Ето на какво попаднах днес и реших да го споделя с вас. Става дума за нов цвят на таксиметровите автомобили.
НАРЕДБА № 34 ОТ 6 ДЕКЕМВРИ 1999 Г. ЗА ТАКСИМЕТРОВ ПРЕВОЗ НА ПЪТНИЦИ
Чл. 21. (1) Лекият таксиметров автомобил трябва да отговаря на следните изисквания:
12. (нова - ДВ, бр. 73 от 2011 г.) да бъде трайно боядисан в зелен цвят, без облепване на автомобила с фолио, когато превозното средство е хибридно или се задвижва изключително с електрически двигател;
Някаква нова ЕКО дивотия, леко изпреварила времето си ще да е.
В скоро време електромобилите ще са факт, какво пречи нашите чиновници да се изкарат по големи католици от папата
Скоро с един приятел ходихме до автосалона на Тойота и там ни казаха, че в София вече имало 15 такива зелени таксита. Тъкмо се чудех как са успяли да ги пуснат в екслоатация, след като не са жълти и ето го и отговора.
Интересна новина.
На мен лично ще ми е интересно да разбера при натоварена градска експлоатация дали приусчето дава реална икономия.
Не само като разход на гориво, а всичките експлоатационни разходи към какви цифри водят.
Имам едни леки съмнения (даже изобщо не са леки), че каквито и нови ултраекологични и хиперикономични технологии вкарват основната цел винаги е една и съща - да прекарат максимум парици от джобовете на обикновените хорица към банковите сметки на големите корпорации.
Цитат на: SEMPER - Понеделник, 12 Март, 2012, 09:56:01Интересна новина.
На мен лично ще ми е интересно да разбера при натоварена градска експлоатация дали приусчето дава реална икономия.
Не само като разход на гориво, а всичките експлоатационни разходи към какви цифри водят.
Имам едни леки съмнения (даже изобщо не са леки), че каквито и нови ултраекологични и хиперикономични технологии вкарват основната цел винаги е една и съща - да прекарат максимум парици от джобовете на обикновените хорица към банковите сметки на големите корпорации.
В автосалона ни обърна внимание лично собственика на фирмата Васил Новоселски. Използвам случая да изразя възхищението си от този човек. Без никакви превземки ни разясни предимствата на хибрида. Напълно земен човек, стъпил здраво на земята. Той самият има първия модел Приус и подчерта, че е изключително доволен. Изрази и мнение, че това е бъдещето на автомобилите. Не зная до каква степен заводските данни за разход ще се покрият с тези в реални условия. Но лично за мен Тойота е сред любимите ми производители на автомобили. Ако имах възможност, бих заложил на един хибрид.
Тест на хибрид, бензин и дизел. Имайте впредвид че разхода е в "MpG" - мили за галон, и голямото число означава икономична кола.
Понеже хибрида има една каруца допълнителни агрегати и възли,които няма как във времето да не се нуждаят от ремонти и подмяна, ме кара да си мисля че вече са ни "измислили" ;D
А от първа ръка имам информация, че в Бавария всичките автомобилопроизводители вкарват всичките си развойни усилия в чисти електромобили за градски условия, имам някакви предчувствия че следващата ми кола искам искам -не искам ще е на ток и заради това се замислям силно по тази тема