Форум на българските шофьори

Леки автомобили => Renault, Peugeot, Citroen => Темата е започната от: Бриги Магнито - Четвъртък, 30 Юни, 2016, 19:05:49

Заглавие: Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: Бриги Магнито - Четвъртък, 30 Юни, 2016, 19:05:49
Я мъцнете нечо за тез френски технологии,че се сдобих с една.
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: Димитър Гебшеменов - Четвъртък, 30 Юни, 2016, 19:49:53
Моята е ситроен ксара пикасо 2.0 хди. От двигателя съм предоволен-пъргав и икономичен. Казанлък-гоце делчев-казанлък-620 км-33 литра. 4 човека. Не е капризен към нафта. Торсионите отзад няма да ти направят проблеми, ако не я товариш. Ремонт на предница-сравнително нормални цени. С климатроника внимаваи-гаси го преди да палиш. Ако имаш въпроси се чуствай свободен да ми се обадиш 0898749816
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: hgv_driver - Четвъртък, 30 Юни, 2016, 20:28:57
Цитат на: Бриги Магнито - Четвъртък, 30 Юни, 2016, 19:05:49
Я мъцнете нечо за тез френски технологии,че се сдобих с една.

Съчувствам ти. Не си ли чувал правилото за трите "Ф". Купуваш си някаква запазена кола без Фиат, Форд и всички Френски.
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: Димитър Гебшеменов - Четвъртък, 30 Юни, 2016, 20:47:57
Цитат на: hgv_driver - Четвъртък, 30 Юни, 2016, 20:28:57
Съчувствам ти. Не си ли чувал правилото за трите "Ф". Купуваш си някаква запазена кола без Фиат, Форд и всички Френски.
хахаха-и аз ти съчувствам.изключая ДТИ двигателя(просто не става за българската нафта)-2.0ХДИ двигателя е наи-надеждният правен от 1999-та до 2006-7 ма.ксарата си има и возия и двигателя е перфектен.карам я вече 3-та година-никакъв проблем.
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: Бриги Магнито - Четвъртък, 30 Юни, 2016, 20:55:37
Баце от вървежо съм поече от доволен.
Спира,устойчива е,комфорт си е вътре.
Мен ме притесняват ел.джаджите,копчетии и кабели.
Има ли нужда а си дирим голем пожарогасител или ко?
Мани го туй Баце Хгв дтайверо,он не знае що е френски шарм и бързина.
При 150-180 сигур,че му изпаднат буталата,ма било немско
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: ivopifeca - Четвъртък, 30 Юни, 2016, 21:25:41
Цитат на: hgv_driver - Четвъртък, 30 Юни, 2016, 20:28:57
Съчувствам ти. Не си ли чувал правилото за трите "Ф". Купуваш си някаква запазена кола без Фиат, Форд и всички Френски.
ела да ми видиш кромата 91на кви км е,дизел,бате
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: Димитър Гебшеменов - Четвъртък, 30 Юни, 2016, 22:57:59
Цитат на: Бриги Магнито - Четвъртък, 30 Юни, 2016, 20:55:37
Баце от вървежо съм поече от доволен.
Спира,устойчива е,комфорт си е вътре.
Мен ме притесняват ел.джаджите,копчетии и кабели.
Има ли нужда а си дирим голем пожарогасител или ко?
Мани го туй Баце Хгв дтайверо,он не знае що е френски шарм и бързина.
При 150-180 сигур,че му изпаднат буталата,ма било немско
внимаваи с климатроника.винаги го спираи преди палене.това е единственият проблем които ми е направила досега.моита е и с печка-предоволен съм.
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: gazibarev - Четвъртък, 30 Юни, 2016, 23:57:42
Що е дизел комън рейл френски и италиански нямат равни. Търкалям едно стило 1.9 Jtd вече 4та година. Йок проблеми.  Имам приятел със същия ситроен като посочения.  Само климатроника му правеше някакви магарии с клапите.  Това знам.  Иначе двигателя е чук.
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: динко - Четвъртък, 30 Юни, 2016, 23:58:33
Те и Фолксвагините нещо са към тройката-Ф-,не се притеснявайте за френските коли-развалят се колкото и останалите дъртофелници.
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: hgv_driver - Петък, 01 Юли, 2016, 07:14:23
Цитат на: Бриги Магнито - Четвъртък, 30 Юни, 2016, 20:55:37
Мани го туй Баце Хгв дтайверо,он не знае що е френски шарм и бързина.
При 150-180 сигур,че му изпаднат буталата,ма било немско

Хич не ги знам, баце. Тази кола която карам в момента (да не и правя реклама) ми е десетата в тоя живот. Имал съм две френски... мъка голяма. А и една служебна френска съм карал. Там не е за разправяне. Кой квото и да ти говори, само погледни цените, колко струва една 10 годишна немска, японска кола и колко струва една 10 годишна френска от един и същи клас.
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: rider777 - Петък, 01 Юли, 2016, 07:31:15
На мен па ми чудно защо една С6 на еднакви години с S класа струва повече,,,,,,
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: Petroff - Петък, 01 Юли, 2016, 07:48:48
Колега,от седем години карам Ксара Пикасо 2000 хди и съм много доволен.Разхода и е между 4,7 и 5,5,вози и си върви  прилично,частите са на цени като на повечето стари кенефи.Широка , много удобна и функционална е.Единствения сериозен ремонт досега бе на торсиона,но минах евтино.Мотора е с Бош електроника,за която съм чувал че е по-добра от Сименс.Отново бих си купил Ситроен,ама  напоследък се заглеждам по Рекстон че е по голям и си е джип.
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: Бриги Магнито - Петък, 01 Юли, 2016, 08:16:03
М да,че падне съскане начи.Мерси Бацета за отзивите.
На Бацетата с немските возила ке мъцнем,Бацета ке трее ми поосвободите левата лента,че туй мойто борче и понавърва малкочка.
Па мани другото ами и не пуши грам
Заглавие: Re:
Публикувано от: Boroman21 - Петък, 01 Юли, 2016, 09:20:05
Тва щот си му сложил "магнита" ли върви ;) ;) ;)
Верно гледай да изключваш климатика кат спираш че после като запалиш има навика да блокира компресора.
И  за инфо може да кажа че ксарта вози по-меко от шкода супурб 2013г.



Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: Димитър Гебшеменов - Петък, 01 Юли, 2016, 09:31:23
Ако ти се появи австрииска нафта..вземаи и не се чуди...става огън.не можеш я позна.
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: Бриги Магнито - Петък, 01 Юли, 2016, 09:32:58
Излови ме Баце,я не намагнитим ли не моем.
Даж са обмислям и перденца плюшени на ресни да й кроим,да не видат кой ги изпреварва.
Цитат на: Димитър Гебшеменов - Петък, 01 Юли, 2016, 09:31:23
Ако ти се появи австрииска нафта..вземаи и не се чуди...става огън.не можеш я позна.
Е го и допинго научих.
Направо не знам де ,че се приземявам
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: Amateur - Петък, 01 Юли, 2016, 10:06:09
Сложи на сутиена и една табелка Бриги Магнито/Бичкията .  ;)
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: Бриги Магнито - Петък, 01 Юли, 2016, 10:16:59
Цитат на: Amateur - Петък, 01 Юли, 2016, 10:06:09
Сложи на сутиена и една табелка Бриги Магнито/Бичкията .  ;)
Оу мани Баце,че комплексирам и докарам до отчаяние сичко живо по пъто.
Не мой ,че им се утрепа самочувствието и нема а има пациенти де да ги оперирам.
По каталог,тая табела е едно 100 коня отгоре
Заглавие: Re:
Публикувано от: hgv_driver - Петък, 01 Юли, 2016, 11:22:06
Цитат на: Boroman21 - Петък, 01 Юли, 2016, 09:20:05
Тва щот си му сложил "магнита" ли върви ;) ;) ;)
Верно гледай да изключваш климатика кат спираш че после като запалиш има навика да блокира компресора.
И  за инфо може да кажа че ксарта вози по-меко от шкода супурб 2013г.


Ай да се замислим що върви по-меко? Може би окачването му е малко по-сложно. Кат влезеш баце в сервизо да ти сменят всичко по окачването, висящи лагери, торсиони и всякви изгъзици, ми се обади да мъцнеш колко ти е излязло. Райдер, C6 не е лошо, но да го караш по европейски пътища, не по софийските трамвайни линии или по северозапада.
Заглавие: Re:
Публикувано от: ivopifeca - Петък, 01 Юли, 2016, 20:15:41
Цитат на: hgv_driver - Петък, 01 Юли, 2016, 11:22:06
Ай да се замислим що върви по-меко? Може би окачването му е малко по-сложно. Кат влезеш баце в сервизо да ти сменят всичко по окачването, висящи лагери, торсиони и всякви изгъзици, ми се обади да мъцнеш колко ти е излязло. Райдер, C6 не е лошо, но да го караш по европейски пътища, не по софийските трамвайни линии или по северозапада.
По наще пътища нема да издяни нищо след края на 90-тте
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: Joro Stoqnow - Петък, 01 Юли, 2016, 21:56:18
rider777 , нещо не схванах сравнението ти на цените за С6 и S-клас при еднакви години на производство и километри ???
А Бриги Магнито щом си го кефи  колата много безаварийни километри му желая
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: emilpopoff - Четвъртък, 13 Октомври, 2016, 23:23:44
Цитат на: hgv_driver - Петък, 01 Юли, 2016, 11:22:06
Ай да се замислим що върви по-меко? Може би окачването му е малко по-сложно. Кат влезеш баце в сервизо да ти сменят всичко по окачването, висящи лагери, торсиони и всякви изгъзици, ми се обади да мъцнеш колко ти е излязло. Райдер, C6 не е лошо, но да го караш по европейски пътища, не по софийските трамвайни линии или по северозапада.

Ситроен Ксара с 2.0 ХДИ уникална комбинация(ако пък е 110-ка т.е 110 кс варианта върви много) предно окачване е евтинджос-шанири, тампони се продават отделно- шарнира е към 28 лв на TRW т.е марката, която оригинално се вгражда в ПСА, тампоните и те са евтини, ако иска човек да я направи по-стегната отпред се преправят тампоните с други(правил съм го, ако на някой му интересно ще напиша по-дробно с каталожни номера и  от какво се вземат по яките тампони).
Задния мост е супер здрав нека немските разбирачи НЕ го бъркат с мостовете на Ксара Пикасо, Берлиго/Партнер и 206, този мост е "малко" по-различен и много по-здрав.
2.0 хди (RHY 90 hp и RHZ 110 hp) е уникален мотор- прост като гадулка и уникално здрав- блока, биелите и коляновия вал са същите като новите ХДИ-та 2.0 hdi 16v 140 hp, т.е вече разбирате колко е презапасен от към мощност този мотор.
Лично моята 90-ка(имам и друга кола и нея съм я бърникал и знам кое колко издържа  ;D) я направих 110-ка т.е сложих и кулер(защото само 110-ките имат) ама не от 2.0, а от 2.2 hdi 16V , както и къстъм софтуер, регулатор на помпта от 2.0 hdi 16v 140 hp(RHR), както и други дреболии и турбината я карам 1.5 бара холт(1.65 пик, а стоково е 0.8 бара  :o ;D) и доста немски возила се изненадват как скромното борче от 130 км/ч до 200 км/ч(а старта от място поне първите 50 до 100 метра ги отнасям) вървих с тях, а на някой ТДИ-та и ластик им прави  ;D ;D ;D
Относно компресора на климатика поне за мен е някаква градска легенда, колата я имам от 8-9 год, а отделно колко Пежа и Ситроени са минали през мен и такъв дерт не е имало.
И Ксарата си има дертове, ама са евтини или се по-българяват за малко пари, а бе както казах проста кола на базата на вехтия ЗХ, който е модел 1991 г. т.е има части на цени близки до подарък  :) ;) .
А пропо да се похваля  :D имал съм късмета не един и два пъти да карам Ц6 с V6 HDI BI TURBO и в двата му варианта 2.7(204 кс) и 3.0(240 кс) вози уникално(има 16 различни настройки на ХИДРО ОКAЧВАНЕТО (HYDRACTIVE 3 +) ) не знам да ли и базовите S320 (W221) имат такава вози като Ц6-та.
A за вървеж, Ц6 с 3.0 V6 HDI BI TURBO върви не по-малко 320 CDI.
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: ivopifeca - Петък, 14 Октомври, 2016, 20:43:44
Само италиански дизел 1.9жтд,ако не сте намерили тд ;D
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: emilpopoff - Събота, 15 Октомври, 2016, 02:01:09
Цитат на: ivopifeca - Петък, 14 Октомври, 2016, 20:43:44
Само италиански дизел 1.9жтд,ако не сте намерили тд ;D
Иво не искам да влизам с теб в излишни спорове  :), защото този спор е като "спора кокошката или яйцето''  :).
За мен 2.0 хди (RHY 90 hp и RHZ 110 hp, това е първия конрейл на ПСА) е по-балансиран от  1.9 JTD (AR 32302, това е и първия комънрейл на Алфа), защото е по лесен за обслужване. Разположението на стартер, разположение на подгревни свещи(особенно на 3-ти цилиндър, доста 1.9 JTD си карат със скъсана подгревна свещ на 3-ти цилиндър), ангренажната група.
Газорапреденелието на 1.9 JTD е с пулове. Докато това на 2.0 хди е с хидро повдигачи, няма да обяснявам коя от двете с-теми иска реглаж на клапаните и то от човек, който го е правил па макар и на по-дълъг пробег. Този реглаж на клапаните НЯМА нищо общо с реглажа на клапаните на ВАЗ 2101  ;D .
При 2.0 хди, ако скъсаш ангренажен ремък просто сменяш крите кобилици(20 лв за брой) и изчистваш от иглениете им лагери и си готов без да сваляш главата. Просто франсета така са сметнали кобилиците, че при удар на клапана с буталото, да се кривят кобилиците т.е те поемат удара, а не клапаните и разпределителния вал(защото след такъв удар съм виждал превъртели гърбици на вала или превъртели забчатки на вала ако е с верига).
До като при 1.9 JTD ако скъсаш ремък, криви клапани, водачите са заминали, т.е главата е за ремонт и трябва се сваля, т.е на всеки му е ясно за какво иде реч, нов комплект гарнитури(глава, всмутели, изпускатели, капак на клапаните, шлайф глава, желателно е и комплект нови болтове за главата).
За мен 2.0 хди е последния съвременен дизелов мотор, при който фактура ремонтно пригодност и надеждност са поставени над желанието за печалба от последващо сервизиране.
За това и за мен 2.0 хди е по-добрия мотор. Искам да бъда правилно разбран 1.9 JTD е уникално здрав и дурако устойчив мотор и почти неразрушим. Но при него си личи, че Фиат са били в криза, мотора си е малко постарял дори и за онова време и по-близък до старите мотори.
До като ПСА надграждат култовия 1.9 Д(ТД) (XUD9) и създават 2.0 хди.
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: Бриги Магнито - Събота, 15 Октомври, 2016, 08:20:46
Евалата Емка арно думаш за сутиена.
Сигурен бех,че е създаден да ме удържи в моя полет по щрасетата.

Я мъцнете нещо за френскийо 1,9D че и едно Пежле 206 трее го мислим.
За моменто мое каем,че има убийствен въртящ момент никаква еластичност и сите ролки по ангренажо вият на койот.
Ош не съм ги сменял,ма че ги сменим
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: emilpopoff - Събота, 15 Октомври, 2016, 20:37:33
Цитат на: Бриги Магнито - Събота, 15 Октомври, 2016, 08:20:46
Евалата Емка арно думаш за сутиена.
Сигурен бех,че е създаден да ме удържи в моя полет по щрасетата.

Я мъцнете нещо за френскийо 1,9D че и едно Пежле 206 трее го мислим.
За моменто мое каем,че има убийствен въртящ момент никаква еластичност и сите ролки по ангренажо вият на койот.
Ош не съм ги сменял,ма че ги сменим
Ами Бриги какво да ти кажа, щом имаш шум от ангренажа работа не e добре. За разлика от 2.0 хди(RHZ, RHY) при 1.9D (WJZ,WJY) газо разпределението е  с "пулове"(за това което писах и при фиатските дилези) и ако буталото се срещнШе с клапана смятам, че работата ще отиде на нова(от моргата) глава и пак ще смениш ремъка и ролките. 
Аз лично не съм фен на 206 малко и е кофти предницата- предния носач излиза доста трудно в гаража или пред къщи на земята има си малък чалъм, ама общо взето малко с зор се сменя. Другото кофти, е че щарнира върви заедно с носача.
Задния мост е малко кофти не е толкова здрав като на Ксарата/306-цата, и не всеки може да го ремонтира качествено. Лично аз не съм виждал такъв Пежак да има проблем с гнп-то, но да си знаеш, че е ЛУКАС. Сигурно знаеш, че се броят на пръсти хората в БГ които могат да ремонтират такива помпи.
Иначе като дизайн е готина кола дори сега.
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: динко - Събота, 15 Октомври, 2016, 21:02:52
Да не питаме за С3,то туй за жената или направо на С4 или Ксара да я качваме.Емо мнението ти е важно що аз си харесвам фиат пунто но съм слаб в спора,цитрона е по готин в техническо отношение може и да има предимство но са коли от един клас и всичко е на късмет.Сервиза е важен,кой по се справя с нашите условия-път горива,масла,части.Ако можеш да помогнеш направи го,може и да има различия в мненията но е нормално все пак говорим за коли.
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: цецодебел - Събота, 15 Октомври, 2016, 22:17:52
Цитат на: emilpopoff - Събота, 15 Октомври, 2016, 20:37:33
  но да си знаеш, че е ЛУКАС. Сигурно знаеш, че се броят на пръсти хората в БГ които могат да ремонтират такива помпи.

Емо , и аз берем ядове с една такава , та дай някакви кординати , желателно в и около София!
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: ivopifeca - Събота, 15 Октомври, 2016, 23:14:45
Цитат на: emilpopoff - Събота, 15 Октомври, 2016, 02:01:09
Иво не искам да влизам с теб в излишни спорове  :), защото този спор е като "спора кокошката или яйцето''  :).
За мен 2.0 хди (RHY 90 hp и RHZ 110 hp, това е първия конрейл на ПСА) е по-балансиран от  1.9 JTD (AR 32302, това е и първия комънрейл на Алфа), защото е по лесен за обслужване. Разположението на стартер, разположение на подгревни свещи(особенно на 3-ти цилиндър, доста 1.9 JTD си карат със скъсана подгревна свещ на 3-ти цилиндър), ангренажната група.
Газорапреденелието на 1.9 JTD е с пулове. Докато това на 2.0 хди е с хидро повдигачи, няма да обяснявам коя от двете с-теми иска реглаж на клапаните и то от човек, който го е правил па макар и на по-дълъг пробег. Този реглаж на клапаните НЯМА нищо общо с реглажа на клапаните на ВАЗ 2101  ;D .
При 2.0 хди, ако скъсаш ангренажен ремък просто сменяш крите кобилици(20 лв за брой) и изчистваш от иглениете им лагери и си готов без да сваляш главата. Просто франсета така са сметнали кобилиците, че при удар на клапана с буталото, да се кривят кобилиците т.е те поемат удара, а не клапаните и разпределителния вал(защото след такъв удар съм виждал превъртели гърбици на вала или превъртели забчатки на вала ако е с верига).
До като при 1.9 JTD ако скъсаш ремък, криви клапани, водачите са заминали, т.е главата е за ремонт и трябва се сваля, т.е на всеки му е ясно за какво иде реч, нов комплект гарнитури(глава, всмутели, изпускатели, капак на клапаните, шлайф глава, желателно е и комплект нови болтове за главата).
За мен 2.0 хди е последния съвременен дизелов мотор, при който фактура ремонтно пригодност и надеждност са поставени над желанието за печалба от последващо сервизиране.
За това и за мен 2.0 хди е по-добрия мотор. Искам да бъда правилно разбран 1.9 JTD е уникално здрав и дурако устойчив мотор и почти неразрушим. Но при него си личи, че Фиат са били в криза, мотора си е малко постарял дори и за онова време и по-близък до старите мотори.
До като ПСА надграждат култовия 1.9 Д(ТД) (XUD9) и създават 2.0 хди.

Емо,ти си доста по компетентен от мен при ремонтите на двигатели явно-аз никога не съм правил ремонт на мотор.За мене лично италянския дизел е в пъти по надежден от много други,казвам го от експлоатацията на автомобили,които съм притежавал досега...Помпите Лукас се поправят,защото са давали много повече течове от останалите...и вече ги знаят наизуст,тва е защото не сипват масло у нафтата собственицети им.А относно френския дизел,винаги е бил след италианския,тва е мое мнение.
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: emilpopoff - Неделя, 16 Октомври, 2016, 03:09:19
Ами колега, Ц4 и Ксарата са много различни и като концепция и като поколение.
Колкото и да харесвам Ксарата, просто Ц4 ката е по-съвременна кола- на съвсем нова платформа за 2004 г, докато Ксарата "износва" старата платформа на ЗХ и Ксара I т.е като платформа е на 25 г(1991 г) с  леки подобрения, но си остава вече остаряла.
Ц4 няма нищо общо с возията на френската кола- задния мост е цяла греда(примерно като на Голф), и вози доста стегнато, а за "франкофоните" си е жива каруца  ;D. При неравности от задния мост се чува едно тупкане-няма оправия и амортисьори са сменяни и тампони, тампони на моста все си се чува. Но пак казвам това е за хората карали френски коли, ако човек слезе от Голф или Астра сигурно няма да му направи впечатление  ;).
Предницата е много здрава, по здрава е от тази Ксара, болно място са им кормилните щанги, ама пак поне 100 000 км изкарват преди да започнат да имат луфт. Биалетките не ги броя те са си болест на почти всяка марка. Носачите са без шарнири(шарнира е навит на шенкела и само главата на резбата му минава през носача), продават се и само тампони за носачите.
За моторите ако ще се взема дизел да е САМО 2.0 HDI 16V(RHR), за 1.6 Хди има много писано в ситроенския форум включа е и от моя милост, т.е голяма брада  ;D(по принцип не обичам така да категоризирам даден мотор с две думи, но наистина е много проблемен при 2-ра употреба кола и има много писано що за мотор е. Ако човек се купи колата нова от магазина мога да напиша 2-3 реда и този мотор да изкара и 500 000 км, ама  при втората употреба вече всичко е безвъзвратно  ;D )
Ако е бензин  да е 1.6 16V 110 hp(NFU) слагат го до 2008 г. След това слагат 1.6 16V 120 hp(5FW) разработка на ПСА и БМВ също голяма брада и също много е писано на същото място, т.е бягай на далеч.
В интериора първите Ц4 правят проблем с клапите на двузоновия климатрон, продава се ремонтен комплет от Ситроен и Пежо(прави го същото и при 307 II) , мисля че беше към 40-50 лв.
Другия досаден проблем е кабелния сноб на 5/3 врата, от често отваряне се прекъсва, но след добър бг жичкаджийски ремонт нещата са ОК.
Ами горе долу това е за Ц4-ката, мога и по-подробно да пиша, но нека да е за конкретен мотор  ;D, така мога да си пиша до сутрината хахахаха.
Апро не случайно съм ти написал кодовете на моторите, ПСА е една от малкото марки, при които може да разбереш кубатурата, мощността и вида на мотора от номера на рамата(VIN-a) гледаш 6-ти, 7-ми и 8-ми синвол т.е 3-синволния код на мотора.


Цитат на: динко - Събота, 15 Октомври, 2016, 21:02:52
Да не питаме за С3,то туй за жената или направо на С4 или Ксара да я качваме.Емо мнението ти е важно що аз си харесвам фиат пунто но съм слаб в спора,цитрона е по готин в техническо отношение може и да има предимство но са коли от един клас и всичко е на късмет.Сервиза е важен,кой по се справя с нашите условия-път горива,масла,части.Ако можеш да помогнеш направи го,може и да има различия в мненията но е нормално все пак говорим за коли.
Цитат на: цецодебел - Събота, 15 Октомври, 2016, 22:17:52
Емо , и аз берем ядове с една такава , та дай някакви кординати , желателно в и около София!
Ами колега, аз лично не знам някой успешно да ремонтира такава помпа, смяната на уплътнения и О-пръстени не го броя(защото и аз съм си отварял помпата за високо налягане(комънрейла) ама съм много далеч от помпаджиите  ;D )
Колега Иво е от София и е писал, че в там ги ремонтират.
До колкото съм чувал мисля, че в Павлово(може и да бъркам квартала, старите ситроенаджии софианци го знаят, защото има доста Ситроени с Лукас) имало някакъв стар майстор, които наистина разбирал на Лукас помпи.
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: цецодебел - Неделя, 16 Октомври, 2016, 14:35:54
Мерси Емо ! Все има некакви митични маайстори и все не мога да ги открия :(
Пифец ти си на ход . Знаеш ли го кой е тоя? Да не са тия на ул . Юнашка песен на Бъкстон ?
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: Бриги Магнито - Неделя, 16 Октомври, 2016, 14:49:34
А бре я мъцнете некой факир на тоците по френските таксета.
Проблема ми е,че смених мотора на едно 405 беше 1,6 и аз му качнах по-големия 1,8/9 (там некъде) всичко си му пасна само де не пали.
Та дайте некой факир да докара искрица до свещите и ветеранчето да бръмне
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: rider777 - Неделя, 16 Октомври, 2016, 14:57:04
Ник,,,,,,,,,,,,,,,, тук само в диагностична апаратура има инвестирани повече пари отколкото за 2 чисто нови МАНа ,,,, https://www.facebook.com/www.keyplus.bg/posts/1075424079219595
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: Бриги Магнито - Неделя, 16 Октомври, 2016, 17:07:11
Райдер ти като връзкар у ключарскийо бизнес.
Я разпитай и мъцни мое ли за Сутиенчето ,а врътнем едно ключе с чип
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: emilpopoff - Събота, 29 Октомври, 2016, 16:51:40
Цитат на: цецодебел - Неделя, 16 Октомври, 2016, 14:35:54
Мерси Емо ! Все има некакви митични маайстори и все не мога да ги открия :(
Пифец ти си на ход . Знаеш ли го кой е тоя? Да не са тия на ул . Юнашка песен на Бъкстон ?
Колега, поразпитах едни приятелчета от София(все пак няколко годинки си пожявях там :) :D ) , сервиза който според тях ремонтирал Лукасите бил "ТОЕРА"  район Земляне в Красно Село, това е на ул. Житница 21, преди автобусните гаражи.
Това приятелче каза, че са стари майстори в съвсем положително отношение  :) .
Успех !  :)
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: nevega - Събота, 29 Октомври, 2016, 17:23:05
точно в този сервиз не препоръчвам да ходите - наистина са стари, за майстори не бих казал
Няколко пъти се мъчиха да ми правят помпата на един комбайн и нищо не направиха
После си намерих един майстор в Силистра - човека ме прати до Румъния да си взема ротор (там има завод на Лукас) и ми сглоби и центрова помпата за има няма 100 лв (ротора беше 90 долара тогава по 1.25 лв/долар още го помня). Та въпросния сервиз в София ми взеха 270 лв за ромънски ротор и още толкова за ремонта. След което помпата изкара 1 ден и ротора затегна.
Жалко че загубих контакт с този човек ....
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: цецодебел - Събота, 29 Октомври, 2016, 19:14:46
И  значи пак сме на старта  ??? ;D
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: nevega - Събота, 29 Октомври, 2016, 22:28:35
Цецо много съжалявам че не мога да помогна
ако има някой от Силистра да помага тоя майсто беше уникат в едно гаражче работеше някъде покрай реката ама това беше преди 10год :(
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: Bobinik - Неделя, 28 Май, 2017, 09:04:00
Цитат на: Димитър Гебшеменов - Четвъртък, 30 Юни, 2016, 20:47:57
хахаха-и аз ти съчувствам.изключая ДТИ двигателя(просто не става за българската нафта)-2.0ХДИ двигателя е наи-надеждният правен от 1999-та до 2006-7 ма.ксарата си има и возия и двигателя е перфектен.карам я вече 3-та година-никакъв проблем.

В голяма заблуда си човече, точно обратно на твърдението ти,
TDI двигателите са вечните френски дизели с гнп BOSH в комбинация!
Пример, 2.1 TDI ми е фаворит "железен" двигател, бетон!!!
Не, че OHDI са лоши но дюза-помпа с BG нафтица, ето тук риска е по голям.
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: cariks - Неделя, 28 Май, 2017, 15:34:04
здр колеги.за помпи без да се притеснявате дали ще ви измамят или ухапят с цената е едно момче от горна баня.Боби се казва.при последното ми посещение при него видях че е купил някакъв уникален стенд за помпи но още не го е донакичил.след кото го пусне ще моге да прави помпи и диузи и на камионите.сори за писането но някои букви незнам каде са:)
Заглавие: Re:Дайте мнение за Xsara 2.0HDI
Публикувано от: Petroff - Неделя, 28 Май, 2017, 18:57:12
Силистренския майстор да не се казва Митко Анчев,ако е той живее наблизо.Доста хора говорят за някакъв сервиз в Шуменско село,където били уникални майстори.