(http://www.picvalley.net/u/2543/78917088510917929981310421213xNOcldrILj0Cn0dHHDaY.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2543/78917088510917929981310421213xNOcldrILj0Cn0dHHDaY.JPG)
Решението за налагане на ограничение на скоростта на повече участъци от магистралите в Германия се разисква отдавна в страната, но до такъв ход вече са много близо последните победители на изборите в провинция Баден-Вюртемберг, а именно Зелената партия. Целта е намаляване на емисиите от превозни средства в региона, които в момента са на изключително високо ниво, заради високите скорости по аутобаните, убедени са "зелените" политици.
"Трафикът в Баден-Вюртемберг допринася с около 30% за емисиите на въглероден двуокис", казва министър-председателят на провинцията Винфрид Крешман. "Ясно е, че в транспортния сектор трябва да даде своя принос за намаляването му."
Според главният изпълнителен директор на Daimler Дитер Цетше немските коли "са създадени да се карат с високи скорости и това е важен аргумент при продажбата им в чужбина". Босът на Mercedes яростно заклеймява идеята на политиците.
В момента около 65 процента от магистралите в Баден-Вюртемберг нямат ограничение на скоростта. Освен за промяна на това, от екопартията, която спечели изборите, искат да въведат и такси за града за замърсяващите околната среда автомобили и стимули за еко-приятелски настроените возила.Източник: www.autoclub.bg , (08.04.2011)
Често си мисля дали има друга държава в света, в която да липсват подобни ограничения на скоростта?
Цитат на: admin - Вторник, 12 Юли, 2011, 09:26:49
Често си мисля дали има друга държава в света, в която да липсват подобни ограничения на скоростта?
До колкото знам не. Преди време бях гледал по Дискавъри как богати американци си транспортират бързите коли до Германия за да пълнят километража в реална обстановка, понеже на пистата не било същото.
Цитат на: balbeck - Вторник, 12 Юли, 2011, 10:00:55
Цитат на: admin - Вторник, 12 Юли, 2011, 09:26:49
Често си мисля дали има друга държава в света, в която да липсват подобни ограничения на скоростта?
До колкото знам не. Преди време бях гледал по Дискавъри как богати американци си транспортират бързите коли до Германия за да пълнят километража в реална обстановка, понеже на пистата не било същото.
Определено тръпката да караш с висока скорост е много силна, но мислите ли, че това е приложимо например в България?
Според мен не. Прекалено много водачи със слаба квалификация има на пътя,а това + високата скорост + разбитите пътища е предпоставка за ПТП с фатален край.
Цитат на: abator - Вторник, 12 Юли, 2011, 11:56:19
Според мен не. Прекалено много водачи със слаба квалификация има на пътя,а това + високата скорост + разбитите пътища е предпоставка за ПТП с фатален край.
Едва ли водачите в Германия са много по-квалифицирани.
Според мен разликата идва от културата на поведение на пътя.
Когато кола, движеща се почти като свръхзвуков самолет, те настигне по магистралата там, шофьора просто намалява - няма свиркане, мигане и такива работи. Изчаква търпеливо и после пак настъпва педала.
Тук ако случайно се "изпречиш" на пътя на някой тарикат става страшна драма.
Определено са доста по-квалифицирани. Още не съм чул в Германия някой да си купува книжка. Докато в България това е масова практика.
И как няма да са по-квалифицирани просто движението там е такова,че ако не си квалифициран нямаш шанс за оцеляване,а културата е друго нещо.
Добре де, момчета, вие какво искате да кажете сега - че немските шофьори на камиони са по-квалифицирани и способни от вас ли? Честно казано не бих искала да приема, че е така.
Цитат на: Ina - Вторник, 12 Юли, 2011, 20:43:24
Добре де, момчета, вие какво искате да кажете сега - че немските шофьори на камиони са по-квалифицирани и способни от вас ли? Честно казано не бих искала да приема, че е така.
Не говорим само за шофьорите на камиони. В Германия например абсолютно всеки водач преминава тест за психологическа годност. Няма значение дали става дума за категория "М" или категория "D". При първоначалния тест комисията е съставена от трима души. Ако обаче по някакъв повод свидетелството за правоуправление бъде отнето, и се наложи повторно явяване на тест, тогава комисията е съставена от 9 души. Смятай за какъв контрол става дума. И дали някой може да си вземе теста "под масата"? А и в интерес на истината ми се е случвало в България да стана свидетел как професионален шофьор на автобус не знае елементарни правила на пътя.
Изпреварвали ли сте камион в Германия ? Движи се с с 80 км/ч., но започнеш ли да го изпреварваш, буталата му излизат, но ти прави сечено. Интересното е, че това го правят германците и унгарците. Ако някой ти даде предимство в Германия, знай, че той не е германец. При изходите на автобаните, леките коли не преминават в дясната лента, а те изпреварват, удрят спирачка пред теб и излиза от в страни. И това ако е квалификация и култура... Мога да дам още куриозни примери, но полза няма.
А част от автобаните са бетонени плочи. А започне ли сезона на караваните...STAU !
Това е страната в която мразя да пътувам, но е неизбежно.
ЛЕКИ ПЪТИщА !
Цитат на: SOLAR - Вторник, 12 Юли, 2011, 23:34:04
Изпреварвали ли сте камион в Германия ? Движи се с с 80 км/ч., но започнеш ли да го изпреварваш, буталата му излизат, но ти прави сечено. Интересното е, че това го правят германците и унгарците. Ако някой ти даде предимство в Германия, знай, че той не е германец. При изходите на автобаните, леките коли не преминават в дясната лента, а те изпреварват, удрят спирачка пред теб и излиза от в страни. И това ако е квалификация и култура... Мога да дам още куриозни примери, но полза няма.
А част от автобаните са бетонени плочи. А започне ли сезона на караваните...STAU !
Това е страната в която мразя да пътувам, но е неизбежно.
ЛЕКИ ПЪТИщА !
До сега не се бях замислял за тези неща.Това сечено с каква цел ли се прави ?
За бетонените плочи е вярно и понякога малко изнервящо ,но пък по-добре с тях от колкото без тях.
Но как искате в Германия да има разумни водачи като може би вече 50% от тях са турци ?
Цитат на: SOLAR - Вторник, 12 Юли, 2011, 23:34:04
Изпреварвали ли сте камион в Германия ? Движи се с с 80 км/ч., но започнеш ли да го изпреварваш, буталата му излизат, но ти прави сечено. Интересното е, че това го правят германците и унгарците. Ако някой ти даде предимство в Германия, знай, че той не е германец. При изходите на автобаните, леките коли не преминават в дясната лента, а те изпреварват, удрят спирачка пред теб и излиза от в страни. И това ако е квалификация и култура... Мога да дам още куриозни примери, но полза няма.
А част от автобаните са бетонени плочи. А започне ли сезона на караваните...STAU !
Това е страната в която мразя да пътувам, но е неизбежно.
ЛЕКИ ПЪТИщА !
Пътувал съм и аз в Германия, но нямам такива негативни впечатления. А бетонните магистрали с какво точно не ти харесват? Я покарай малко по реконструираната А8 между Мюнхен и Аусбург и после ще си говорим за бетонни плочи.
Цитат на: Trucker_Boy - Вторник, 12 Юли, 2011, 23:58:32
До сега не се бях замислял за тези неща.Това сечено с каква цел ли се прави ?
За бетонените плочи е вярно и понякога малко изнервящо ,но пък по-добре с тях от колкото без тях.
Но как искате в Германия да има разумни водачи като може би вече 50% от тях са турци ?
Не е въпроса до турците. Швабите, все още си мислят, че те са върха на айсберга и всички трябва да са в краката им. С такова усещане съм останал при контактите и общуването с тях. Дори и да не са прави, искат да е на тяхната. /отклонение от темата/
А когато се влиза в градовете им, показват какво еко е допустимо с цветните точки. Сега остава да забранят движението нощем или да ограничат скоростта. Става 100%-ово
STAULAND - второто име за DEUTSCHLAND. ;)
Цитат на: admin - Сряда, 13 Юли, 2011, 00:57:51
Пътувал съм и аз в Германия, но нямам такива негативни впечатления. А бетонните магистрали с какво точно не ти харесват? Я покарай малко по реконструираната А8 между Мюнхен и Аусбург и после ще си говорим за бетонни плочи.
Не са като руските, но постоянния монотонен тракащ шум е неприятен. Има ли автобан без ремонт или с километрично ограничение за изпреварване ? А отпред някой се мандахерца с 75 км/ч, а ти гониш време. Обяснявай после защо не си пристигнал на часа за разтоварване/товарене.
Всеки гледа от различен ъгъл и вижда нещата различно. Моето виждане за тази страна е негативно.
ЛЕКИ ПЪТИщА !
Не забравяй, че построиха още една цяла държава из основи (ГДР) и доколкото чета насам-натам сега идва ред и на доста занемарените магистрали в западните провинции. Но помисли само, че има участъци, които не са реконструирани от 30 и повече години. Кой път в България ще издържи този трафик дори 3 години?