• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Ремарке на Атего 1229

Започната от Greenss, Петък, 30 Януари, 2015, 14:47:54

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Greenss

Здравейте колеги.
Наскоро се сдобих с едно Атего 1229 и имам намерение да му закача ремарке до 11т.
Ще имам ли проблем с него ? Няма ли да му дойде много тежко ?
Не мога да намеря информация за това, колко е оптималното тегло, евентуално на едно ремарке, за такава композиция.
Има ли изобщо такава информация от производителя ?
Благодаря предварително за отговорите !

Greenss


МИНКО ИЛЧЕВ

     На  Евро-табелата има допустима маса на състав. Също в талона графа F.3, като извадиш допустимата маса на камиона (12 тона) се получава разрешената, което може да е различно от оптималната.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Greenss

Сега видях, че е 28 тона обща маса.
А каква, според вас, е оптималната ?

godji

Цитат на: Greenss - Петък, 30 Януари, 2015, 16:36:36
Сега видях, че е 28 тона обща маса.
А каква, според вас, е оптималната ?
Ми за 290 коня ,освен лек и обемен товар друго не става ! Значи макс. 18-20 тона обща маса  ::) и пак ще образуваш колони след теб !
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

SEMPER

godji , само ще ти припомня, че само преди  двадесет години стандартните влекачи бяха по триста и няколко коня  ;)
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Бриги Магнито

Цитат на: SEMPER - Петък, 30 Януари, 2015, 20:55:34
godji , само ще ти припомня, че само преди  двадесет години стандартните влекачи бяха по триста и няколко коня  ;)
ЗИЛ 130 е 130коньеве,па сеца буре с цемент 10 и кусур тона,ма не помним да беше хвърковат,
Цитат на: Greenss - Петък, 30 Януари, 2015, 14:47:54
Здравейте колеги.
Наскоро се сдобих с едно Атего 1229 и имам намерение да му закача ремарке до 11т.
Ще имам ли проблем с него ? Няма ли да му дойде много тежко ?
Не мога да намеря информация за това, колко е оптималното тегло, евентуално на едно ремарке, за такава композиция.
Има ли изобщо такава информация от производителя ?
Благодаря предварително за отговорите !
Ако скоростите имат тъй наречените половинки и композиция и товар са ти в рамките около 20 т. общо ,мисля,че нямаш грижи.


godji

Цитат на: SEMPER - Петък, 30 Януари, 2015, 20:55:34
godji , само ще ти припомня, че само преди  двадесет години стандартните влекачи бяха по триста и няколко коня  ;)
Съгласен съм ! Но с каква скорост се движеха и какъв беше автопарка и трафика в БГ преди 20 години :) !?  Аз съм карал 270 коня МАН 2 с обща маса около 28 тона и си е мъка , да не казвам че постоянно си ме сърбеше задника :) - колите се чудят откъде да ме заобикалят , камионите искат да ме прескачат !Няма да ти разправям че 1117  не иска и празно да върви като му закачиш хенгера :) при спиране ти се  :'(   Абе кара се , но не е приятно. Затова според мен тара около 11,12 тона и макс. 6 ,7 тона товар си е оптималната маса за това Атего !Да не говорим че най-добре е да си фърка соло , щото ще ти гори колкото Актрос , пък баткото ще може и нещо по-тежко да повози ако се наложи ;)
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

Greenss

Благодаря ви много за отговорите !
Май ще си перка соло .. направи вече 2 товара в Германия вътрешно и мисля, че връзва доста добра цена и няма нужда от ремарке.
А разход от 20л./100 добър ли е ?
Атегото е 2012 г. на 100000км

znamc

Атегото хладилно ли е или бордово , разхода вътрешно в Германия ли е ,пълно ли е било(на тонаж)?

Greenss

Атегото е бордово, вътрешно Германия, със средна обща маса - 10-11 тона.
А от България до Германия даде разход 19.

znamc

Идеално му е , по-малко за 290 к.с. няма , щом ти излиза аритметиката ,всичко е наред :)
Успех!

Greenss

Да, така е, доволен съм.
Последен въпрос - скоро може да ми се наложи да взимам 2ро.
По-оптимален ли е 240-коньовия вариант, предвид, че ще си е соло отново (12т) ?
Или дори по-малък двигател ?

Monster

  Колегата нещо се фука, че прави каботаж в Германия, но камиона е с български номера/ако съм те разбрал/. Ако е така просто не знаеш какви глоби те чакат.

driver1

Цитат на: Monster - Сряда, 11 Февруари, 2015, 12:33:24
  Колегата нещо се фука, че прави каботаж в Германия, но камиона е с български номера/ако съм те разбрал/. Ако е така просто не знаеш какви глоби те чакат.


    Темата за каботажите май вече е обсъждана, а и в Интернет има доста информация по нея.

    http://www.driver-bg.eu/index.php?action=printpage;topic=2060.0

Greenss

Хаха ... фука, нямам думи ... Не разбирам, как може даден човек да се "фука" от анонимен профил в някакъв си форум ?
Не виждам какво може да се постигне с това  :D ... За теб, ако това е практика, за други хора- не е ! И каботажът е позволен, да !
Много българи се насочиха натам, именно заради това. Препоръчвам ти да пробваш  :)
А ако имаш отговор по темата- Моля, сподели.

Greenss