Здравеите,интересно ми е какви са вашите впечатления за наи здрав камион,като марка от моделите произведени след 2000-година?За всички времена за мене е Мерцедес-така наречената каска,но нека говориме за по новите модели :)
Най-здрав след 2000г е някой руски дарак произведен след 2000г. ;) Иначе дянливи са и Мерцедес ,Волво,Даф
малко крехки ми се чинят Скания и Рено,а проблемни май ми идват Ивеко,лично мнение излагам ,моля не ме захапвайте.
Не е важна марката, а поддръжката....
Така е за поддръжката,но все пак всеки си има усещане донекъде,за мене е Даф и Скания,с тия почти никви ядове особено 124-ката,мое си виждане.
Значи някой преди теб я е поддържал, а и този след теб ще има какво да твори.
За 4 години и мало више каране само у БГ,то са проходи дупки,ендаци,претоварванки,поддръжката-уговаряне от моя страна да се обърне внимание на камиона-почти никво внимание...корава е 124-ката с изключение окачването на кабината,отпреде тия стърчоци с болтовете под възглавниците-може би продават ментета...а и пластмасите....всичко друго баика е джелезо ;)
За това ти казвам някой след теб , ще трябва да твори.
Камиона след такава експлоатация за мен е уморен камион. Колкото и да го правиш после все си има по нещо.
То и ако при вас се задържи по-дълго ще грохне от един път.
Да но,като се има в предвид,че я оставих на 1250000км,верно нема кво да търси тоя след мене.....
Та по-темата има си камиони и камиони, дори да са от една и съща марка имат корени разлики в окачване трансмисия двигател и кабина.
Единия върви и пее, а другия само в сервиза, за това хората са казали- "от малка дупка голям заек не може да изскочи"
ЕЕЕмиии темата беше всеки да си изкаже мнението,макар че е верно,зависи си и от други работи,но аиде казваите,нека секи да заложи на нещо.
След 2000г според мен най-здрави са МАН F2000,19.414,19.464 както искате го наречете и Мерцедес Актрос МР2 и МР3.Аз тва МР3 по скоро го приемам за фейслифт на МР2 защото разликите са само в решетката,огледалата и циферблатите на таблото.
Май имаше разлика и в скоростите, окачването.
Цитат на: georgi87 - Събота, 30 Юни, 2012, 22:07:47
След 2000г според мен най-здрави са МАН F2000,19.414,19.464 както искате го наречете и Мерцедес Актрос МР2 и МР3.Аз тва МР3 по скоро го приемам за фейслифт на МР2 защото разликите са само в решетката,огледалата и циферблатите на таблото.
+1 само че поставям Актроса едни гърди пред Ман-а
Безспорен факт е че мерцедес си е най здравия камион затова и е най масовия камион в Европа,след това може би е волво,аз карам ман и също сам с добри впечатления първия нов камион който карах е ман и същия този ман ако това е критерий му сменихме съединителя на 960 000км и нищо друго но както писаха по горе колегите може би фактор е и поддръжката която е получавал камиона.Но най здрав си е мерцедес карал сам каска и за тази марка всеки казва зорлен да искаш да го строшиш не става и не става ;D
Цитат на: ivopifeca - Събота, 30 Юни, 2012, 15:21:43
ЕЕЕмиии темата беше всеки да си изкаже мнението,макар че е верно,зависи си и от други работи,но аиде казваите,нека секи да заложи на нещо.
Баце па мъцнете от кво зависи бре,я мислим един дарак или е дянлив или не е,но само така мислим.
Само,че не приемам едно мнение ,че
подържаният камион бил дянлив,според ме щом му притегат чарковете си е баратурник,номера е да не бараш нищо и дръгело да жужи,даже тия строшените де жужат и строшени ги признавам за упорити дъраци и мноо ги любим такива.
Цитат на: Бриги Бичкията - Неделя, 29 Юли, 2012, 15:40:07
Баце па мъцнете от кво зависи бре,я мислим един дарак или е дянлив или не е,но само така мислим.
Само,че не приемам едно мнение ,че подържаният камион бил дянлив,според ме щом му притегат чарковете си е баратурник,номера е да не бараш нищо и дръгело да жужи,даже тия строшените де жужат и строшени ги признавам за упорити дъраци и мноо ги любим такива.
но само така мислим
Цитат на: loshdancho - Неделя, 29 Юли, 2012, 20:26:36
но само така мислим
Ааааааааааа да не е проблем мисленето ?
На старо дараче няма как да не му стягаш по нещо,все има няма такъв къде само да караш и да не бараш като изключим ако е новичък до 4 години 500 000км наистина нищо нема да бараш ;D ако има и ретардер и феродо няма да му бараш,масло нафта филтри гуми,и това важи за почти всички марки камиони ;D не че знам ама от хората тъй чувам ;D
Оууууу баце,чеки те светнем оно ако си е дърто дараче по каталог гаранция ти давам половината търкала не спират ,тъй че за смена на феродце да се говори е малкочка несериозно .
Инак съм чувал улегне ли си едно дараче дянливо мое си чука,мое си лопа ма си жужи.
Е го, е. Това е най-здравия камион и . :)
Дръгелче нов внос от Германия е едно, внос от Испания е друго , а нашенско побългарено по добре по далече, нищо че само някоя бабичка го е карала ;D ;D ;D ;D