Здравейте колеги,
Имам проблем с камиона който вкарах преди година от Австрия, още тогава като се прибирах с него наход от Австрия,в Унгария изгасня без причина и останах цяла нощ на пътя в Мако. На следващия ден дойде човек от Сегет Волво и го запали със старт газ.
Вчера пак е направил същото нещо на моя служител като преди това е работил цяла година безотказно.
Отвихме дюзите за да видим дали помпата хвърля гориво и се оказа че подава гориво.
Моля за съвет от човек който се е сблъсквал с подобен проблем.
Благодаря предварително!
Лек ден :)
Вие сте си направо диагностичен стенд... Може да е от много неща, не сме врачки. Бих ти препоръчал да го закараш някъде да го погледнат щото иначе няма да стане. От бушон, през инжектор, през въздух, авансатор, ГНП, контактен ключ, кабели, каквото се сетиш.
Цитат на: loshdancho - Събота, 03 Октомври, 2015, 19:57:46
Вие сте си направо диагностичен стенд... Може да е от много неща, не сме врачки. Бих ти препоръчал да го закараш някъде да го погледнат щото иначе няма да стане. От бушон, през инжектор, през въздух, авансатор, ГНП, контактен ключ, кабели, каквото се сетиш.
Да,аз съм брал ядове с един ФХ,заради инжектор,некъв бушон там ли незная точно,както казва...
Ами и аз нямам идея от къде да почна, помпата вече е проверена и е ок. Сега се насочваме към ел. инсталацията. Както всички казват- "На този двигател нищичко не може да му се случи" ама не е баш така явно. Ако можете да препоръчате майстор или сервиз в северна България, който не да се учи на камиона а да го направи.
Аз ако знаех от какво е нямаше да питам по форуми, ми да съм го сменил и да съм забравил.
Все пак ми е първото Волво
Благодаря за отговорите!
Успешен ден
Виж все пак и инжектора...възможно е да ти "пада"нафтата-въздух....
Колега,така като казваш инжектор се сетих, че човека в Мако който го запали ми препоръча да прегледаме някакъв къс вал или клапан в инжектора!
Има ли такъв чарк там, питах няколко човека в България и те казаха че не са чували да има такова нещо при FL10
Без да съм наясно много с тези работи,мисля ,че е недостиг на нафта,въздух в системата,пада ти горивото,но може и да бъркам...барахте ли сондите от резервоара също...горивопроводите...
От движение ли гасне ,или е трудно да го запалите,след,като е угасено?
Не пали след като е изгасено. Топлъл двигател и върти яко, обаче не пали. Бил е на фарове когато е станало последния път и като е спрял фаровете и е пробвал е запалил, което ме навежда да мисълта, че е по ел.инсталацията нещо.
Я пробвай,като го оставите загасен,преди да запалите да подкачите на инжектора с помпане,и да не забравите да е на контакт ,докато помпате.
Има ли възможност на този стар модел да му се прави диагностика на компютър?
Препоръчаха ми майстор в Гара Яна, дано да се справи с откриването на проблема, че вече ми писна от тези глупости.
Карал съм ФЛ от 95-6 год трудно дори във волво се свързаха с компа, стоя 3дни на системи.
В таблото при мен имаше една лампа и мигаше (кодовете на грешки). ама беше по-ново за твоето нямам представа.
А в Гара Яна ще ти свърши работа човека ако е по горивната система, дизелджия е и само това прави, добър е. Но по електроника и кабели не съм чул да пипа...