Форум на българските шофьори

Товарни автомобили => Mercedes-Benz => Темата е започната от: monterei - Вторник, 06 Май, 2014, 00:03:52

Заглавие: Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: monterei - Вторник, 06 Май, 2014, 00:03:52
На 12 и 13 май ще има представяне на Новия Актрос пред Баумакс до Ботевградско. Някой да има идея това вярно ли е?
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: Бриги Магнито - Вторник, 06 Май, 2014, 16:44:21
Колко нов,по-нов от новият от 2012 ли ?

Иначе ако е вярно,оцелили са перфектното място
Заглавие: Re:
Публикувано от: Boroman21 - Сряда, 07 Май, 2014, 00:17:32
Нямам представа дали е вярно но,  новия актрос не струва. 

От мобилния
Заглавие: Re:
Публикувано от: LKW - Сряда, 07 Май, 2014, 11:22:54
Цитат на: Boroman21 - Сряда, 07 Май, 2014, 00:17:32
Нямам представа дали е вярно но,  новия актрос не струва. 

От мобилния

Оп нови 20  ;D ;D ;D

От лаптопа
Заглавие: Re:
Публикувано от: Boroman21 - Сряда, 07 Май, 2014, 14:12:27
Верно бре , не се шегувам коварно : )
Има още много да го кусурят тоя актрос .
За справка карам актрос(новия) 2013 мега.

От мобилния
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: loshdancho - Сряда, 07 Май, 2014, 20:13:48
Точно щях да го похваля.... , уби ми желанието.

От компота.
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: Бриги Магнито - Сряда, 07 Май, 2014, 20:19:03
Цитат на: loshdancho - Сряда, 07 Май, 2014, 20:13:48
Точно щях да го похваля.... , уби ми желанието.

От компота.
Или мъцай нешо или слагам надпис на снимчето и го млатим у Дападжийницата
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: loshdancho - Сряда, 07 Май, 2014, 20:25:24
 :D Веднага отговарям.
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: Бриги Магнито - Сряда, 07 Май, 2014, 20:33:27
 Е в такъв случай:
П.П.от табуретката с малките буквета
Заглавие: Re:Re: Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: Boroman21 - Сряда, 07 Май, 2014, 21:03:16
И аз си мислех че ще остана доволен ма греда,  то се оказа друго. Но нека хората си мислят че са направили нещо де.
Срам ме е да го кажа но ТГХ е по машина.
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: naum4o - Сряда, 07 Май, 2014, 21:32:32
Разходът на гориво в тази версия Евро 6, е по-нисък с 3% от предишната. Разходът на AdBlue, е около 40% по-малък. Обслужването и ремонтът също така са по евтини, за което свидетелстват ниската цена на сервизните договори.
Интериор - 2.3 и 2.5 метра широк, четири вариации на покрива. Има 7 модификации на кабината, като 5 от тях са с плосък под. Кабината Gigaspace има обем от 11.6м3, висока е 2.13м. и 900л. пространство за багаж. Има нова функция - SoloStar Concept - место за отдих, което се намира от страната на ортака и представлява ъглов диван, опрян в задната стена на кабината.
Двигатели - BlueEfficiency Power.  Mercedes-Benz OM 471 - шест цилиндров, редови, с мощност от 310 кВт (421 к.с.) до 375 кВт (510 к.с.) при въртящ момент от 2100 до 2500 Нм.
4 клапана на всеки цилиндър, с по два горни разпределителни вала. Common Rail X-PULSE с допълнителна нагнетателна помпа. Максималното налягане в горивната магистрала 900бара в инжектора, се усилва до 2100бара и се регулира. Турбокомпресорът е с асиметричен корпус, което подобрява еластичността на двигателя в работен режим. Моторната спирачка е с декомпресионен клапан, и е тристъпкова. Осигурява максимално спирачно усилие в рамките на 400кВт.
Вградена е и технологията SCR, която впръсква реагента AdBlue без участието на сгъстен въздух и система за рециркулация на охладените отработени газове EGR с вграден филтър за твърди частици.
Производителят гарантира сервизно обслужване в интервал около 150 000км.
P.S. Материалите съм превел от официалната страница на производителя.
Заглавие: Re:
Публикувано от: Boroman21 - Сряда, 07 Май, 2014, 21:51:10
Съгласен съм за кабината,  добра е.  Другото е вятър работа,  разхода за сега ми се вижда височък в сравнение с предишната версия.
Този двигател(450кс) не може да държи стабилна работна температура,  дори на равно температурата варира с 6-8градуса .
Само след минута на максимално натоварване моторна+ретардер успяват да повишат температурата до над 110 градуса и съответно компютъра редуцира спирачното усилие(тогава как да ги ползвам тия 400кв моторна)
При автоматика има драстично намаляване на времето за превключване но кутията си е все така слабоумна.
Присъства и недоразумението да изключва от скорост при спускане на наклон.
 Ааа има и едно подобрение,  към радиото има и усб вход за флашка . Но внимание порта е мини усб , така че си купувате мини усб флашка или кабел преходник.  Немска работа,  инжинери та дрънкат.
Заглавие: Re:
Публикувано от: monterei - Сряда, 07 Май, 2014, 23:37:59
Цитат на: Boroman21 - Сряда, 07 Май, 2014, 21:51:10
Съгласен съм за кабината,  добра е.  Другото е вятър работа,  разхода за сега ми се вижда височък в сравнение с предишната версия.
Този двигател(450кс) не може да държи стабилна работна температура,  дори на равно температурата варира с 6-8градуса .
Само след минута на максимално натоварване моторна+ретардер успяват да повишат температурата до над 110 градуса и съответно компютъра редуцира спирачното усилие(тогава как да ги ползвам тия 400кв моторна)
При автоматика има драстично намаляване на времето за превключване но кутията си е все така слабоумна.
Присъства и недоразумението да изключва от скорост при спускане на наклон.
Ааа има и едно подобрение,  към радиото има и усб вход за флашка . Но внимание порта е мини усб , така че си купувате мини усб флашка или кабел преходник.  Немска работа,  инжинери та дрънкат.
Брат - нещо не се връзва - каква моторна при ретардер? Не че не е възможно, ама за чий ти е да имаш и двете?!
Недоразумението на изключва от скорост е по желание на шофьора.
Разхода е супер. Ако не ти е - най-вероятно не искаш:)
"Слабоумната" скоростна кутия на моменти превъзхожда I-Shift-a ще ме прощаваш, а конструкцията и съвсем различна от тази на МР3-та.
Заглавие: Re:
Публикувано от: Boroman21 - Четвъртък, 08 Май, 2014, 00:47:44
При мене е ретардер+моторна,  демек 5 степени(2моторни+3ретардер) или обратното трябва да видя книжката.
За разхода при тотал 40.8тона е около 41и малко на 100 . Маршрута е А8 (Германия) от единия до другия край на темпомат.
За скоростите на волво пичовете от мерцедес могат само да мечтаят,  а нали знаеш колега че не са важни само скоростите а комбинацията им с другите части .
Пп. Не ти пожелавам да пускаш Сан Бернардино с новия актрос че ако си ретардаджия кат мене ше са пребиеш някъде.
Заглавие: Re:
Публикувано от: ivopifeca - Четвъртък, 08 Май, 2014, 12:59:10
Цитат на: monterei - Сряда, 07 Май, 2014, 23:37:59
Брат - нещо не се връзва - каква моторна при ретардер? Не че не е възможно, ама за чий ти е да имаш и двете?!
Недоразумението на изключва от скорост е по желание на шофьора.
Разхода е супер. Ако не ти е - най-вероятно не искаш:)
"Слабоумната" скоростна кутия на моменти превъзхожда I-Shift-a ще ме прощаваш, а конструкцията и съвсем различна от тази на МР3-та.
Скания 124 2003 година още,си има ,и ретардер и моторна,колега,Премиум е 5,също съм карал,сегашния Премиум е само с моторна на2 степени,рак е Е5.
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: vasvvv - Четвъртък, 08 Май, 2014, 19:21:21
Актрос МР1 MEGASPACE моторна + ретардер. 1и2 моторна 3,4,5 Ретардер.DAF XF 430 моторна на бутон до съединителя,ретардер горе на таблото
Заглавие: Re:
Публикувано от: naum4o - Четвъртък, 08 Май, 2014, 21:39:17
Цитат на: Boroman21 - Сряда, 07 Май, 2014, 21:51:10
Съгласен съм за кабината,  добра е.  Другото е вятър работа,  разхода за сега ми се вижда височък в сравнение с предишната версия.
Този двигател(450кс) не може да държи стабилна работна температура,  дори на равно температурата варира с 6-8градуса .
Само след минута на максимално натоварване моторна+ретардер успяват да повишат температурата до над 110 градуса и съответно компютъра редуцира спирачното усилие(тогава как да ги ползвам тия 400кв моторна)
При автоматика има драстично намаляване на времето за превключване но кутията си е все така слабоумна.
Присъства и недоразумението да изключва от скорост при спускане на наклон.
Ааа има и едно подобрение,  към радиото има и усб вход за флашка . Но внимание порта е мини усб , така че си купувате мини усб флашка или кабел преходник.  Немска работа,  инжинери та дрънкат.
Бъди доволен, че караш толкова нова и хубава машина. Само като се сетиш, че доста от колегите юркат дръгели, които ,,не са и чували" за adBlue и цветни интериорни решения, преливащи постепенно от работното място към спалнята, си свиркай и чакай Евро 7-цата :D
Заглавие: Re:
Публикувано от: monterei - Четвъртък, 08 Май, 2014, 21:52:13
Цитат на: Boroman21 - Четвъртък, 08 Май, 2014, 00:47:44
При мене е ретардер+моторна,  демек 5 степени(2моторни+3ретардер) или обратното трябва да видя книжката.
За разхода при тотал 40.8тона е около 41и малко на 100 . Маршрута е А8 (Германия) от единия до другия край на темпомат.
За скоростите на волво пичовете от мерцедес могат само да мечтаят,  а нали знаеш колега че не са важни само скоростите а комбинацията им с другите части .
Пп. Не ти пожелавам да пускаш Сан Бернардино с новия актрос че ако си ретардаджия кат мене ше са пребиеш някъде.
Виж си Флийтборда за маршрута с разхода и ще разбереш защо е такъв, и камиона ти е със стандартна мотона спирачка + ретардер, т.е. нямаш я т.нар. Jake brake, т.е. нямаш 400кВ мощност  :P
Заглавие: Re:
Публикувано от: Boroman21 - Четвъртък, 08 Май, 2014, 22:01:49
При европейките няма такива , тук разчитаме на една камара системи дето да разпределят спирачното усилие по мостовете.
Иначе толкова би трябвало да е спирачното усилие към двигателния мост поне според упътването(ретардер+моторна) .
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: loshdancho - Четвъртък, 08 Май, 2014, 22:02:35
Борман, от това, което си написал оставам с впечатление, че го караш как ти дойде- без да вкарваш и малко желание да си промениш стила според машината.
В една друга тема писах какво са казали от Балканстар за  функционирането на скоростите, педала на газта и превключването на скорост. Баир и темпомат при автоматик- нежелателна комбинация.
За ретардера и температурата!?!?! Ти за какво си там?!?!  Да си наблюдател или да управляваш.....Как ще допуснеш да отиде на 110, че и повече градуси?
Карал съм старите Актроси, които са класи под този, който караш Ти, и не съм допускал такива работи.
За сведение направих едно кръгче на Лесново с новият Актрос миналата година.
Очарован съм от това което са направили. До изпипали са всичко, което е било със забележки според мен.
Като почнеш  от стойката на водача, положението на волана, таблото, включването на скоростите, ....
Ако е и здрав и издръжлив е направо уникален камион.
Макар, че не съм фен на Мерцедес.... Не мога да не го призная: има вид и се кара много удобно.
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: Бриги Магнито - Четвъртък, 08 Май, 2014, 22:48:26
Цитат на: loshdancho - Четвъртък, 08 Май, 2014, 22:02:35
Борман, от това, което си написал оставам с впечатление, че го караш как ти дойде- без да вкарваш и малко желание да си промениш стила според машината.
В една друга тема писах какво са казали от Балканстар за  функционирането на скоростите, педала на газта и превключването на скорост. Баир и темпомат при автоматик- нежелателна комбинация.
За ретардера и температурата!?!?! Ти за какво си там?!?!  Да си наблюдател или да управляваш.....Как ще допуснеш да отиде на 110, че и повече градуси?
Карал съм старите Актроси, които са класи под този, който караш Ти, и не съм допускал такива работи.
За сведение направих едно кръгче на Лесново с новият Актрос миналата година.
Очарован съм от това което са направили. До изпипали са всичко, което е било със забележки според мен.
Като почнеш  от стойката на водача, положението на волана, таблото, включването на скоростите, ....
Ако е и здрав и издръжлив е направо уникален камион.
Макар, че не съм фен на Мерцедес.... Не мога да не го призная: има вид и се кара много удобно.

Само некой ти е хакнал акаунта,друго не мое де.
Лошио,четем и неверим,не мое си го писал,ма ако си,очаквам в най-скоро време да каеш,че Коконата е дръгел.
Бороман,радвай се,че е мерцедес бацин,че при 110 по Целзий е редкост да продулжиш със същио дръгел без да му праат сърдечен масаж,ма инак налатай мое се провери и на 130 по Целзий шо стаа
Заглавие: Re:
Публикувано от: Boroman21 - Четвъртък, 08 Май, 2014, 23:18:26
Споко бре има си духалка да го лади,  само кат врътне и спира да се поти.
Тогава да му мисли феродото.
Виж при ФХ температурата е бетон,    колкото и да натискам на моторната и ретатдера.
А за разхода ше го мъча , днеска до 31.8 /100 го докарах но си е мъка така бавнооо.
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: loshdancho - Четвъртък, 08 Май, 2014, 23:24:20
Това, което го пиша тука, сигурно го пишат и германците по техните форуми или направо се оплакват директно.
Ханс не е глупав. Гледа от къде духа вятъра...

П.П. от север.....



Цитат на: Boroman21 - Четвъртък, 08 Май, 2014, 23:18:26
Споко бре има си духалка да го лади,  само кат врътне и спира да се поти.
Тогава да му мисли феродото.
Виж при ФХ температурата е бетон,    колкото и да натискам на моторната и ретатдера.
А за разхода ше го мъча , днеска до 31.8 /100 го докарах но си е мъка така бавнооо.
Доказваш мнението ми за чайника.

От клавиатурата.
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: kron - Петък, 09 Май, 2014, 07:55:08
Браво Лошия,много хубаво си го написал не съм карал въпросния модел на Мерцедес, но ще споделя впечатленията на колеги които управляват въпросния.За първи път чувам за проблем с температурата може би както е писал Данчо шофьора не е само статист и никой колега не е споделял такъв проблем.За разхода ако не е излъгал някой колега защото всички знаем как е когато сме на маса,по релация  България-Германия с тонаж 23 тона,28 на 100км разход но как е постигнат този разход и аз не знам.
Заглавие: Re:Re: Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: Boroman21 - Петък, 09 Май, 2014, 13:28:27
Ей ся го изкарвам от сервиза,  изглежда е имал проблем някакъв защото смениха една камара датчици + 2  сонди.
Доколкото успях да се разбера с един от монтьорите разбрах че отпред на бронята не е работела автоматичната клапа за охлаждне и от това е проблема с темперарурата. Ся ще видя и разхода дали се е поправил като са сменили толкоз много датчици.
Лошата новина е че хладилника ми е тотално за смяна но нямат  наличен и ще ходя до друг сервиз или ще го сменят другата седмица.
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: monterei - Петък, 09 Май, 2014, 19:06:10

То се оказа, че шефа е прав - ще си има показване, каране. Не знам как да стане в момента, ама ще се пробвам да стигна на 13.05.

http://www.kamioni.bg/bg/menu/10/post/11529/Roud-shou-na-pylnata-gama-tovarni-avtomobili-Mercedes-Benz-v-Sofiq?page=
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: kron - Петък, 09 Май, 2014, 19:25:49
Ей колега не разбрах от кога го караш тоя камион,ама нов камион и никой да не му обръща внимание че има проблеми не казвам за теб а за началника ти.Според мен нов камион до като е в гаранция за най малкото се ходи в сервиз и е редно да се сменя каквото трябва с ново и до сега за друга марка когато се е наложило е било така.
Заглавие: Re:Re: Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: ivopifeca - Петък, 09 Май, 2014, 19:51:02
Цитат на: Boroman21 - Петък, 09 Май, 2014, 13:28:27
Ей ся го изкарвам от сервиза,  изглежда е имал проблем някакъв защото смениха една камара датчици + 2  сонди.
Доколкото успях да се разбера с един от монтьорите разбрах че отпред на бронята не е работела автоматичната клапа за охлаждне и от това е проблема с темперарурата. Ся ще видя и разхода дали се е поправил като са сменили толкоз много датчици.
Лошата новина е че хладилника ми е тотално за смяна но нямат  наличен и ще ходя до друг сервиз или ще го сменят другата седмица.
Ето,явно е имало проблем по камиона,иначе веднага има изказвания,че не бил каран,както трябва...
Заглавие: Re:
Публикувано от: Boroman21 - Петък, 09 Май, 2014, 23:00:56
Ами возя го от миналия петък,  иначе е на 160хиляди и още продължава да дефектира.
Иначе бенц могат да следят всеки един показател от датчиците и даже всъщност те ме  привикаха в сервиза.
Иначе грешки аз съм заварил само за някоя и друга крушка и за спаднал акомулатор.
Иначе успях да мина около 160 километра след сервиза(национал) и борд компа показа 35.6/100 с 35 т.  тотал ама с коткане не повече от 1100оборота и 70км/ч.
Заглавие: Re:
Публикувано от: monterei - Петък, 09 Май, 2014, 23:52:03
Цитат на: Boroman21 - Петък, 09 Май, 2014, 23:00:56
Ами возя го от миналия петък,  иначе е на 160хиляди и още продължава да дефектира.
Иначе бенц могат да следят всеки един показател от датчиците и даже всъщност те ме  привикаха в сервиза.
Иначе грешки аз съм заварил само за някоя и друга крушка и за спаднал акомулатор.
Иначе успях да мина около 160 километра след сервиза(национал) и борд компа показа 35.6/100 с 35 т.  тотал ама с коткане не повече от 1100оборота и 70км/ч.

Колега, или има нещо с камиона, или ... При мен няма такива разходи. Рядко средния ми разход за месеца е над 29/100. А когато съм с около 30т тотал - 24-25/100.
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: Boroman21 - Неделя, 11 Май, 2014, 13:39:08
Работата се оправи , вчере от Ебензее/Австрия/ до Инголщад/270км само национал/ даде среден разход 27,8 при тотал около 31тона и то със средна скорост 60км/ч.
Явно проблема вече е отстранен и остава само да се доправят и другите дефекти и е пушка дръгела ;)
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: IvanovIvan - Понеделник, 12 Май, 2014, 13:57:54
Това с пробата на новия Актрос беше миналата година и имаше актрос направен като такси ,тази година мисля че няма да има . Но пък иди на Лесново и там можеш да пробваш от Актрос до S класа .
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: Красимир Тодоров - Четвъртък, 01 Януари, 2015, 12:31:19
Аз да си призная тоя новия актрос, дето съм го кръстил Дарт Вейдър, ама изобщо не ми харесва
Във фирмата имаме около 30 такива, карал съм ги почти всичките, само тези от 14 година не съм. 12 и 13 са ни повечко, та съм ги карал...
Имам наблюдения към тях от към 250 000- до към момента повечето гонят 450 000 км.
Държи температура, понеже споменахте за това, при това стабилно.
Ретардер нямат тия нашите, моторна някаква умряла... нищо не става от нея
Разхода обаче е добър, за това са предимно флотилиини камиони.
Шофьорската врата провисва. Предните амортисьори на 5-6 от камионите са заминали.
Карам си го на темпомат и в баирите (е не в много стръмните, когато е невъзможно, но на магистралата)
Тромав колко си иска, дори и с малък товар...
И един ужасно замисляне на кръговите, когато се чуди на коя предавка да вдене и да тръгне.. та накрая удари 2-ра и ми скъсва нервите.
Изключва от скорост и това е добре из надолнищата, но когато го прави на равно направо е досадно.
Като камион го слагам след ДАФ, който по принцип не е камион, а кабина. Мерцедеса и кабина не е, тръска и разсипва кафето например. Винаги го отпивам до половината и тогава се качвам в кабината.
Фаровете са му малко не по моя вкус.
А, представяте ли си, на влекача богето не завива!!! на всички камиони завиват... на мерцедеса не!
Егати що писане за тоя дръгел


Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: Boroman21 - Четвъртък, 01 Януари, 2015, 14:36:20
Двигателят работи на  високи температури /тоя новия дето е редови/ , разхода като го галиш става иначе висок в сравнение  с ТГХ. Кабината е злато  в сравнение с ФХ или ТГХ , добра печка и климатик. За автоматика мога да кажа че е много напред спрямо предишното поколение ноо  пак е години зад Ишифта.

ПП.Има начин за премахването на изключването от скорост и то даже от менюто .
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: Красимир Тодоров - Четвъртък, 01 Януари, 2015, 16:13:01
Как се маха, я кажи, че много ме дразни
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: Boroman21 - Петък, 02 Януари, 2015, 12:55:08
В менюто Fleetboard eco и чрез стрелките търсиш EcoRoll mode ON/OFF . Ако ти поиска парола пробвай "4567" , лошото е че като угасиш двигателя пак трябва да го правиш иначе си е включен. Иначе генерално може да се изключи само в оторизиран сервиз чрез Star .
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: Красимир Тодоров - Петък, 02 Януари, 2015, 14:34:18
Мерси колега, ако на всеки старт трябва да го правя.. заеби..
Днес ми правиха обучение на 64-та регистрация на тия новите акстроси, демек второ тримесечие на 14 година... чистак бърсак. Отивам сутринта на работа и двора пълен със 64-ки, тия от 12-та година изчезнали!
Оказа се, че се налага да сме повече космонавти отколкото шофьори. Набутали са камара глупости в него, например има сателитни данни къде са баири и нанадолнища и демек изключвал от скорост непосредствено преди да изкачи баира за повече икономия... не може да се изключва. Няма ръчни скорости, неможеш да избереш Manual.. има само Ауто, ако щеш!
Също има опция за самопочистване на diesel particle filter, 2-3 режима... обясняваха кога се прави автоматично, кога ръчно, да не го правиш ако има други камиони или нещо което да се запали, че вдигало голяма температура от аспуха...!!!??
И последното, понеже в англия са тъпанари екстра качество, направили въздушните линии да можеш да си ги смениш сам, с една хитра система за заключване от към страната на влекача. В случай че скъсаш маркуч. Бе това не е чак толкова лошо де... Тук много тесно на места и се налага доста често да въртиш на пета и се късат маркучи яко.
Абе с две думи... немам думи
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: Boroman21 - Петък, 02 Януари, 2015, 16:04:08
Щом са от новите и имат тая  щуротия с 3д терена няма изключване /предполагам де / . Този дето го карах аз беше 2013 април или май месец но нямаше такива глупости . Лошото е че фирмата се отказа от Мерцедес и вече набляга на МАН и то от Полша :-X
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: SEMPER - Петък, 02 Януари, 2015, 17:26:39
Че какво му е лошота на МАН.

Единствено, че обикновено по таблото свети и мига като дискотека,  ;D ;D  Създава празнична атмосфера ,така да се каже.


В Полша какви точно модели сглобяват ?
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: LKW - Петък, 02 Януари, 2015, 19:58:17
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Ш ма УБИЙТЕ ОТ ;D ;D ;D ;D ;D.
Я съм одил у Великобританията два пати , екскурзионно.Единио пак минаме през Дартфорд кросинг , а другио минаме по Талар брич кросинг (разбрах те  ме наЛи).Еййй големи ора са това енглечанете.И мостевете им мостеве и тунеле те им тунеле.Я до тогава бех правил само кросинг през Витиня и Люлинския тунел , а и надлезо на Надежда съм го врътел , рендабалдо де.И много убави джанкшани има ората.Слезеш на некой джанкшан от моторвайса и оп рендабаут.Та кога съм одил там на острово съм видел и камионе едни такива шареНи Волва , Рена и най интересното беше , че само пръвио мост завива , а другите мостеве цъ.Нещо да са дефектни ли???.А и у немачко съм одил неколко пати.Та единио пат (скоро те сега миналио месец) се бех загубил малко (на ГПиеСо му паднааа тоците) и гледам една голема сграда , а пред нея много ора на купче с колтуми (та викам си и тея са се затрили кат мене , чекай да ги питам ).Та питам ги аз , а те ми викат "Гросе проблем" и ми сочат един Актрос.Еконами ражиму бил проблем , и се ядосват ,че и на новио са турили такова нещо.Сателито бил проблем.Кво че прават ората незнам.А па я им викам ,ААА и проблем Cab амортисиор (съсъсъ) , а па те ми вика Никс проблем , проблем драйвар.А тия нови Манове дето ги сделят в полску републику да не викат "курва" като дадеш на контакт та ги не харесвате.
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: Красимир Тодоров - Петък, 02 Януари, 2015, 23:01:20
Това EcoRoll mode ON/OFF изобщо не ми е активно.
излиза ми от бутона, обаче няма опция да се изключи.
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: LKW - Петък, 02 Януари, 2015, 23:58:58
Има хора дето са си за камиони с патерицата и това си е , само незнам да ли им знаят скоростите.
Принципно за да е измислен еко рол или еконами режим значи предполага се , че е измислен за икономия измислен е от умни хора , НО .

Принципно тоя актрос мп4 (май така му се викаше) , трябва на волана от дясно да има едно лосче с малка "врътка" и копче.Подобно на лосчето на оптикруиз на най ГуЛемия кАМИОН Сканиа.Само че на Актроса му се вика паларшифт 3.Та на това копче пише А > М >>  и с него се сменят режимите.Автоматичен (еконами) еко рол действа.Автоматичен (палар) еко ролл не действа.Автоматичен (стандарт) еко рол действа.И механичен (мануел).
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: monterei - Понеделник, 05 Януари, 2015, 18:53:42
Братко, новите ви Актроси са поръчани от вашия чорбаджия със стандартно включен ЕСО mode. Не може да го изключиш. Камионите би трябвало да са ограничени на 85км/ч и нямаш ръчен режим за превключване на скоростите. Така поръчват флотите. Искат само да въртиме геврека. Това, което следи топографията се казва PPC. И е най-точната система от всичките възможни.
Кутията е подобна на Волвото - и двете си имат предимства и недостатъци.
Защо не ти завива оста - питай чорбаджи Джон защо ги е поръчал така.

Карай си го със здраве.
Заглавие: Re:Новият Актрос пред Баумакс
Публикувано от: Красимир Тодоров - Вторник, 06 Януари, 2015, 12:28:31
Цитат на: monterei - Понеделник, 05 Януари, 2015, 18:53:42
Братко, новите ви Актроси са поръчани от вашия чорбаджия със стандартно включен ЕСО mode. Не може да го изключиш. Камионите би трябвало да са ограничени на 85км/ч и нямаш ръчен режим за превключване на скоростите. Така поръчват флотите. Искат само да въртиме геврека. Това, което следи топографията се казва PPC. И е най-точната система от всичките възможни.
Кутията е подобна на Волвото - и двете си имат предимства и недостатъци.
Защо не ти завива оста - питай чорбаджи Джон защо ги е поръчал така.

Карай си го със здраве.
Така де, то това е ясно, кво плащаш това караш. Въпроса е, че просто създава лошо впечатление впоследствие. Някои неща би трябвало да не можеш да ги откажеш, като например завиващо боге на влекач.
Както и да е, ще ги видиме тия системи и пак ще ви пиша за впечатленията ми..