• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Тrailer

Започната от ifchu, Сряда, 22 Декември, 2010, 10:12:56

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ifchu

Някой виждал ли е такова чудо ...........
малко луд и много гламав. :)  ιlιlι.|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅].ιlιlι

ifchu

малко луд и много гламав. :)  ιlιlι.|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅].ιlιlι

ifchu

:)
малко луд и много гламав. :)  ιlιlι.|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅].ιlιlι

ifchu

малко луд и много гламав. :)  ιlιlι.|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅].ιlιlι

ifchu

:)
малко луд и много гламав. :)  ιlιlι.|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅].ιlιlι

ifchu

:)
малко луд и много гламав. :)  ιlιlι.|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅].ιlιlι

admin

Кое точно е чудното, защото снимката е малко размазана и не се вижда добре? Имаш предвид, че ремаркето е отворено отпред ли?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

ifchu

ми 120кубика :)
видях такова чудо,обаче ако има някой да обясни (дължина,марка малко инфо)
че прероих чичу гугъл и нищо не намерих (снимките са по 1.6мб и не мога да ги кача и ги намалих малко за това е размазано :) )
малко луд и много гламав. :)  ιlιlι.|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅].ιlιlι

admin

120 кубика си е съвсем нормално. Тези ремаркета се водят Мегатрейлър. Като дължина и широчина са съвсем стандартни. Разликата е само във височината на товарното пространство. Не знам как си ги намалял снимките, но не си го направил успешно. Трябвало е да намалиш резолюцията, а тя е останала пак голяма. Аз ползвам програмата ACDSee и се получава добре.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

А за тази комбинация какво мислиш?  :) В Европа обаче не може да се получи поради изискването за максимална дължина на композицията, а тя е 18.75 м.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

ifchu

#8
Ми малко не съм съгласен...
Видях такова в Русия, по-точно на паркинга на Елабуга...
Беше бая по-дълго може да видиш разстоянието от краката до 1-ва ос на ремаркето и от 3-та ос до бронята...
Тука по при нас, съм виждал 110 кубика (а и мисля че, по-големи няма. Може да провериш и ще видиш) обаче там видях такова... и много ми е любопитно каква марка е и колко е дълго, ама на 100% съм сигурен, че дължината на композицията беше над 18.50 метра....
малко луд и много гламав. :)  ιlιlι.|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅].ιlιlι

ifchu

#9
E това е точно 18.75 метра... лично съм го мерил.
малко луд и много гламав. :)  ιlιlι.|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅].ιlιlι

admin

#10
Русия не е в ЕС и изискването за максимална дължина на композицията може би не е същото. В наредбата по-долу е записано каква трябва да бъде дължината, и тя е 18.75 см.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

imter

Мисля,че се казваха Gigaleiner и ги разработваха Krone,като транспорни решения за обемни товари.

admin

Виж сега да ти обясня как стоят нещата с размерите на масовите полу-ремаркета. Дължината е фиксирана на 13.60 м във всички случаи. Широчината е 2.48 м, а височината на товарното пространство е 3 метра. С тези размери ремаркето има обем 102 кубически метра. Ако обаче е с по-малки като диаметър гуми, тогава може да се увеличи височината на товарното пространство до 3.55 м. Обаче и в двата случая общата височина на ремаркето не може да надвишава 4 м. А що се отнася до въпросните 18.75 м като обща дължина на композицията, в Италия е разрешена дължина на натоварен автовоз до 21 м, а в Румъния разрешената дължина за всички композиции е 20.75 м.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

ifchu

хехех  ;D
аз исках да разбера кфо е тва ремарке дължина и т,н,
Па то стана малко като закони за р-ри :)
малко луд и много гламав. :)  ιlιlι.|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅].ιlιlι

SOLAR

#14
Цитат на: admin - Сряда, 22 Декември, 2010, 10:39:46
А за тази комбинация какво мислиш?  :) В Европа обаче не може да се получи поради изискването за максимална дължина на композицията, а тя е 18.75 м.

Разрешено е в скандинавските страни, Дания и дори в някои германски региони. Това е най-обикновен 2-3 ос камион, който влачи двуос лафет, а на него е "зацепен" прицеп. На камиона има фургон-контейнер, който се сваля за 2-3 минути. Така по товаро-разтоварните пунктове, влекача има престой 10-30 минути и не се губи време с чакане за ТРО. Имат си дори и места по паркингите за автомобили до 25 м. Не мога да си спомня разрешения тотал-тонаж за тези страни, но е над 40 т. Там да срещнеш такава композиция по пътя е нещо нормално.

Цитат на: admin - Сряда, 22 Декември, 2010, 13:08:32
Виж сега да ти обясня как стоят нещата с размерите на масовите полу-ремаркета. Дължината е фиксирана на 13.60 м във всички случаи. Широчината е 2.48 м, а височината на товарното пространство е 3 метра. С тези размери ремаркето има обем 102 кубически метра. Ако обаче е с по-малки като диаметър гуми, тогава може да се увеличи височината на товарното пространство до 3.55 м. Обаче и в двата случая общата височина на ремаркето не може да надвишава 4 м.

Във френска транспортна фирма композициите които карахме достигаха височина 4.40 м. През Т.М.Блан, изискването е от 4.05-4.25 м. да минават с "конвой-фриго". Над тази височина, се преминава от 22-6 ч. за 635 евро и затова ни караха да минаваме през Т.Фрежус. По останалите пътища, проблем не е имало, трябва само да си следиш височината на мостовете, а за по-ниски винаги са дадени обходни маршрути.
В Англия разрешената височина е доста по-голяма, но не си я спомням.
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ ! И ЛЕКИ ПЪТИЩА НА КОЛЕГИТЕ !

SOLAR

#14