Здравейте, търся колега с когото да закупим и управляваме влекач вътрешно в Европа, разполагам с осигурена работа на влекача, минимум 17хил. км при двойна езда, 10хил. при единична,всички документи за шофьор без АДР+ свиделство за професионална компетентност за ръководител транспортна дейност и заверено копие за международен лиценз. За повече подробности пишете или се обадете. моля за сериозни предложения телефон 0885 300 181
Свидетелството за професионална компетентност ръководител транспортна дейност и завереното копие налични !!!
Не бързай да скачаш в тигана,,,,,, кажи към коя спедиция мислиш да ги правиш тези 17 000 километра да ти кажа дали ще ти излязат сметките,,,,,,,,,,,,,
Датски спедиции
Сигурно имаш познати, които имат камиони към датски спедиции,,,,,, поразпитай ги в последните 5 години дали някой от камионите им е направил повече от 7000 км на месец,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Aко са групажи трудна работа....на единични се прават ама там па винаги е тежко.....
Аз пробвах в датска спедиция и за 3 месеца общо не можах да направя 17000 км,,,,,, Пич, помисли хубаво преди да скочиш в тигана !!!!! А и с ортак,,,,, еле пък ако и двамата сте в камиона,,,,,, не ми се мисли,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Има едно нещо, което се е доказало с времето:
Ние българите за орташка работа ....Не ставаме....
Работа има, камионите се движат на релации единична езда Дания-Германия-Франция , при двойна езда Дания-Франция-Испания, да орташката работа и кучетата не я ядяли но ортак се става поради липса на финанси или липса на работа за влагането им
Датските спедиции от година може би са коректни.... трудно се правят 10 000 км. особенно ако се пътува само Скандинавия, но тези които ходят до Англия и Германия ги правят! И ортак само ако се познавате горе/долу но пак има голяма вероятност да се скарате ;D ;D ;D Даже ще е по-добре ако камиона закупят двама но го кара само единия ;) ;D :D
Коректна спедиция ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Всяка спедиция към която се хванеш те иска силно наведен и хванал се здраво за палците на краката като много малко от тях се сещат да ти мацнат по малко вазелинче да не те боли каквито са Валтер примерно ама повечето ти викат ако те боли гребни си от лафета малко грес и спирай да ревеш,,,,,,,,,,,,,, в най-гоУемата работа датска спедиция DSV разтоварвам в Сряда и чак във Вторник ми дават адрес за товарене на следващият ден ,,,,, точно една седмица кибичене през която им рева, че ме боли а те ми викат ами и грес няма,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, та пич пак си помисли хубаво дали да скачаш в тигана и ако го направиш по-добре тегли от Банката, отколкото да се хващаш с ортак,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
След три месеца заедно, първи приятели в Бетц караха с картон по среда на кабината . Орташки камион който го кара само единия пък означава непрекъснати обвинения в............изневяра.Прав е по добре банка!
Банка или по-добре да вземеш камион на лизинг :) :) :) Доста автокъщи предлагат собствен лизинг :) :) :) Иначе Иво както навсякъде има такива които са добре..... знам няколко фирми дето имат чисто нови камиони и влачат ремаркета на DSV, а и на HCS също ;D ;) :) Но те работят с фирмите от поне 5-6 години :) Така че няма как да си новак и да ти е много добре, натрупва се опит и се доказваш ;D 8) ;D
Банките трудно дават пари в днешно време за съжаление, а аз искам да се лизингова като се върнат по-голяма част от парите при мен и ги оставя за първоначално погасяване на кредита а и някой лев за непредвидени ситуации, ремонти и тем-подобни. А вземането на камион от България........ малък избор, големи таралясници-милионници, купил съм два влекача от Германия на друг човек (използваше ме като преводач) няма нищо общо нито цените нито километрите с тук