Ако някой някога се качи на читав такъв,да се отнася изключително сериозно към възможностите му...ненормален вървеж и лоши спирачки в повечето случаи,имайте си едно на ум!Знам,че почти ги няма вече,но все пак,ако имате невероятния шанс и късмет да се качите на такъв,правете си сметка отдалече,ускорението е повече от всичко останало по камиона ;)
Иво карал съм братле Turbostar 98г. 420 коня близо 200 000 км. му навъртях. Ми к'во да кажа все хубави неща. Преди да му се кача го гледах малко с предубеждение, защото една хубава дума преди т'ва не бях чул за марката Ивеко. Двигателя му беше от Магирус, скорости Зф, зимата палеше без грешка, даже още помня зимата 2010г. шефа ме остави на Шише джам в Търговище да вися Петък, Събота и Неделя без наряд за прибиране, а тогава студа скова цялата страна 25-28 под 0. Та Фиатчето така да се каже ми палеше без да се замисля. Най удобния и широк горен креват на, който съм спал, аз винаги спя на горния креват, като съм в седнало положение на горния креват и главата не ми опираше в кабината отгоре, като не мога да кажа същото за горните кревати на най големите кабини на Волвото и Актроса. Там все едно си затворен в кибритена кутийка...ели пък на Вола тия шкафове отгоре са ужасни и така пречат все едно са те навряли в миша дупка, Актроса горе долу същата работа. А аз съм 1.80, 120кг. Двигателя му беше апетитен от към нафтица и спирачки съм имал. Ама чак пък ненормален вървеж....ее с такива качества не го помня Турбостара, за ненормален вървеж можем да похвалим Коконата и Вола, ама Турбостара....идвали. Може ти да си карал някои Турбостар с V8 530коня там ускорението ще е доста по голямо от на 420коня дето, аз карах.
Цитат на: martin stanev - Понеделник, 11 Ноември, 2013, 21:40:19
Иво карал съм братле Turbostar 98г. 420 коня близо 200 000 км. му навъртях. Ми к'во да кажа все хубави неща. Преди да му се кача го гледах малко с предубеждение, защото една хубава дума преди т'ва не бях чул за марката Ивеко. Двигателя му беше от Магирус, скорости Зф, зимата палеше без грешка, даже още помня зимата 2010г. шефа ме остави на Шише джам в Търговище да вися Петък, Събота и Неделя без наряд за прибиране, а тогава студа скова цялата страна 25-28 под 0. Та Фиатчето така да се каже ми палеше без да се замисля. Най удобния и широк горен креват на, който съм спал, аз винаги спя на горния креват, като съм в седнало положение на горния креват и главата не ми опираше в кабината отгоре, като не мога да кажа същото за горните кревати на най големите кабини на Волвото и Актроса. Там все едно си затворен в кибритена кутийка...ели пък на Вола тия шкафове отгоре са ужасни и така пречат все едно са те навряли в миша дупка, Актроса горе долу същата работа. А аз съм 1.80, 120кг. Двигателя му беше апетитен от към нафтица и спирачки съм имал. Ама чак пък ненормален вървеж....ее с такива качества не го помня Турбостара, за ненормален вървеж можем да похвалим Коконата и Вола, ама Турбостара....идвали. Може ти да си карал някои Турбостар с V8 530коня там ускорението ще е доста по голямо от на 420коня дето, аз карах.
Бате,карал си Евростар ;)
Цитат на: ivopifeca - Вторник, 12 Ноември, 2013, 09:57:06
Бате,карал си Евростар ;)
Да бе вярно, к'во се улисах и аз с тия Турбостари ;D
Не съм карал Турбостар,но съм любител на италианските автомобили и много бих искал да покарам ивеко,но за съжаление фирмата се придържа към Ман и Мерцедес и няма къде да покарам Ивеко.
Сега попаднах на тази картинка и се сетих за темата ;D
Цитат на: ivopifeca - Четвъртък, 07 Ноември, 2013, 14:52:03
Ако някой някога се качи на читав такъв,да се отнася изключително сериозно към възможностите му...ненормален вървеж и лоши спирачки в повечето случаи,имайте си едно на ум!Знам,че почти ги няма вече,но все пак,ако имате невероятния шанс и късмет да се качите на такъв,правете си сметка отдалече,ускорението е повече от всичко останало по камиона ;)
;D
Ако има камион който никога няма да забравя, то това е точно този. Не се имам въобще за някакъв професионалист, но от времето когато си карах сам, това което ми е донесъл ТурбоСтар-а ( не говоря за пари, а за ЕМОЦИИ) , никой друг камион НИ-КО-ГА не се е и доближил (но може би и защото бях доста по-млад :D).
Това да катериш Игуменица с ТурбоСтар 17.2 би-турбо 480 коня ( със структура Силвър и 10 коли) автовоз, и при положение, че си с кутия Фюлер ......... НЕЗАБРАВИМО :D ;D :P.
Още се усмихвам като се сетя :-))) !!!
Цитат на: Hino - Събота, 21 Декември, 2013, 23:26:10
;D
Ако има камион който никога няма да забравя, то това е точно този. Не се имам въобще за някакъв професионалист, но от времето когато си карах сам, това което ми е донесъл ТурбоСтар-а ( не говоря за пари, а за ЕМОЦИИ) , никой друг камион НИ-КО-ГА не се е и доближил (но може би и защото бях доста по-млад :D).
Това да катериш Игуменица с ТурбоСтар 17.2 би-турбо 480 коня ( със структура Силвър и 10 коли) автовоз, и при положение, че си с кутия Фюлер ......... НЕЗАБРАВИМО :D ;D :P.
Още се усмихвам като се сетя :-))) !!!
:)Ужас е!
Някой може ли да каже каква гама мотори имат :)
Цитат на: Pando85 - Вторник, 04 Февруари, 2014, 00:35:30
Някой може ли да каже каква гама мотори имат :)
Аз съм карал само един,беше 480-ка :)Иначе незнам гамата им мотори.А този червения,където си го постнал е голем красавец-евала!
Цитат на: Pando85 - Вторник, 04 Февруари, 2014, 00:35:30
Някой може ли да каже каква гама мотори имат :)
Имат общо 19 модификации. Първият е произведен 07. 1984г., а последният 12.1993. Като конски сили се движат от 330 до 476, кW-h от 243 до 350, куб.см. от 13798 до 17173. Ивеко Турбостар е първият камион серийно производство в света, чиято кабина е оцветена със сив металик. След края на 93г. моделът вече се казва Евростар.
Благодаря за отговора колега че ти лепнем едно + ;)
Иво колкото до червения Турбостар не е лош, ама като се загледам за по-дълго време, защо ли ми заприлича на LIAZ незнам. ;D
Цитат на: Pando85 - Вторник, 04 Февруари, 2014, 22:36:57
Благодаря за отговора колега че ти лепнем едно + ;)
Иво колкото до червения Турбостар не е лош, ама като се загледам за по-дълго време, защо ли ми заприлича на LIAZ незнам. ;D
;DЛиаза прилича на него,а на червения,като са го боядисвали е трябвало да му направят друг цвят решетката...красавец!
Колеги някой карал ли е триос 6Х2 TurboStar 420 или 480 к.с.? Интересува Ме разход на гориво и дали е идиотоустойчиво това чудо? Питам защото Ми се отваря възможност да си взема едно такова на добри пари пък за Ивеко нищо незнам. Освем че едно време в СО МАТ-а ги хвалеха а после всички плюеха Ивеко.Става въпрос за един от тия екземпляри:
Корав е,но разхода на гориво нема ти хареса.
Е добре де колко е тоя разход на гориво? С Мадара-та по асфалт се влагам 35-38 до 40л пълно (28-29-30т)-празно.По черен път и малко асфалт с тоя тонаж 50-52л с танца с комбайните из нивата.А Шкода-та е 210 коня ( като незнайно колко от тях са избягали на паша) и 10 предавки.
Та италибанските коне да са по-лакоми от Чешките ли? Или щото са повечко та трябва повече зоб? ??? ;D
Тоя къде го карах,беше отдавна,преди 10 години,помня,че си похапваше стабилно...Но и тогава бяха други времена,а и аз си го и понастъпвах.Просто в сравнвние с Даф-АTI,харчеше повече.Чат-пат ги сменях,и двата бяха в една фирма.Фиата си харчеше повече от Дафината :)
;D ;D ;D Ти пък си намерил с какво да го сравняваш. ;D То на Даф само Скания може да съперничи по икономичност.Всички други сравнени с тях са си ламя.Мен за сега ме спира това че с такова чудо не Съм имал пряк контакт и нямам никакво понятие що за техника е.На времето един познат имаше само че Фиат Ивеко (а тия са си Ивеко Турбо Стар) но когато го купи си беше "гробница" и за две години го скапа и отиде на скраб.Знам че все нещо си правеше по него ама то си беше и като да накараш мъртвец да тича.Та за това тоя екземпляр не го взимам за критерий за марката.Тия по който Съм се загледал поне на пръв поглед изглеждат читави и стегнати. Ма то знае ли човек.......... гледаш го здрав прав с румени бузки а той горкия с два инфаркта и силикоза.