• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Международни шофьори – 1800-2000 EUR заплата

Започната от zhivko@twm.bg, Четвъртък, 10 Август, 2017, 12:03:20

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

hgv_driver

Ако тръгваш от България на 1-ви Април в 10:00 с бус, а камиона е в Германия, взимаш от фирмата анекс, че си бил в отпуск един месец примерно до 1-ви Април 10:00. След като се качиш в буса, си взимаш една лента от дигитала и на гърба започваш да рисуваш от 10:00 нататък, 13 часа на разположение, 11 часа почивка, 13,11 и така докато стигнеш камиона и докато сложиш картата в камиона, След като си в камиона е хубаво да направиш 24 часа пауза и започваш на чисто. Трябва да пазиш анекса и лентата 28 дни.
Едно време пътувахме с бус и така ни караха да правим.

hgv_driver


Boroman21

Отчита се като работа тоест чукове , не на разположение. В закона нишо не пише 9ка или 11ка трябва да направиш. Следователно аз го тълкувам като задължително да се направи нормална дневна пауза . Но не виждам причина да не се направи и 9ка.
Пп. ПътувНето до камиона е работа извън пределите на рег.561 следователно само трябва да се опише (на дигитала или на разпечатка ръчно) няма нужда да се спазва регламента.

Boroman21


hgv_driver

пътуването до камиона се води на разположение, това не е работа. Обясних ви как е процедурата в голяма фирма с над 100 камиона пътуващи с бусове. А вие ако разбирате повече, ок, карайте както си знаете.
Като се качиш в камиона може да се направи 9ка може 11ка пауза, но ако е събота или неделя, най-добре една 24 ч.

Mr.Balkanski

Обадете ми се след 23 години! Благодаря, предварително! По 30е на година, нъл' тъй го речи?
Не е лесно да си член в наши дни. Комшията ти е *ъз, колегите ти са т*шаци, а най-добрият ти приятел е *утка.

Mr.Balkanski

Не е лесно да си член в наши дни. Комшията ти е *ъз, колегите ти са т*шаци, а най-добрият ти приятел е *утка.