лека и безаварийна.
Моят глас е за Бергер и е базиран на определен брои мнения на шофьори от по цяла Европа. А и винаги са били най-леките ремъркета на пазара. В момента имат 4,7т нетто. Преди имаха, доколкото си спомням и под 4,5т :o ;D.
100% австрийци са, включително и като изработка.
Много малко известен факт е, че всъщност компанията Бергер е семейната фирма на фамилия Бергер ( занимаваща се освен с производство на ремъркета, и с продажба и сервиз на камиони, спедиция и няколко бензиностанции.....поне допреди няколко години...) , най-известното лице от който е самият Герхард Бергер - известният бивш състезател от Формула 1 ;). А ако си спомням правилно, имаха някаква кооперация с Ред Бул около 50 на 50, включително и за спедицията си....
Интересен клип - малък тест от миналата седмица. Надявам се да Ви хареса ;)
Нещо не ги видях да нареждат дъски.
Цитат на: abator - Сряда, 20 Февруари, 2013, 17:24:56
Нещо не ги видях да нареждат дъски.
:D :) Той теста е май по скоро за отваряне и затваряне. Колко е удобно и т.н. А на това аеродинамичното ремърке, доколкото разбрах, цената му е "дабъл" на нормално ремърке ;D. Ебаси аеродинамичната ефективност.
Ремаркетата са три Шмиц , Кроне, Кьогел.Испанските Леси траилер са добри но са в класа на Мега ,Ролфо.Да се сравнява с Шмиц е смешно.
Колкото е по леко шасито на едно ремарке то толкова то е по крехко.Натоварено и откачено такова ремарке стои на дъга.Примерно има разлика в стойката на натоварен Ванхол и което и да е друго ново ремарке.Осите са такива каквито си ги поръчаш.
Най-доброто ремарке e Ackermann,защото е с Volvo F-серия оси-няма чупене!
Нашия аз до колко знам Ackermann (DE) правят двуосни(тандем)ремаркета ,малки(хенгер) ремаркета и надстройки.Значи триосните полуремаркета не са здрави ли?А за осите със виждал оси SAF да имат.За тия Volvo-F оси аз не съм чул.
Цитат на: LKW - Четвъртък, 16 Май, 2013, 07:04:17
Нашия аз до колко знам Ackermann (DE) правят двуосни(тандем)ремаркета ,малки(хенгер) ремаркета и надстройки.Значи триосните полуремаркета не са здрави ли?А за осите със виждал оси SAF да имат.За тия Volvo-F оси аз не съм чул.
Аз говоря за обикновенни/не тандем/ремаркета произведени 80 и 90 години,а полуремаркета Ackermann май не съм виждал или не мога да се сетя.
Тандем ремарке е точно това ремарке на което ти казваш "обикновено".Двуосно , триосно или четириосно.Ремарке на което предния (или предните му) мост завиват с теглича.И целия товар на ремаркето се понася само от осите му ,без да натоварват осите на камиона(който го влачи).Ackermann правят точно такива ремаркета.
Цитат на: LKW - Четвъртък, 16 Май, 2013, 19:54:33
Тандем ремарке е точно това ремарке на което ти казваш "обикновено". Двуосно, триосно или четириосно. Ремарке на което предния (или предните му) мост завиват с теглича. И целия товар на ремаркето се понася само от осите му, без да натоварват осите на камиона(който го влачи). Ackermann правят точно такива ремаркета.
Тандем, нали означава заедно? В друга тема питах какво е "тандемно" ремарке, Бригадира беше казал точно тези, тип "люлка".
Добавете и Марка БМД Добрич http://www.bmd-dobrich.com/ (http://www.bmd-dobrich.com/)
Цитат на: svet4o - Събота, 25 Май, 2013, 14:41:14
Добавете и Марка БМД Добрич http://www.bmd-dobrich.com/ (http://www.bmd-dobrich.com/)
Тия са лека нощ,гола вода,за съжаление ;)
Да произвеждаш такава богата гама продукти в България http://furgoni.wordpress.com/ (http://furgoni.wordpress.com/) си е постижение !
Да си призная,боли ме,че съм от Добрич, но чеп за зеле не става от тез. :'(
В София най-големите мебелни фирми са с техни надстройки - Икеа, Зона, гледам и Технополис, ти от какво не си доволен?
Цитат на: Тариката - Сряда, 15 Май, 2013, 14:28:15
Най-доброто ремарке e Ackermann,защото е с Volvo F-серия оси-няма чупене!
Mисля ,че има такова Ackermann на околовръстното и трамвайната линия.
Ето го и него!
- Няма спирачки
-Няма окачване!
Няма крака!
-Няма ел. инсталация!
Една ос!
Полезен товар
45t
Цитат на: loshdancho - Четвъртък, 24 Октомври, 2013, 23:04:35
Ето го и него!
- Няма спирачки
-Няма окачване!
Няма крака!
-Няма ел. инсталация!
Една ос!
Полезен товар45t
Предполагам и гумите са Бандаж от БАНДАК
С това ремарке си непобедим на Надлак-Нагилак,нема кой да те бутне
Цитат на: Бриги Бичкията - Събота, 26 Октомври, 2013, 11:15:40
Предполагам и гумите са Бандаж от БАНДАК
С това ремарке си непобедим на Надлак-Нагилак,нема кой да те бутне
Мани това като им стъпи на осовия кантар и кантара ще пропадне.
Толкова е просто, че е уникално.
За мене от марките ремаркета от които съм най-разочарован е Шмица.
Ремъркето на колата най-много ми харесва , товаря лодката и въдиците и гас към някой язовир или река :) . С ремъркетата с които работя най-много са ми харесва ли Кроне и Когел. Кеф ти щорите вървят леко кеф ти спирачки ако има и ЕБС и АБС караш и пееш. Лека