Кражбите са проблем от години.Не са от сега.Аз съм на 34, преди 20 пак се крадеше.Тогава имах двама съседи тираджии, много внимаваха къде държат камионите.А нафтата не знам колко е струвала,ама е била стотинки.Аз не съм шофьор на камион, просто през годините работата ме е завъртала около шофьори и спедитори, та още не съм виждал фирма да не се оплаква от кражби или шофьор, който да не познава поне 2-3 негови ограбени колеги.
Човекът, който искаше да прави паркинга...то хубаво,ама съм го минал тоя път и подобен проект трудно се обосновава икономически у нас.Хем сме важна транзитна дестинация и пак не можем да си помислим даже за трафика, който обичайно е по пътищата на Европа.То това е първото,което човек веднага забелязва от Унгария към нас-камионите по пътя стават сигурно 10 пъти по-малко.Трафикът е много сигурен показател какво представлява икономиката на една държава.Иначе имах един американец, на който беше дошла идеята да прави паркинг у нас...ограден, с охрана, камери, бани,перални...мислеше се нещо за около 400 места, но...идеите са едно, икономическата реалност е нещо съвсем друго.
Сега...ако си мислите,че в САЩ не се краде гориво и стока от камионите...забравете тая работа.Краде се.Може би не точно като у нас, но и там има райони, в които не е добре да се нощува на полето.По-голямата разлика е,че там не рискуват да им свършат часовете докато са по средата на нищото.
То от тогава вярно,че мина време, ама не виждам какво толкова се е променило.България е много бърза транзитна дестинация за международния трафик.Турците и изобщо всички от тая посока ,гледат да минат от тук колкото се може по-бързо, ако е възможно-без да спират въобще.Бавят ги само лошите пътища.Ако се завършат един ден магистралите...изобщо и за кафе ще престанат да спират.Пътища, граници и особено полицията у нас, се приемат като някакво неизбежно зло, което от немай къде ще изтърпиш, но ако има начин да си го спестиш-ще е на драго сърце и с усмивка.Давам за пример турците, просто защото тяхната държава реализира колосален по обем износ, който пътува основно по суша.