Привет. В режим на работа най-вече по руските дароги и полските също диференциала ми подскача нагоре надолу. Ужас, скъса ми кръста, смених амортисьори без промяна лафета всичко ново поставихме без разлика. Вчера през Полша ми идваше да слезна и да го оставя. Ужас, помагайте.
Проверете "лястовицата"!
А бе ужким я гледаха но какво видяха смениха амортисьорите лафета всичко смениха явно ще е понадоле работата май
??? ::)
Да не е крив кардана?
Цитат на: monterei - Събота, 29 Юни, 2013, 23:10:48
Да не е крив кардана?
Мда, на тоя модел е така кардана е заводски крив от двете страни, даже кривината е заварена за да е по-здрава.
Просто замени дарогите с пътища като хората и да видиш как ще спре да подскача.
Как са гумите на 'дифа'?
doktora - Според мен някъде има луфт, който сте пропуснали при огледа. Пак го огледайте и проверете много добре!
Цитат на: loshdancho - Неделя, 30 Юни, 2013, 07:49:00
Мда, на тоя модел е така кардана е заводски крив от двете страни, даже кривината е заварена за да е по-здрава.
Ти нещо друго не можа ли да измислиш......или вечно трябва да одрискаш някоя тема с простотиите ти, като не можеш да помогнеш недей вечно да заливаш навсякъде с помия, че целия форум се разсмърдя от теб...................
Цитат на: martin stanev - Неделя, 30 Юни, 2013, 14:35:00
Ти нещо друго не можа ли да измислиш......или вечно трябва да одрискаш някоя тема с простотиите ти, като не можеш да помогнеш недей вечно да заливаш навсякъде с помия, че целия форум се разсмърдя от теб...................
Колегата се избазика просто ;)А и доста неща знае,за да го хокаш по този начин,макар че и аз не съм съгласен винаги с мнението му :)
Цитат на: loshdancho - Неделя, 30 Юни, 2013, 07:49:00
Мда, на тоя модел е така кардана е заводски крив от двете страни, даже кривината е заварена за да е по-здрава.
Професоре - защо да не може да се случи това? Всъщност, ако е кардана, скоро ще разберем - така, че не се хаби да отговаряш. :-*
Не хващате нишката по некой път ;)
Ето ги кривите неща, които са заварени за кардана.Ама и аз не мога да си обясня защо ги слагат...но е факт: кардана е крив. :D
Цитат на: monterei - Неделя, 30 Юни, 2013, 15:53:31
Професоре - защо да не може да се случи това? Всъщност, ако е кардана, скоро ще разберем - така, че не се хаби да отговаряш. :-*
Колега ако да е крив(има някакво усукване, което е трудно постижимо без намесата на човешки фактор, историята познава всякакви "майстори" монтьори ;D) кардана и придава въртящия момент с някакво силно ексцентрично движение, то подскачането на дифа нямаше да е само по неравности, а постоянно (перманентно) или да се усеща при определение обороти по-силно, при които се получава най-силен резунанс, а това е оплакването на колегата:
"'
Привет. В режим на работа най-вече по руските дароги и полските също диференциала ми подскача нагоре надолу. Ужас, скъса ми кръста, смених амортисьори без промяна лафета всичко ново поставихме без разлика. Вчера през Полша ми идваше да слезна и да го оставя. Ужас, помагайте. е то оплакването на колегата "[/b] .
Според мен има някакъв проблем(луфт) по окачването на задния мост(щанги, тампони, втулки и т.н)
Цитат на: emilpopoff - Понеделник, 01 Юли, 2013, 00:21:48
Колега ако да е крив(има някакво усукване, което е трудно постижимо без намесата на човешки фактор, историята познава всякакви "майстори" монтьори ;D) кардана и придава въртящия момент с някакво силно ексцентрично движение, то подскачането на дифа нямаше да е само по неравности, а постоянно (перманентно) или да се усеща при определение обороти по-силно, при които се получава най-силен резунанс, а това е оплакването на колегата:
"'Привет. В режим на работа най-вече по руските дароги и полските също диференциала ми подскача нагоре надолу. Ужас, скъса ми кръста, смених амортисьори без промяна лафета всичко ново поставихме без разлика. Вчера през Полша ми идваше да слезна и да го оставя. Ужас, помагайте. е то оплакването на колегата "[/b] .
Според мен има някакъв проблем(луфт) по окачването на задния мост(щанги, тампони, втулки и т.н)
Ето това е аргументирано обяснение защо най-вероятно греша.
Проблема най-вероятно е в окачването на кабината, или понякога в самата седалка, не трябва да се изключва и вероятността да са пренапомпани гумите на диференциала.
Цитат на: loshdancho - Вторник, 02 Юли, 2013, 22:49:58
Проблема най-вероятно е в окачването на кабината, или понякога в самата седалка, не трябва да се изключва и вероятността да са пренапомпани гумите на диференциала.
Данчо, много е вероятно да си прав за окачването на кабината, защото и на мен ми си случвало подобно нещо преди 2-3 години на CF-a който покарвам, предполагам знаеш какво усещането с разбит амортисьор на кабината на самосвал по кариерите и извън пътя :o, ами и колегата реши да ни "пробва" "подскачал му дифа" ;D , затова никой уважаващ себе си механик не дава(поставя) диагнози по телефона или разкази (преразкази) на "нетехнически" лица :D. А м/у другото и в пренапомпаните гуми има резон, защото ми си е случвало при леки и лекотоварни автомобили фабрично нови, клиенти да се връщат и да казват "Че колата им(буса, баничарката) вози като каруца" при положение, че са тествали същия модел и са останали добро впечатление от возията, а то се оказва като премерим налягането, (това е първото нещо което правя, когато кола на 10-20км пробег дойде с това оплакване) на гумите 1 атмосфера , че понякога до 2 атм. по-високо налягане от зададеното от конструктора( по препоръка на производителя фабрично новите автомобили се съхраняват в складове, паркинги, шоуруми с 1-2 атм по напомпани гуми зависи от модела, за да няма изкривяване на гумите от стоене, и преди предаване клиентите се нормализира налягането до зададеното от производителя) ама ако някой е забравил :D и стават гафове. Макар, че "профи шофьор от кариерата"(международен шофьор) е недопустимо да не стигне до този извод, че са му пренапомпани гумите, за такива като мен иди дойде.
Какво стана, оправихте ли проблема? Как бяха тампоните на лястовицата?
Привет колеги да проблема се оправи издадох камиона и получих нов сега всичко е наред .Но това в рамките на шегата да проблема го открих и то след много време трябваше да се повозя отзад и да видя гадния проблем тук колегите който коментираха за кабината бяха най прави камиона го получих с тоя проблем явно тоя дето го е карал преди мен доста си е разбирал от работата Да му го н...........м знаете къде толкова е напомпал възглавниците на кабината че амортисьорите не действат . като ги изпуснах вече беше друго но веднъж разместени и не на място неможеш го докара както е било но разлика имаше и то голяма баси смениха всичко по окачване то е не всичко но доста неща а то кабината баси но досега не ми се беше случвало това и не знаех но както казват Старите хора човек се учи докато е жив . Лек и безавариен път на всички