(http://www.picvalley.net/u/1857/244562569813693341335377727gENawnGT4tsLMvBVNXYN.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1857/244562569813693341335377727gENawnGT4tsLMvBVNXYN.JPG)
Изложбеният камион е двуосен влекач с метанов двигател Cursor 8 с мощност 330 к.с., механична трансмисия, Intarder и спирачна система EBS. Предназначен е за приложения с обща маса от 18 до 40 тона.
Понастоящем използването на превозни средства, задвижвани с природен газ, представлява не само важна социална придобивка за обществото, но и носи икономическа изгода за превозвачите. Едно от ключовите предимства на технологията LNG (Liquefied Natural Gas, т.е. втечнен природен газ) пред популярната CNG (Compressed Natural Gas, т.е. сгъстен природен газ) е постигането на по-голям пробег с едно зареждане на газовите бутилки – до 750 км. Освен това LNG позволява постигането на по-ниско собствено тегло в сравнение със CNG, което от своя страна води до увеличаването на полезния товар.
При регионална дистрибуция със Stralis LNG е възможно да се спестят до 10 000 евро за една година (при пробег 40 000 км годишно) спрямо дизелов камион със съпоставими характеристики. При експлоатация за комунални нужди икономиите могат да достигнат 20 000 евро годишно. Източник: www.kamioni.bg
В селото където е гаража на баща ми, едно много старо Ивеко, което работи с метан. Ако отида други ден на сервиза ще го снимам.
Склонен съм да вярвам :) преди време когато работих в Италия и видях коли на метан бях изумен, а мои приятели в БГ не ми вярваха :-\ За Ивеко мога да кажа, че бяха единствените камиони които ме режеха на тръгване от касите беше въпрос на шофьорска чест за всеки. А карах Скания осмак с чип. Пичове са италианците ;)Ragazzi avanti e in alto
Много готина иновация, ама надали ше се намери български шофер да иска да кара такова Ивеко. Нема как да точи нафтица. ;D Ама, точно за това, чорбаджиите ше го харесат- нема как шоферите да ги цакат с горивото. :D Аз, лично, много ще ми е кеф да карам камион на гЪз, защото не ми харесва номера с точенето на нафта. :)
Цитат на: Slav_305 - Сряда, 25 Април, 2012, 21:42:38
Много готина иновация, ама надали ше се намери български шофер да иска да кара такова Ивеко. Нема как да точи нафтица. ;D Ама, точно за това, чорбаджиите ше го харесат- нема как шоферите да ги цакат с горивото. :D
И нафтица се ползва при камионите с метанови уредби. Съотношението е от 30/70 до 40/60 в полза на метана.
Ето още информация за Метана при камионите, но при Volvo- http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=1637.0
Знам, че е комбинация, ама мислех, че това, като по- ново, в минато изцяло към фаза само на метан. ???
Има Daili е изцяло на метан. За този Stralis не съм чел подробности. Възможно е да е минал изцяло на диета.
Цитат на: popov74 - Сряда, 25 Април, 2012, 21:32:37
За Ивеко мога да кажа, че бяха единствените камиони които ме режеха на тръгване от касите беше въпрос на шофьорска чест за всеки. А карах Скания осмак с чип. Пичове са италианците ;)Ragazzi avanti e in alto
Едно време карах едно Ивеко, наистина старичко беше ама на старта нямаше равно. Ама и нафтичка доволно си хапваше. Иначе проблеми не съм имал сигурно заради по-малкото електроника. По здравина не отстъпваше на каската, колкото и да не им се вярва на някои.