• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Каране през нощта?

Започната от НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ, Петък, 08 Юли, 2011, 22:34:04

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Бацета четнох едно теме де по случай многобройните забрани в милата ни татковина е възможно да се превърнем в бухали и сови,тоест като не може да се движим през деня е нормално да го направим през нощта.
Та да запитам ако това стане факт,възможно ли е аварийността да се повиши?
Аз некогиш предпочитах нощните етапи,но с други подбуди,като липсата на представители на една ,,уважавана,, от мен институция като ИИИИИИИАААААААААААААА  ;) бе сешайте се.


НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ


комбайнер

При отракана икономика камионите сутринта рано са на портала. Е, тук може да показваме сутрин камионите, но това не значи, че икономиката ни е живнала. Така че кокоренето ще е напразно. При нас всичко е на парче - подковаваме жабата.

комбайнер


abator

Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Петък, 08 Юли, 2011, 22:34:04
...възможно ли е аварийността да се повиши?...

Да! Не мога да спя в тези жеги и съответно ми се насъбира умора. По-лесно понасям студа, отколкото жегата. Ще взема да емигрирам в Канада накрая  ;D

Trucker_Boy

Цитат на: abator - Петък, 08 Юли, 2011, 23:16:46
Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Петък, 08 Юли, 2011, 22:34:04
...възможно ли е аварийността да се повиши?...

Да! Не мога да спя в тези жеги и съответно ми се насъбира умора. По-лесно понасям студа, отколкото жегата. Ще взема да емигрирам в Канада накрая  ;D


;)
Съвсем нормално е след като няма паркинги и нормални условия за провеждане на почивка през деня ,когато е действа забраната водачът да не успее да направи една пълноценна почивка.Всичките паузи са направени с цел водачът да не се преуморява и да създава предпоставки за катастрофи.Преди време четох из нета статия ,в която се даваше информация от КАТ ,че около 40-50 процента от катастрофите са заради състоянието на пътя!
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

admin

Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Петък, 08 Юли, 2011, 22:34:04
Бацета четнох едно теме де по случай многобройните забрани в милата ни татковина е възможно да се превърнем в бухали и сови,тоест като не може да се движим през деня е нормално да го направим през нощта.
Та да запитам ако това стане факт,възможно ли е аварийността да се повиши?
Аз некогиш предпочитах нощните етапи,но с други подбуди,като липсата на представители на една ,,уважавана,, от мен институция като ИИИИИИИАААААААААААААА  ;) бе сешайте се.

Брат ми е пътувал миналата нощ от Благоевград до Дупница и ми сподели, че "камионите са карали като бесни през нощта и че движението е било много натоварено". Даже каза, че е имало и такива с изключени скоростоограничители. Задава се нова война по пътищата. Ама то няма пълно щастие. Да се надяваме, че новите магистрали ще разрешат част от транспортните проблеми.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Е те колко повече магистрали отварят,толкова повече забрани бичат нещо невдевам ква е логиката.

admin

Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Петък, 08 Юли, 2011, 23:46:03
Е те колко повече магистрали отварят,толкова повече забрани бичат нещо невдевам ква е логиката.

Това за забраните е друга тема. Явно прекалено умни и интелигентни управници ни се паднаха и затова е така.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Trucker_Boy

Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Петък, 08 Юли, 2011, 23:46:03
Е те колко повече магистрали отварят,толкова повече забрани бичат нещо невдевам ква е логиката.

Логиката е ,че няма логика !
Вместо да заимстваме от държави като Германия за този проблем с трафика, ние се опитваме да въвеждаме някакви тъпи балкански забрани ставащи хранилки за контролните органи......
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори