Анкета за избор на автомобил
Форум на българските шофьори
Събота, 01 Юни, 2024, 09:37:33 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Анкета
Въпрос: Моля направете своя избор ?
1999 Mercedes-Benz CLK 320 http://www.cars.bg/c1672248
2006 Lancia Thesis 3.2 http://www.cars.bg/c1689835

Страници: 1 [2] 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Анкета за избор на автомобил  (Прочетена 19848 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #15 -: Четвъртък, 18 Август, 2016, 01:17:53 »
ОтговорОтговор



 Хахаха, така значи  Ухилен.

 Сега, много ми е интересно, всички тези които коментират, дали някога са карали точно Тезис. А между другото и точно такава очиларка. Сякаш, аз да се изкажа за ....някой камион Мак или Интернационал или Петербилд примерно, дето само на снимки съм ги гледал.

 Така, момчета, не робувайте на предрасъдъци. Аз може да съм болен японец, ОБАЧЕ се считам за крайно обективен. Тезиси ( както и Капи  Намигване ) съм карал десетки. Запомнете от мен - ТЕЗИ КОЛИ НЯМАТ НИЩО ОБЩО С ДРУГИТЕ ИТАЛИАНСКИ комфортни лимузини. Нямат нищо общо дори и с всякакви други ( включително и японски) коли от този клас. Специално Тезиса е уникат в буквалният смисъл на тази дума. Дори като нов, незнам дали знаете, но е струвал ПОВЕЧЕ от S класа!!!

 Цялата концепция на Тезис заслужава голямо уважение. От-до. Това НЕ Е "случайна кола" или просто поредната италианска.......!
 Тезиса е супер автомобил, буквално бъкан с екстри и доставящ многоголямо удоволствие. И най-вече --> НЕ Е МАСОВКА. Това е автомобил за хора които НЕ са от ..масите.
 Покарайте и пак ще си говорим. Същото важи и за Капа, макар да е далеч по-стар модел. Има уникално управление което бих сравнил само и единствено с това на Мерцедес. Пак повтарям Капа и Тезис нямат нищо общо с това което си мислите. Те са друго ниво и класа.

 Сега, точно поради факта, че Тезис е екзотика, масово се предлагат коли в лошо състояние. Това е факт. Има много евтини Тезиси и повярвайте, ИМА ЗАЩО да са евтини. Ако човек си търси Тезис и иска да го плати като .... малко по ново Фиат Пунто  Смотан , еми няма как да стане. Невъзможно. Тоест възможно е, но всъщност няма да си купи това което мисли ( Тезис) а някакво подобие на Тезис, а финансово, ще се обрече на сигурен фалит.

 Хубав Тезис ( както и Капа) струва пари. Има съществени разлики в цените в самата Италия. Има много хора, задължително шефове на фирми или просто хора със стабилни доходи, които карат Тезиси и това е въпрос на чест за тях. Поддръжката им винаги е на ниво и проблеми нямат. Но тези екземпляри не струват по ...2000Е там. No way.
 Точно поради тази причина, ако човек иска качествен Тезис, трябва да го плати като такъв! А след това удоволствието, включително и от уникалността на тази кола е гарантирано. Просто трябва да се избере добър екземпляр. А не някоя кола "проститутка", от 21-ви собственик  Намигване. Поради понятни причини.

 И по възможност БЕНЗИН. Дори задължително според мен. А за частите, това че се чакало са абсолютни глупости. Може да се чака, ако собственика е от Поибряне и ходи да си търси части при ... "Бай Иван" от ДАП-а  Ухилен. Така да, иначе.....несериозно е. А и цените им, в повечето случай не са нищо фрапиращо. Напротив. Апропо, на Ферари 355 ако викажа колко струват оригинални някой ремъци и ролки, 100% съм убеден че никога няма да ми повярвате, но това е друга тема.

 За Мерцедеса.... дълга тема. Великият Мерцедес от толкова много вече години ръждясва като луд, че направо не ми се говори. Символа на топ качество ( беше той, някога....). И другият проблем, да се намери наистина добър екземпляр, въпреки наличието на толкова много на пазара.... не е особено лесно. Поне не и за ниска цена. Тоест почти същият проблем като при Тезиса. Истинските, доказано добрите екземпляри винаги струват пари. Има за по 1000Е има и за 3500Е..... познайте защо!

 Ако човека кара по 1 месец в БГ, а през другото време колата стои..... винаги съществува риск да й стане нещо. Без значение марката. Това е много лошо за всяка една кола - дълъг период на стоене и много кратък на каране. Отвратителен дори. А иначе, сам си решава, дали за този месец иска да се наслади на нещо буквално уникално ( със всички плюсове и минуси на този факт) или ще заложи на някоя класика.
 

 Аналога на Тезис като уникалност са - Ситроен С6 и Рено Вел Сатис. Уникални автомобили. Да, нито един от изброените не е нито Мазда, нито Субару, но заслужават внимание и уважение за своята уникалност и качества.

 А Мазда 9-ка :-), няма да му препоръчам, споко. Тя е от фордовия ни период. Виж, новата СХ-9, дето излиза сега ( справка --> youtube --> Mazda CX-9 2016), вече е коренно различна тема. Отсега й точа лиги аз лично  Смотан .

 И последно, важи за всички употребявани автомобили. Ако човек иска качество и добър екземпляр, то трябва да си го плати като такъв. За без пари нестава. Аз точно поради тази причина ( споделял съм тук) приключих с този бизнес в БГ отдавна. Просто българският клиент иска да плати, горе долу на 50% от реалната цена на дадената кола. И защо, защото той моооого разбира от коли и задължително си мисли, че ако не свали 2-3000лв от цената ( сякаш продавача си е сложил 5000лв печалба  Ухилен ) , просто няма да е мъж. Еми.... нестава. Въпрос на манталитет и компетентност. Забелязал съм, че едва ли не , всички искат "великото" БМВ Х5, ама имат пари за ...Мерцедес Ц класа 1998г  Ухилен Смотан .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Четвъртък, 18 Август, 2016, 01:17:53 »

 Активен
Етикети:
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!