Откакто сложих газ на Алфата ми придтрпва на газ,само когато загрее,на бензин е перфектна.Кабели,свещи,капачка,палец,са сменени преди няколко месеца ???Възможно ли е,нещо от тях да е сдало багажа,казаха ми за свещите...Дензо са и от преди няколко месеца.
Цитат на: ivopifeca - Неделя, 05 Април, 2015, 16:42:49
Откакто сложих газ на Алфата ми придтрпва на газ,само когато загрее,на бензин е перфектна.Кабели,свещи,капачка,палец,са сменени преди няколко месеца ???Възможно ли е,нещо от тях да е сдало багажа,казаха ми за свещите...Дензо са и от преди няколко месеца.
Каква марка е АГУ-то, какъв тип е с "плочка" за моноинжекцион или с отделни дюзи и комп? Питам защото май твоята Алфа е с "пълна инжекция'(многоточков инжекцион) .
Иво, като развиеш свещите виж как е електрода(т.е с каква форма е, цилиндрична-като нов или с конусовидна форма т.е по износен) . Виж колко мм е луфта м/у централния електрод и електрода за "маса" .
А ми ако те съмняват кабелите запали мотора късно вечер т.е когато е се стъмнило и да няма улично осветление по край теб и виж да ли някой кабел не "пресветва" в тъмнината. А за капачката и палеца сваляш и проверяваш визуално, ако пазиш старите и и ти се занимава започваш да пробваш и да видиш да ли има някаква разлика със старите части, разбира се да са що годе читави.
Макар, че "газаджиите " по някога правят едни "хитрини"- като обръщат тръбата на засмуквания свеж въздух навътре към мотора и тогава двг-то като загрее засмуква топъл въздух и при топъл мотор, колата става мудна. Това газаджиите го правят за да могат да регулират оборотите на празен ход при движение с висока скорост т.е колата да не гасне като превключваш от 4-та на 5-та предавка.
Цицио, трябва да отвиеш малко кранчето, бедна е сместа.
Мерси...днес карах и работеше перфектно и изведнъж започна да притриса...откачах кабелите един по един при радещ двигател,оказа се че на 3-ти,като го откача няма разлика,смених свещи,имах нови в жабката същото,възможно ли е да е кабел?....Същия го откачих и откъм дис.капачка и прескачаше искра...може ли да е палец?Колата е АЛФА РОМЕО 75 серия 116 с двата двойни карбуратори Делорто.
Цитат на: ivopifeca - Петък, 08 Май, 2015, 23:51:50
Мерси...днес карах и работеше перфектно и изведнъж започна да притриса...откачах кабелите един по един при радещ двигател,оказа се че на 3-ти,като го откача няма разлика,смених свещи,имах нови в жабката същото,възможно ли е да е кабел?....Същия го откачих и откъм дис.капачка и прескачаше искра...може ли да е палец?Колата е АЛФА РОМЕО 75 серия 116 с двата двойни карбуратори Делорто.
Ами смени, местата на кабелите примерно 2-ри сложи на 3-ти и виж дали проблема пак ще остане в 3-ти.
За палеца не ми се вярва да е той, защото ако беше той щеше да се менят не работещите цилиндри, по е възможно да е капачката.
Аз си мислех, че твоята Алфа е инжекция ;) , пък тя каква била. По принцип тези Делорто са си сложна технология поне за мен, все пак първите 75-ци са съвсем малко по- малки от мен на възраст :D .До колкото знам Делорто имат хиляда серии които се слагат на Алфа и трябва да се пипат и настройват от грамотни хора, не е като да сложиш на Жигула 1200, карбуратор на Лада 5-тица ;D ;D ;D .
Изненада!Днес я карам цял ден и няма никви проблеми ???Все пак си поръчах нови кабели...колата е с газова,Емо.Все още работи и перфектно на бензин.
Цитат на: emilpopoff - Събота, 09 Май, 2015, 01:37:40
Ами смени, местата на кабелите примерно 2-ри сложи на 3-ти и виж дали проблема пак ще остане в 3-ти.
За палеца не ми се вярва да е той, защото ако беше той щеше да се менят не работещите цилиндри, по е възможно да е капачката.
Аз си мислех, че твоята Алфа е инжекция ;) , пък тя каква била. По принцип тези Делорто са си сложна технология поне за мен, все пак първите 75-ци са съвсем малко по- малки от мен на възраст :D .До колкото знам Делорто имат хиляда серии които се слагат на Алфа и трябва да се пипат и настройват от грамотни хора, не е като да сложиш на Жигула 1200, карбуратор на Лада 5-тица ;D ;D ;D .
Прав си за карбураторите..но ако не са пипани,и колата се кара редовно на бензин,няма да има проблем с тях.А при карбураторните Алфи има един специфичен звук при ускорение,който липсва при инжекциите ;)Отпред е на торсиони,имат си и гресьорки :)Супер здрави автомобили!
Иво- торсионите какво общо имат с карбуратора.Напъни се малко и ще разбереш кое къде стои и какво върши,не се прехласвай новите техники оставиха доста народ гладен-горивото трябва да се докара до момент на работа да му дадеш шанс да пламне в точния момент на точния цилиндър,какво е захранването на двигателя, 2 карбуратора на 4 цилиндъра-1-ви карбуратор захранва 1 и 3 цилиндър 2 дава гориво на 2 и 4 имаш проблем от качество и количество на гориво,сгъстяване в горивна камера,трудни за докарване до нормална работа и понеже си алфист ще и търсим мъката,газта ми е малко зор но с италианския диалект се справяме ще търсим помощ от извора все пак до скоро бяха на въоръжение тук.
Алфа Ромео и газ са несъвместими... Все едно да сложиш газ на Ferrari. ;D ;D ;D
А Алфата си е Ferrari за бедни. Кола за удоволствие и адреналин. На моята откакто и махнах газовия инжекцион с който си дойде от Италия - стана като нова. А когато искам евтин транспорт се качвам на колелото ;)
Сложих газ,откакто подарих Кромата на сестрами-като взе книжка.Работя на 15 км от нас,и няма как...а тия коли трябва да се карат,на бензин нема как да стане :)
Цитат на: m@n - Понеделник, 11 Май, 2015, 14:04:03
Алфа Ромео и газ са несъвместими... Все едно да сложиш газ на Ferrari. ;D ;D ;D
А Алфата си е Ferrari за бедни. Кола за удоволствие и адреналин. На моята откакто и махнах газовия инжекцион с който си дойде от Италия - стана като нова. А когато искам евтин транспорт се качвам на колелото ;)
Аз пък съм на другия принцип ако мога ще сложа газ на всичко, макарче от 7-8 години карам само печки, точно поради някои мой скрупули ;D ;D ;D . (Разни хора, разни идеали ;) :D :D :D )
А между другото едно време Енцо Ферари е плакал като малко дете когато е победил за пръв път в автомобилно състезание автомобил на Алфа, затова, че не винаги Алфа е била алтернатива за бюджетна спортна кола ;) :) .
Иво не се съмнявам, че твоята Алфа върви на бензин ;) , просто исках да ти кажа(напиша), че тези карбуратори Делрото се пипат само от грамотни хора. Аз лично за себе си не бих докоснал такова нещо, макарче съм си разглобявал гнп-то и в последствие на следващата кола нафтовата помпа на комънрейла ( и все още си я карам ;D ;D )
Как да му обесня на колегата Ман,че Алфата е била много преди Ферари...че първите две състезания във Ф1 са спечелени от Алфа.А настройките на карбураторите нямат нищо общо с газовата,мойта си работи добре на бензин,настройки са необходими само ,ако някой голфаджийски майстор е въртял по карбураторите,не ги ли пипаш няма ядове.Единствено гумените фланци ако са нацепени трябва да се подменят,без да ги настройваш ;)
Цитат на: ivopifeca - Четвъртък, 14 Май, 2015, 20:02:13
Как да му обесня на колегата Ман,че Алфата е била много преди Ферари...че първите две състезания във Ф1 са спечелени от Алфа....
Не е нужно да ми обясняваш. Знам историята на Алфа и точно това казвам - Алфа си е спортна кола и не и приляга газова уредба. Още в началото на своето съществуване, Алфа Ромео е произвеждала коли, заемащи призови места в спортните състезания и съхранила водещите си позиции в тази област до 1933 г. когато била национализирана. След Втората световна война, освен с производството на скъпи спортни автомобили фирмата започнала и производство на коли за масовия потребител. Моделът Alfa Romeo 6 C 1750 Gran Sport неведнъж е побеждавал в различни състезания. Например през 1930 г. в състезанието "Миле миля" тази кола заела първо място, развивайки средна скорост от над 100 км/ч. Нито един друг автомобил преди това не успял да достигне такава средна скорост. Мощността на двигателя била около 100 к.с.
ALFA_ROMEO_6C_1750_GS (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f8/ALFA_ROMEO_6C_1750_GS.jpg)
Цитат на: ivopifeca - Четвъртък, 14 Май, 2015, 20:02:13
А настройките на карбураторите нямат нищо общо с газовата,мойта си работи добре на бензин,настройки са необходими само ,ако някой голфаджийски майстор е въртял по карбураторите,не ги ли пипаш няма ядове.Единствено гумените фланци ако са нацепени трябва да се подменят,без да ги настройваш ;)
Макар и да се занимавам 99.9 % само с печки са ми ясни съвсем малко тези old school горивни с-теми :D , до толкова, че да не пипам(гумения фланец(тампон) е ясен даже последно сменях такъв точно на Голфа на нашите ;D ) едно време при първата ми кола(ВАЗ 2101) Жига 1200 съм си играл с карбуратори но бях последна година в гимназията :D и имаше до мен много грамотен и опитен мой близък, но това си бяха все пак доста по елементарни неща ;) . Макарче един комънрейл 1-во поколение да не говорим за 2-ро или 3-то е 100 пъти по-сложен, но ако нямаш желание да се научиш, двойните или 3-ни карбуратори си остават сложно нещо. ;)