Колега, съвсем добронамерено те съветвам да хвърлиш още веднъж едно око на темата, която съм пуснал
![Намигване](https://www.driver-bg.eu/Smileys/default/wink.gif)
. Ако пък не ти се чете наново просто може да видиш първата снимка от темата, на която е написано на английски(виждам, че си сложил шведския флаг, а пък в Швеция английски им е "втори майчин" език) , че
Двигателите на Мак Магнум са КЪМИНС. По принцип това е и една от разликите м/у Рено Магнум и Мак Магнум, че Мак вграждат в техния Магнум за Австралия само и единствено двигатели КЪМИНС. И затова в спецификацията на двигателите , които си постнал няма 550 кс. и 580 кс. защото за Европа, Рено никога не са вграждали двигатели КЪМИНС в Магнум.
P.S Благодарство за спецификацията на двигателите на Рено Магнум, да се надяваме , че антифеновите на Магнум са по прочели малко за двг-та , и като решат да разправят, че Рено не слагали мощни и качествени мотори, следващия път може и да се позамислят
![Усмивчица](https://www.driver-bg.eu/Smileys/default/smiley.gif)
.
Малко извън темата, но до колкото знам EE9 560 V8-ка е и съвместна разработка( по-точно до-работка) на хамерикаските и френски инжинери, а и май не
само този V 8-ак, но част от култовите EE7 макови мотори, също са доработвани от франсетата.
![Share this topic on Facebook Share this topic on Facebook](https://www.driver-bg.eu/Themes/default/images/share/facebook.gif)
![Share this topic on Twitter Share this topic on Twitter](https://www.driver-bg.eu/Themes/default/images/share/twitter.gif)