Здравейте колеги от няколко дни камиона ми Ивеко Евростар 190ЛД43 ми прави проблем докато си върви и започва да падат обороти след като го изфорсирам вади бял пушек
Цитат на: dimitar_mitrev - Вторник, 01 Юли, 2014, 13:55:41
Здравейте колеги от няколко дни камиона ми Ивеко Евростар 190ЛД43 ми прави проблем докато си върви и започва да падат обороти след като го изфорсирам вади бял пушек
Иска диагностика.Имах такъв проблем.Какво ли не сменихме,защото губеше мощност.Накрая сменихме двигателя.Дано при теб е друго.Успех!
....... вярно ли някой сменя двигателя за такъв проблем? На моята кола също й падат оборотите понякога..... да сменям ли двигателя? :D
Цитат на: LightOff - Сряда, 02 Юли, 2014, 23:18:57
....... вярно ли някой сменя двигателя за такъв проблем? На моята кола също й падат оборотите понякога..... да сменям ли двигателя? :D
Питай патило ???
Леле мале..."смени двигателя".Ми най лесно е да смени камиона направо :)Обороти може да падат поради хиляди причини,тва не значи че трябва да сменя мотора направо.
Цитат на: ivopifeca - Четвъртък, 03 Юли, 2014, 19:27:03
Леле мале..."смени двигателя".Ми най лесно е да смени камиона направо :)Обороти може да падат поради хиляди причини,тва не значи че трябва да сменя мотора направо.
Дано не се стигне дотам.ИСКА ДИАГНОСТИКА КОЛЕГА! 8)
Цитат на: batalov80 - Петък, 04 Юли, 2014, 02:42:26
Дано не се стигне дотам.ИСКА ДИАГНОСТИКА КОЛЕГА! 8)
Последно?Да сменя ли мотора,или диагностика.Или диагностиката е, като смени двигателя...Аааа ,или диагностиката ще отчете грешка-трябва нов мотор ???Абе друже дай още диагнози,ама да са от сърце.
Цитат на: dimitar_mitrev - Вторник, 01 Юли, 2014, 13:55:41
Здравейте колеги от няколко дни камиона ми Ивеко Евростар 190ЛД43 ми прави проблем докато си върви и започва да падат обороти след като го изфорсирам вади бял пушек
И какво излезе?
Колега имахме подобен проблем. Смени си горивните филтри, цедката на инжектора :) Хубаво е да се свали и сондата и отдолу да се постави мрежа от комарник. Върши перфектна работа. Дано съм помогнал :)
.... предварително да кажа, че не знам почти нищо, новобранец съм, но и аз да се изкажа.
Този гаден инжектор на Ивекото, който е от дясната страна, съм виждал как го натискат някой шофьори и става твърд като камък и пак същото. А тя работата е, дано не бъркам, развива се един винт мисля, на самия инжектор и като натиснеш да помопаш, изхвърля излишния въздух от системата. Прави се докато започне да изхвърля гориво.
Не съм сигурен какво става, но като караш на ниски обороти, камиона що годе е ОК, но като се форсира, падат оборотите, започва да заглъхва камиона и мотора спира. Или има въздух, или горивото идва някяк си много при форсирането и "задавя" мотора!
.... какъв съм майстор, а!? :D
По-скоро горивото идва малко и от това заглъхва мотора.
Почни от резервоара.Тръбите вътре нямат цедка! Подкачващата помпа се намира до него. Лесно можеш да разбереш дали е подкачващата помпа, като я изолираш и вържеш входящия с изходящия маркуч. Въртиш на стартер докато не запали и не заработи устойчиво. Ако си се форсира както трябва е от нея и ще трябва да я смениш. Обикновено там е проблема.