• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Най-екологично чистият начин за движение

Започната от Trucker_Boy, Събота, 25 Юни, 2011, 23:46:14

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Trucker_Boy



Гарантиращи оперативна икономичност, иновационните дизелови двигатели MAN направиха автобусите и камионите абсолютно съвместими с околната среда. Ангажираността на концерна MAN Nutzfahrzeuge AG към намаляванена замърсяването на околната среда е съсредоточена  не само върху превозните средства на пътя.
MAN EcologyВъвеждането на новите технологични разработки гарантират производството на екологично чисти автомобили и автобуси, а при следпродажбеното им обслужване и ремонт, МAN Nutzfahrzeuge се ангажира с последващото събиране и рециклиране на отпадъците



Всички градски и туристически  автобуси с марка MAN и Neoplan вече покриват още по- строгите изискавния на стандарта за опазване на околната среда EEV (Enhanced Environmentally Friendly Vehicle), касаещ изхвърляните в атмосферата отработени газове, сажди и др. частиции.Стандартът EEV надвишава изискванията на екологичната норма E5, въведена като задължителна  в Европейския съюз от октомври 2009 и в сравнение с нея EEV двигателите редуцират частта на отделените частици с около 33 %.Двигателите MAN Trucknology Generation  достигат нормите за екологичност и най-ниските емисии  Е5 и EEV  без добавка на Ad Blue

Транспортна ефективност в града



Хибридната технология е иновативно решение за градския автобус и транспорта за дистрибуция. В товарните автомобили и автобуси, задвижвани от конвенционални дизелови двигатели, почти една трета енергия  при спиране се преобразува в топлина, която остава неизползвана.  Концепцията на задвижване на хибридни автомобили MAN чрез дизел-електричество съчетава ниски емисии с максимална ефективност на разходите и  по този начин увеличаване на транспортната ефективност на движение в градски условия.

Предимствата на MAN Lion's City Hybrid



Поддържане на дълготрайност на превозното средство паралелната хибридна технология в TGL хибрид се постигат по-високи нива на ефективност, особено в разпределениета на въздушното движение, която се характеризира с по-дълги пътувания  с редовни спирания.  Дванадесет тонният автомобил има EEV четири-цилиндров 220 к.с. и 60 кВт електромотор. Превозното средство може да се управлява електрически, и следователно с нисък разход на гориво. С TGL хибрид инженерите от MAN  предвиждат спестявания  на гориво в размер до 15%. MAN представи първия хибриден камион за дистрибуция през 2001 г., а през 2006 г. и TGL хибрид с EDА /електродинамична помощ при потегляне/ .


Източник: www.evrokamion.com
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори