• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Проблем с Евротроник Стралис

Започната от mvk1, Неделя, 18 Март, 2012, 09:25:02

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

mvk1

Имам проблем с Евротроника на Стралис евро 3 курсор 13.
Не пали от контактния ключ,ако го запалиш принудително.
Минава много време докато покаже че е на неутрална след като светне.
Камиона тръгва и няма проблем до следващото гасене.

mvk1


loshdancho

Ще трябва да го водиш на "доктор" при новите камиони токът за паленето не идва от контактният ключ, той само дава инфо на компютъра. Компютъра  вече  подава сигнал на реле (мобилайзер, помпи, датчици и т.н.) едновременно цялата система си прави самотест на всяко палене.
Когато го запалиш принудително го шашардисваш  и отчита грешка и от там вече е проблема....
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

mvk1

#2
Проблема е, че няма проблем, няколко пъти е четен с оригинална диагностика на Ивеко.
Всичко е точно, препрограмиран е и пак нищо, цилиндрите за включването са добре. Датчици и клапани, всичко е добре,
и по някой път се оправя и пали.

loshdancho

Щом в сервиза не могат да ти кажат тука едва ли...
Но като вариант... Имал съм проблем при Мерцедес с неоригинален ключ с чип- компютъра не може да го разчете винаги и дори на два пъти блокира  на стартер.
Скъсани кабели в самите обвивки, окислени букси,  хлабави връзки, все някъде има проблем но къде не знам...
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

mvk1

#4
Повече се надявам, някой да е имал такъв проблем. И да сподели опит или решение
на проблема, може да му се е случвало и в Европа.

bereta

#5
Здравейте! Имам подобен проблем, някой може ли да сподели от опит нещо?

bereta

последно в сеpвиза ми казаха, че пpоблема е в някакъв датчик намиpащ се в хидpавличния включвател на съединителя, не можел да си опpедели "позицията", но понеже пpоблема се появява само понякога, май и те не са много сигуpни, а това се пpодава само комплект и стpува сума паpи. 

nikki

Цитат на: bereta - Сряда, 27 Юни, 2012, 22:24:46
последно в сеpвиза ми казаха, че пpоблема е в някакъв датчик намиpащ се в хидpавличния включвател на съединителя, не можел да си опpедели "позицията", но понеже пpоблема се появява само понякога, май и те не са много сигуpни, а това се пpодава само комплект и стpува сума паpи. 

Тези скоростни кутии са механични с електронно управление.Ако проблема е в някои сензор ще имаш индикирана грешка е менюто или при диагностка "sensor monitoring" ще покаже кои сензор е дефектирал.
Смятам че проблема е по скоро механичен и е в буталата на вилките на избирача.Правена ли ти е графика при принудително включване на скорости?А имаш ли забавяне при превключване на предавки когато си в движение?

bereta

Цитат на: nikki - Четвъртък, 28 Юни, 2012, 11:34:16
Тези скоростни кутии са механични с електронно управление.Ако проблема е в някои сензор ще имаш индикирана грешка е менюто или при диагностка "sensor monitoring" ще покаже кои сензор е дефектирал.
Смятам че проблема е по скоро механичен и е в буталата на вилките на избирача.Правена ли ти е графика при принудително включване на скорости?А имаш ли забавяне при превключване на предавки когато си в движение?
да наясно съм с принципа (научих го по неволя), ами от сервиза са прочели точно такава грешка в сензора на хидр. включвател на съединителя, но не се сменя само той, а цялото е хиляди левове  >:( :( :o :'(, а прави проблем от време на време и как да съм сигурен за да дам торба с пари без гаранция, че е от това. буталата и вилките ги правих преди година, няма забавяне при смяна предавки и не знам дали в сервиза са правили такава графика, но ще питам. такива скоростите използват и МАН и ДАФ, та за това разчитам на колеги с подобни проблеми да помагат с възможни решения на проблемите.

carter

Здравейте имах такъв проблем и той беше в евротроника, не можеше да разпознае че е на изключена липсваше му маса на датчика. Това го правеше така от време на време и близо година ходих на сервизи докато го откриха, иначе през цялото време си мислеха че лъжа докато идва сервиз да ме пали.

mvk1

#10
Колеги вече мога да помагам по този проблем,
измислихме го и го решаваме на 100%



Забравих, тел.0893614323 по всяко време!

mvk1

#11
     Използвай бутон промени. Един час е активен!

grants

Цитат на: mvk1 - Петък, 19 Април, 2013, 21:43:05
     Използвай бутон промени. Един час е активен!
И как се решава проблема? Кажи, така ще помогнеш на много други колеги които имат същия проблем.Нали все пак за това е форума да споделяме  опит. Благодаря и лек път. ;)
Не всичко е пари,но всичко е с пари

grants

Не всичко е пари,но всичко е с пари