• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Нов цолаж?

Започната от SOLAR, Събота, 07 Май, 2011, 21:30:37

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

SOLAR

Цитат на: dino412 - Сряда, 01 Юни, 2011, 22:27:50
До колкото разбирам колегата има на предвид минаване на гуми с по-нисък профил а не на по-малка джанта.На по-малка джанта поне за Мен е не възможна операция заради размера на спирачните апарати който не могат да се вместят в по-малко пространство от нужното им.За това използването на ниско профилни гуми на стандартните за влекача джанти може да доведе до снижаване на висоничата на лафета но не повече от 15 до 20см при най-нископрофилните.Не трябва да се забравя, че нископрофилните гуми освен завишаване на разхода дават и отклонение в показанието на километража и скоростомера и всичко това трябва да се претарира или да се смени предавателното отношение на диферинциала с така наречения по-бърз/с по-малко предавателно число/.Също така индекса за товароносимост е по-малък което води до риск при евентуално претоварване а и се износват по-интензивно.Плюсовете са по-стабилна на пътя композиция от по-ниския център на тежеста и по-голям товарен обем.

Благодаря за мнението. Излиза, че ще има доста разходи за това начинание и е по-добре да се откажа.
Но не бих се отказал от още съвети.
За dino412 +1.

ЛЕКИ ПЪТИщА !

SOLAR


dino412

Първо благодаря за +чето радвам се,че съм бил полезен.Друго което мога да предложа е да намерите желания размер гуми втора употреба на възможно по-тънка цена и да покарате няколко курса просто за експеримент.Така ще се уверите най-точно заслужава ли понатъчна сериозна инвестиция в нови гуми претариране на тахограф и ще окаже ли някакво влияние по-малкия радиус на гумата в/у динамиката и икономичноста на камиона.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.