• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Fiat Ducato

Започната от u4enoto, Вторник, 24 Януари, 2017, 16:55:40

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

SEMPER

Аз пък си купих днес ново Дукато, без да търся съвети от форума.  ;D

Е не съвсем ново, на една година, и на 18 000 км, и с една малка  деруга на страничната врата...   Ни сърце , ни разум  не ми  дава да изсипя една торба пари за съвсем нов.

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

SEMPER

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

juli76

Честито,буса изглежда добре.Реално е нов след като за една година е минал толкова малко км. Има и обем.С каква работа ще го натовариш ако не е тайна ?

juli76


динко

Честито,добро бусче.

SEMPER

Цитат на: juli76 - Петък, 19 Май, 2017, 08:14:25
Честито,буса изглежда добре.Реално е нов след като за една година е минал толкова малко км. Има и обем.С каква работа ще го натовариш ако не е тайна ?

Не всички бусове въртят по 100 000 на година. Повечето бусове на фирми, които не се занимават пряко с транспортна и превозваческа дейност въртят по 15-20 хиляди годишно. Обаче ако са запазени външно цената им на старо е неприемлива за българските разбирания.

Когато си купуваш кола на старо в Германия чрез документацията и имаш практически достъп до цялата и история - предишни собственици с имена и адреси даже, сервизната и история - периодичното обслужване, и непредвидените ремонти. Това важи за сравнително нови коли.
Естествено за 20 годишни дараци се позагубва хронологията.

И за радост на буса - няма да се занимава с транспортна дейност. Ще ми разнася алатите за по 100-200 км на ден, и чат пат ще дърпа ремаркенце.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Hino


Semper, моите уважения, но "джамбазина" ( все още немога да разбера как в България всеки слага хората под общ знаменател.... ??? ) от тази обява съм аз. Тогава пуснах две обяви тук за два от бусовете които докарах. Конкретно този, това е снимката му ден след като пристигнах в БГ. Ще прикача снимки след като го измих.
Година и километри в обявата няма, понеже в менюто тогава нямаше и затова не съм и писал. Отдавна го продадох, но лично казах, честно и почтенно на клиентите реалните му километри, поради простата причина, че хората бяха много разбрани и точни и нямаше никакъв проблем. Та.... този бус беше на 521.000км, и смея да твърдя, че е най-добрата спална кабина която съм вкарвал досега ( а те са вече над 10) . Дори, честно казано, откровенно ме е яд че го продадох, а не си го оставих. Взеха го клиенти от Ботевград и преди 2 седмици го видях около Турно Северин да се прибира за БГ, все така лъскав и хубав. Страхотен екземпляр.
Пиша всичко това , за да изтъкна, че не е задължително продавачите в БГ да са мошенници и не е задължително екземплярите влизащи в БГ да са боклуци. Продавал съм подобен на 699.000км в отлично състояние, както и на 211.000км ( 2015г.) в лошо състояние ( за щастие на румънци) , така, че всичко е до конкретният екземпляр и цена.

Относно разхода на гориво .... аз вкарвам и използвам за собствени нужди само и единствено F1C 3000 кубика Ивеко мотор. С две думи ще се опитам да споделя какво се получава при мен. Разбира се говоря само за спални кабини, горни.
3.0-156 коня фиксирана геометрия ( до 2012г)     - 12,5 - 13,5/100 ( второто важи за 10 палетовите най-вече).
3.0-177 коня променлива геометрия (след 2012г)  - 10,0 - 11,0/100
... това основно по пътища БЕЗ магистрали или с под 20% магистрали. Традиционно когато карам аз ( тоест когато ги прибирам от чужбина) ми дава около 1 литър по-малко, отколкото когато кара шофьор. В 99% от случайте говоря за натоварени бусове с около тон , тон и половина ( не че с този мотор се усеща някаква разлика де :-)  )
Ако спалната кабина е отзад, поради значително подобрената аеродинамика и ред други неща, разхода може да падне и с 2 литра. И все пак всичко зависи от шофьора и конкретните условия.
Лично съм виждал трипа на един поляк, при това с Ивеко ( което всички знаем, че логично харчи повече), последен модел ( 3-ка 177 коня), със спална отзад.... 6500км на 12/100....! Както и същото Ивеко, но със спална отгоре, на 9,3/100, смао че 8 степенен автомат и 2,93 диф  ;) .

Това което още мога да кажа по темата е, че например новите Дукатото с 2.3 , но 180 коня, ги хвалят много заради разход от порядъка на 8-9/100 със спална отзад и яко каране. Доколко е вярно незнам, но съм склонен да повярвам.

Такъв тип бус, тризнаците, но "туба", макси, напълно нормално е да харчи около 8-8,5/100 средно месечно, при международно каране. Лично аз бих купил поне 3 такива веднага, стига да намеря шофьор мазохист, който би се съгласил да спи на седЯлките  ;D :D . И пак няма да му го причиня :) .
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

Hino

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)