Често срещани технически грешки
Форум на българските шофьори
Събота, 01 Юни, 2024, 12:11:58 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 4 5 [6] 7   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Често срещани технически грешки  (Прочетена 30033 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2304/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2148
Теми: 137



Активност
4%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #75 -: Неделя, 27 Април, 2014, 23:40:21 »
ОтговорОтговор

Г-н Илчев,малко със забавяне,но все пак нека Ви дам отговор.

     Г-н еКСОН! Тази учтива форма с каква цел е? Аз съм от простите шофьори или по-скоро тролейджии. Има един който е над всички, не само е мое мнение, ами си го признава и има и някаква мисия да оправя корифеите тук  - Драгомир, дето му викахме Драго, ама нещо било технически грешно. Та ВиЙ сте втория ли? Ако може Драгомир да каже каква е точно мисията му спрямо мен – да съдействам, евентуално.
     И аз се забавих, почаках да излязат отговорите в Интернет: Тук



Подразни ме това че вместо да дискутирате и разисквате тема върху която хората пишат дисертаций,...

     Куда сделать диссертаций. К сожалению, я не был там. Но за сметка на това сновах между университетите с автобус 94.



     Понеже от няколко взели участие обикновено си подбират на кои въпроси да отговорят. Ще им сложа номера, при Драгомир стана, на тези с номера отговори по нещо на всички.

Вие се опитвате да оборите всяко мнение противоречащо на Вашето.

     Ако някой каже: „А бе чувал съм, че май две и две вече не е четири!“ И на такъв му кажа, че не е вярно. Това ли е? Това също е въпрос с номер, № 1!
     Кого оборвам? Единият развява титла и казва: …  Друг оценка, третия повтаря две думи, та белким станат факт. Наистина ли си забелязал дискусия с факти формули, посочи я къде е?!



А то всъщност не е подплатено с достатъчно знания за да успеете да убедите мен,а както виждам и повечето колеги.

     Писах няколкократно, че не се впечатлявам от оценката ми за технически знания от хора които мерят скоростта в километри и честота в обороти. И защо се "гледа": Едното, по-лесно е няма нужда от мислене. Другото, по-вероятното няма техническа възможност за друго!

     Първо: Не твърдя, че много знам. Второ: Драгомир твърди, че като гледа правя често технически грешки. И успя да даде един пример за думата тролей, но не уточни и пак не съм наясно и в „грешка“. Трето: Нямаше как да зная и опитах да проверя един инж точка, как е със знания спрямо друг който като гледат прави често технически грешки.
     Имаш ли представа как възникна темата и каква е идеята? Това е въпрос, № 2!



По темата за преобръщането на един автомобил пропускате много фактори които влияят върху едно превозно средство по време на движението му.Някои от тях са центъра на тежестта и неговата височина,инерционните сили и въртящите моменти които те пораждат,напречните и надлъжните колебания,ъгълът на завой и т.н.

     Някъде съм написал, че не зависи от част от изброените? Дай пример, въпрос №3!
     Можеш ли да обясниш технически, не литературно. Когато няма сила на триене възможно ли е да се преобърне МПС при завой, страничен наклон, страничен вятър? Това е №4а)!
     Когато центъра на масите е много високо и вътре има един слон и се блъска в стените и между гумите и пътя няма триене. Може ли да го преобърне? Съответно №4б)!
     Твърдя че без сила на триене не може да се преобърне камион. Твърдял съм, че от масата не зависи, не съм коментирал разположението на центъра на маси. Или някъде го има, цитирай ме, № 5!



Копирам пост от друг форум в които има доста прилична схема на някои от тези фактори.

     Това разбрах, къде е от друг! Не разбрах твоето мнение е такова и си намерил онагледяване. Или пак гледаш и по някаква система пресмяташ кой, колко знае? Това също е въпрос с номер, № 6!



За описването на силите и моментите, действащи върху един автомобил, е целесъобразно да се въведе локална (прикрепена към тялото, с начало центъра на тежестта-S ) координатна система. Чрез нея се отчитат посоките, големината им, както и тяхното взаимодействие.

     Много ме интересува! Инерциална или неинерциална е такава система? Въпрос № 7!



     Цитат от картинката: „ъгълът на завой…“

     № 8! Един от признаците да бъде определен един триъгълник е страна и два ъгъла. Какъв извод ще си направим с два ъгъла само? Единият е този споменатия ъгъл, другия прав. Този ъгъл на ляво или дясно колело е, има ли разлика?



1. По нормалната ос (Z) действат силата на тежестта, сила на реакцията на пътя (опората), инерционни сили, породени например от неравности на пътя. Моментът около нормалната ос е известен като момент на рискание.

     № 9! Интересува ме около тази ос, коя/кои сила/сили създават въртящ момент?



На скицата прави впечатление ъгъл α-ъгъл на косо движение. Буквалният превод от немски (Schraeglaufwinkel) е ъгъл на косо движение, предполагам и на български е така. Oпростено казано, определен е от теоретичната и фактическата посока на движение на предното колело (в случая) и лежи в основата на обяснението на поведението на автомобила в равнината. Зависи от някои фактори, но за това по-нататък.


     № 10! Обясними това косо движение от какво се получава и качествено посочи от какво зависи? Много държа на този въпрос!


     Не видях никъде да употребиш някакви формули или коментар по същество. Да вярваме, че си имал добри оценки, най-добре да викнем учителя/учителката за свидетел! Отговори на тези въпроси и пак продължи с гледането!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Форум на българските шофьори
« Отговор #75 -: Неделя, 27 Април, 2014, 23:40:21 »

 Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 4 5 [6] 7   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!