Здравейте колеги.
Наскоро се сдобих с едно Атего 1229 и имам намерение да му закача ремарке до 11т.
Ще имам ли проблем с него ? Няма ли да му дойде много тежко ?
Не мога да намеря информация за това, колко е оптималното тегло, евентуално на едно ремарке, за такава композиция.
Има ли изобщо такава информация от производителя ?
Благодаря предварително за отговорите !
На Евро-табелата има допустима маса на състав. Също в талона графа F.3, като извадиш допустимата маса на камиона (12 тона) се получава разрешената, което може да е различно от оптималната.
Сега видях, че е 28 тона обща маса.
А каква, според вас, е оптималната ?
Цитат на: Greenss - Петък, 30 Януари, 2015, 16:36:36
Сега видях, че е 28 тона обща маса.
А каква, според вас, е оптималната ?
Ми за 290 коня ,освен лек и обемен товар друго не става ! Значи макс. 18-20 тона обща маса ::) и пак ще образуваш колони след теб !
godji , само ще ти припомня, че само преди двадесет години стандартните влекачи бяха по триста и няколко коня ;)
Цитат на: SEMPER - Петък, 30 Януари, 2015, 20:55:34
godji , само ще ти припомня, че само преди двадесет години стандартните влекачи бяха по триста и няколко коня ;)
ЗИЛ 130 е 130коньеве,па сеца буре с цемент 10 и кусур тона,ма не помним да беше хвърковат,
Цитат на: Greenss - Петък, 30 Януари, 2015, 14:47:54
Здравейте колеги.
Наскоро се сдобих с едно Атего 1229 и имам намерение да му закача ремарке до 11т.
Ще имам ли проблем с него ? Няма ли да му дойде много тежко ?
Не мога да намеря информация за това, колко е оптималното тегло, евентуално на едно ремарке, за такава композиция.
Има ли изобщо такава информация от производителя ?
Благодаря предварително за отговорите !
Ако скоростите имат тъй наречените половинки и композиция и товар са ти в рамките около 20 т. общо ,мисля,че нямаш грижи.
Цитат на: SEMPER - Петък, 30 Януари, 2015, 20:55:34
godji , само ще ти припомня, че само преди двадесет години стандартните влекачи бяха по триста и няколко коня ;)
Съгласен съм ! Но с каква скорост се движеха и какъв беше автопарка и трафика в БГ преди 20 години :) !? Аз съм карал 270 коня МАН 2 с обща маса около 28 тона и си е мъка , да не казвам че постоянно си ме сърбеше задника :) - колите се чудят откъде да ме заобикалят , камионите искат да ме прескачат !Няма да ти разправям че 1117 не иска и празно да върви като му закачиш хенгера :) при спиране ти се :'( Абе кара се , но не е приятно. Затова според мен тара около 11,12 тона и макс. 6 ,7 тона товар си е оптималната маса за това Атего !Да не говорим че най-добре е да си фърка соло , щото ще ти гори колкото Актрос , пък баткото ще може и нещо по-тежко да повози ако се наложи ;)
Благодаря ви много за отговорите !
Май ще си перка соло .. направи вече 2 товара в Германия вътрешно и мисля, че връзва доста добра цена и няма нужда от ремарке.
А разход от 20л./100 добър ли е ?
Атегото е 2012 г. на 100000км
Атегото хладилно ли е или бордово , разхода вътрешно в Германия ли е ,пълно ли е било(на тонаж)?
Атегото е бордово, вътрешно Германия, със средна обща маса - 10-11 тона.
А от България до Германия даде разход 19.
Идеално му е , по-малко за 290 к.с. няма , щом ти излиза аритметиката ,всичко е наред :)
Успех!
Да, така е, доволен съм.
Последен въпрос - скоро може да ми се наложи да взимам 2ро.
По-оптимален ли е 240-коньовия вариант, предвид, че ще си е соло отново (12т) ?
Или дори по-малък двигател ?
Колегата нещо се фука, че прави каботаж в Германия, но камиона е с български номера/ако съм те разбрал/. Ако е така просто не знаеш какви глоби те чакат.
Цитат на: Monster - Сряда, 11 Февруари, 2015, 12:33:24
Колегата нещо се фука, че прави каботаж в Германия, но камиона е с български номера/ако съм те разбрал/. Ако е така просто не знаеш какви глоби те чакат.
Темата за каботажите май вече е обсъждана, а и в Интернет има доста информация по нея.
http://www.driver-bg.eu/index.php?action=printpage;topic=2060.0
Хаха ... фука, нямам думи ... Не разбирам, как може даден човек да се "фука" от анонимен профил в някакъв си форум ?
Не виждам какво може да се постигне с това :D ... За теб, ако това е практика, за други хора- не е ! И каботажът е позволен, да !
Много българи се насочиха натам, именно заради това. Препоръчвам ти да пробваш :)
А ако имаш отговор по темата- Моля, сподели.