Тежка катастрофа, предизвикана от камион с български регистрационен номер, затвори белгийска магистрала за няколко часа, съобщава БТА, позовавайки се на сайта Льо виф.
Катастрофата е станала вчера в 17 часа местно време на магистрала А8, свързваща белгийската столица Брюксел, преминаваща през град Турне, югозападно от Брюксел, и отиваща до френския град Лил. Камионът с българска регистрация се е движел от белгийския град Ангиан (Единген на фламандски) по посока на френската граница, когато внезапно рязко се е отклонил от пътя в района на Турне. След като преминал през платната на магистралата, а после и през централната разделителна мантинела камионът се ударил първо в стълб, а после в автомобил и камион с чешки номер, които се движели в насрещното платно.
В катастрофата е загинал водачът на лекия автомобил. Трима души са били леко ранени и са приети за лечение в Турне. Сайтът не съобщава в какво състояние е водачът на камиона с българския регистрационен номер.
Източник: http://www.dariknews.bg/view_article.php?article_id=765980
Цитат на: admin - Сряда, 24 Август, 2011, 14:44:19
Тежка катастрофа, предизвикана от камион с български регистрационен номер, затвори белгийска магистрала за няколко часа, съобщава БТА, позовавайки се на сайта Льо виф.
Катастрофата е станала вчера в 17 часа местно време на магистрала А8, свързваща белгийската столица Брюксел, преминаваща през град Турне, югозападно от Брюксел, и отиваща до френския град Лил. Камионът с българска регистрация се е движел от белгийския град Ангиан (Единген на фламандски) по посока на френската граница, когато внезапно рязко се е отклонил от пътя в района на Турне. След като преминал през платната на магистралата, а после и през централната разделителна мантинела камионът се ударил първо в стълб, а после в автомобил и камион с чешки номер, които се движели в насрещното платно.
В катастрофата е загинал водачът на лекия автомобил. Трима души са били леко ранени и са приети за лечение в Турне. Сайтът не съобщава в какво състояние е водачът на камиона с българския регистрационен номер.
Източник: http://www.dariknews.bg/view_article.php?article_id=765980
Всичко може да е! Аз минавам много често през Белгия , но още не съм чул подробности! Зависи в коя фирма е колегата ( може слаба гума да е гръмнала , от каране може и да е задрямъл , може да са му секли пътя - с леките коли са много нахални в Белгия , карат като в София ) , така че не се знае какво се е случило,но поне аз ще се поинтересувам на място!
Напълно споделям мнението ти за белгийците като шофьори. Доста са безразсъдни при шофиране. Даже мога да кажа, че като манталитет на пътя са малко като нас, българите. Доста изпочупени и изкривени мантинели видях в Белгия.
Цитат на: admin - Четвъртък, 25 Август, 2011, 21:19:15
Напълно споделям мнението ти за белгийците като шофьори. Доста са безразсъдни при шофиране. Даже мога да кажа, че като манталитет на пътя са малко като нас, българите. Доста изпочупени и изкривени мантинели видях в Белгия.
Като цяла Белгия за мен страшно много си прилича на България ,като манталитент на шофиране , пътища и хора като цяло.
Цитат на: Trucker_Boy - Четвъртък, 25 Август, 2011, 21:33:19
Като цяла Белгия за мен страшно много си прилича на България ,като манталитет на шофиране , пътища и хора като цяло.
За пътищата никак не съм съгласен. Ама въобще даже. Само ще ти кажа, че половината магистрали в Белгия са осветени през нощта. За качеството им въобще дума няма да казвам. Прилагам и няколко снимки от моята скромна лична колекция с част от белгийските пътища.
Съгласен съм за осветените магистрали нощно време ,но според мен е нормално защото въпреки ,че Белгия е малка държава има доста вятърни генератори. (четох някъде ,че има и няколко ядрени реактора).
За пътищата може да има участъци в перфектно състояние ,но и има доста в не толкова добро.Ненормално е в държава намираща се в центъра на Европа да има такива пътища.
Нека и други съфорумици вземат участие за инфраструктурата. :)
Цитат на: Trucker_Boy - Четвъртък, 25 Август, 2011, 22:09:11
Съгласен съм за осветените магистрали нощно време ,но според мен е нормално защото въпреки ,че Белгия е малка държава има доста вятърни генератори. (четох някъде ,че има и няколко ядрени реактора).
За пътищата може да има участъци в перфектно състояние ,но и има доста в не толкова добро.Ненормално е в държава намираща се в центъра на Европа да има такива пътища.
Нека и други съфорумици вземат участие за инфраструктурата. :)
И така , аз мога да потвърдя вашите изказвания понеже , може да се каже че постоянно съм по този маршрут. В момента ремонтират моста на Брюксел (по късно може и да кача снимки) , доста участъци почнаха да ги преасфалтират , даже и посока Люксембург , от Е411 посока Монс (FR) също. Но има все още и участъци които са страшно зле-и то пак по главни трасета. Посока Маастрихт също ремонтират , абе като цяло на много места и те почнаха да ги възстановяват , ама това може да се дължи и на някакъв натиск от някои държави ... предполагам!!! Но като цяло ежедневно виждам катастрофи и то най вече с леки коли и каравани в Белгия!!!!
Цитат на: Trucker_Boy - Четвъртък, 25 Август, 2011, 22:09:11
Съгласен съм за осветените магистрали нощно време ,но според мен е нормално защото въпреки ,че Белгия е малка държава има доста вятърни генератори. (четох някъде ,че има и няколко ядрени реактора).
За пътищата може да има участъци в перфектно състояние ,но и има доста в не толкова добро.Ненормално е в държава намираща се в центъра на Европа да има такива пътища.
Нека и други съфорумици вземат участие за инфраструктурата. :)
Май повече на атомните реактори разчитат в момента. Но пък и ние имаме атомни реактори, пък магистралите ни не са осветени. Чудна работа. Иначе си прав, не са им съвсем идеални пътищата като в Холандия или Люксембург, ама ние поне като белгийските пътища да имахме...И Бойко Борисов да не се ослушва, ами да отиде да види на Брюксел околовръстното. Може и на Айндховен, там може да му дойде вдъхновението как точно се прави околовръстно. Защото аз като го видях това околовръстно на Айндховен, и в същия миг разбрах, че България е някъде към 100 години назад и още 50 години встрани.
Снимка: www.flickr.com
Много съм разочарован от пътищата в тази държава.Зимата е ад,не се почистват и опесъчават главни артерий.И те като нас са го ударили на кърпежи,а бе с една дума ,,отврат".
Цитат на: tirtonev - Четвъртък, 25 Август, 2011, 22:34:34
Много съм разочарован от пътищата в тази държава.Зимата е ад,не се почистват и опесъчават главни артерий.И те като нас са го ударили на кърпежи,а бе с една дума ,,отврат".
Явно си попаднал в такава ситуация. Личи си, че спрямо холандците са като бедни братовчеди, но аз пък правя сравнение с България и ми става едно такова тъжно. Ето още няколко снимки от околовръстното на Айндховен. И много моля да не ме заблуждават как ще строят по 60 км магистрали у нас както в Холандия. Като направят в София такова околовръстно, ще ги призная.
Източник: www.wegenforum.nl
Имат и хубави и лоши,повечето са хубави,но лошото е,че на повечето магистрали имат забрана за изпреварване или по-точно разрешено е от 19 до 06 часа да изпреварваш както и от +3 градуса пак е забранено и когато вали.
Цитат на: antoniyu - Четвъртък, 25 Август, 2011, 23:11:53
Имат и хубави и лоши,повечето са хубави,но лошото е,че на повечето магистрали имат забрана за изпреварване или по-точно разрешено е от 19 до 06 часа да изпреварваш както и от +3 градуса пак е забранено и когато вали.
Като каза изпреварване и се замислих как се тълкуват знаците от тази снимка? Аз мисля, че това е препоръчителна забрана за изпреварване. И се извинявам, че повтарям снимката.
Ами там хората,не присвояват като тук.Колко шефове на ,,Пътно управления",бяха уличени в корупция.Виждал съм в едно село във Великотърновско,как срещу каса бира,шише ракия и малко мезе се асвалтирва селски двор.За толкова години ,къде изчезваха парите от данъците на МПС.
Цитат на: admin - Четвъртък, 25 Август, 2011, 23:24:24
Цитат на: antoniyu - Четвъртък, 25 Август, 2011, 23:11:53
Имат и хубави и лоши,повечето са хубави,но лошото е,че на повечето магистрали имат забрана за изпреварване или по-точно разрешено е от 19 до 06 часа да изпреварваш както и от +3 градуса пак е забранено и когато вали.
Като каза изпреварване и се замислих как се тълкуват знаците от тази снимка? Аз мисля, че това е препоръчителна забрана за изпреварване. И се извинявам, че повтарям снимката.
Когато влизаш в Белгия има знак, че изпреварването от товарни автомобили е забранено. При наличието на синия знак от снимката, забраната отпада /може и да има часова граница, както пише antoniyu/. Ако в/у този знак има червена лента, забраната влиза в сила. При 3 ленти - газ до дупка. Трябва да се има предвид, че скоростта за камиони е 80 км/ч., (http://s17.rimg.info/91df70ed55670edf6dc93c724c03cc0e.gif) (http://smajliki.ru/smilie-997163175.html) но не се спазва.
ЛЕКИ ПЪТИщА !
Цитат на: SOLAR - Петък, 26 Август, 2011, 00:04:07
Цитат на: admin - Четвъртък, 25 Август, 2011, 23:24:24
Цитат на: antoniyu - Четвъртък, 25 Август, 2011, 23:11:53
Имат и хубави и лоши,повечето са хубави,но лошото е,че на повечето магистрали имат забрана за изпреварване или по-точно разрешено е от 19 до 06 часа да изпреварваш както и от +3 градуса пак е забранено и когато вали.
Като каза изпреварване и се замислих как се тълкуват знаците от тази снимка? Аз мисля, че това е препоръчителна забрана за изпреварване. И се извинявам, че повтарям снимката.
Когато влизаш в Белгия има знак, че изпреварването от товарни автомобили е забранено. При наличието на синия знак от снимката, забраната отпада /може и да има часова граница, както пише antoniyu/. Ако в/у този знак има червена лента, забраната влиза в сила. При 3 ленти - газ до дупка. Трябва да се има предвид, че скоростта за камиони е 80 км/ч., (http://s17.rimg.info/91df70ed55670edf6dc93c724c03cc0e.gif) (http://smajliki.ru/smilie-997163175.html) но не се спазва.
ЛЕКИ ПЪТИщА !
Веднага получаваш едно плюсче за ценната информация. И аз бях забелязал тези знаци на влизане в Белгия, включително и "температурните" такива, за забрана за изпреварване. Не знаех обаче, че тази забрана е принципно за цялата страна и се отменя от сините знаци. Не знаех и за ограничението от 80 км/ч, но сега вече знам. Ще спя спокойно с мисълта, че и днес научих нови неща. Благодаря за което и лека нощ на всички. А на тези, които шофират, леки пътища!
В Белгия съм виждал на 2 магистрали знак за забрана
В25 ,,Забранено е изпреварването на моторни превозни средства с изключение на мотопеди и мотоциклети без кош от товарни автомобили с максимално допустима маса над 3.5 тона"
От Брюксел към Монс.А12 към Антверпен,Всички други са като по-горната картинка на админ.Аз го тълкувам така щом има синя табела без часове отдолу изпреварвам,ако е В25 не и при синя с часове до 30 мин след влизане на знака.
ЦитатПри 3 ленти - газ до дупка. Трябва да се има предвид, че скоростта за камиони е 80 км/ч., но не се спазва.
На пътя от Брюксел за Люксембург на баирите е три ленти,но е забранено изпреварването,доста колеги изгоряха там,а 80км/ч по принцип е на всякъде но да си призная не го спазвам в нито една държава,на този път мисля беше Е411 на спусканията пускам с 95-98 км/ч когато съм натоварен(във всяка държава практикувам така без Италия,Словения,Унгария),после на изкачването ми е по-лесно.
Пак започнахме да се отклоняваме от темата. А този знак най ми допада на мен.
В Белгия е супер , пишете тука!
Цитат на: admin - Четвъртък, 25 Август, 2011, 22:30:00
Цитат на: Trucker_Boy - Четвъртък, 25 Август, 2011, 22:09:11
Съгласен съм за осветените магистрали нощно време ,но според мен е нормално защото въпреки ,че Белгия е малка държава има доста вятърни генератори. (четох някъде ,че има и няколко ядрени реактора).
За пътищата може да има участъци в перфектно състояние ,но и има доста в не толкова добро.Ненормално е в държава намираща се в центъра на Европа да има такива пътища.
Нека и други съфорумици вземат участие за инфраструктурата. :)
Май повече на атомните реактори разчитат в момента. Но пък и ние имаме атомни реактори, пък магистралите ни не са осветени. Чудна работа. Иначе си прав, не са им съвсем идеални пътищата като в Холандия или Люксембург, ама ние поне като белгийските пътища да имахме...И Бойко Борисов да не се ослушва, ами да отиде да види на Брюксел околовръстното. Може и на Айндховен, там може да му дойде вдъхновението как точно се прави околовръстно. Защото аз като го видях това околовръстно на Айндховен, и в същия миг разбрах, че България е някъде към 100 години назад и още 50 години встрани.
Снимка: www.flickr.com
И в сравнение с това магистрала люлин е с най-скъпа цена на километър......