Демонтаж-монтаж, сваляне и качване на гуми
Форум на българските шофьори
Петък, 14 Юни, 2024, 09:34:19 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Демонтаж-монтаж, сваляне и качване на гуми  (Прочетена 4767 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2317/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2156
Теми: 138



Активност
4.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« -: Сряда, 31 Май, 2023, 00:25:23 »
ОтговорОтговор

    Маркуч за помпане помага да не се сменя гума. Само маркуч, обикновено е много неудобно за помпане, Скания обикновено имат извод за 9 бара, забучва се в този извод, другият във вентила. По някои предприятия имаха такива компресори настроение на 9 бара и като изключат гумата е на такова налягане. Това са редките случаи които става без манометър. Дори да има манометър и маркуч по отделно, най-малко е неудобно. При МАН, маркучът е комбиниран с манометър и чрез лост на манометъра се помпи и при отпускане се вижда налягането. На маркуча който се продава се маха накрайника за вентил, например рязане на маркуча. На това място се слага бърза връзка, а обикновено манометрите имат също такава. При леките коли, на убодени гумите може да се сложи фитил от каучук. След напомпване могат да изкарат стотици и хиляди километри. Гумите за леки автомобили и тежкотоварни, могат да "запълнят" дупка с видия. За всички тези техники е необходимо да имате възможност да я напомпа.

https://youtu.be/qs3IQAamwFY

     Това видео, реално няма какво да научите, но Спасимир Котлов има такива учебни клипове. В това видео, смешното е, че намерил в Скания маркуч с два накрайника за вентил. В коментарите се казва, че по Америка ползват такива за изравняване налягане между двойни гуми. С няколко включване между гумите може да се направи еднакво налягане и на 4-те гуми на моста. Във видеото, единствено което му дойде на ум, бе да използва извода за пистолета за въздух (Скания обикновено имат и такъв извод). Единствената гума която може да напомпа е предна дясна, при десен волан. Понеже нищо не ми е направил, въобще няма да обръщам внимание. И който не опитва, той не греши!


     Как се поставя фитил на автомобилна гума.

https://youtu.be/Knztv4YFO_Y

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* Screenshot_2023-05-31-00-47-14-563_com.google.android.youtube.jpg (755.85 KB, 2340x1080 - видяно 87 пъти.)

* Screenshot_2023-05-31-00-41-37-981_com.android.chrome.jpg (630.3 KB, 2340x1080 - видяно 90 пъти.)

* Screenshot_2023-05-31-00-41-16-464_com.android.chrome.jpg (778.08 KB, 2340x1080 - видяно 82 пъти.)
Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Форум на българските шофьори
« -: Сряда, 31 Май, 2023, 00:25:23 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!